לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לק"י

נראה מה יהיה, בינתיים בא לי בלוג גם ככה לכיף. אין לי הרבה עניין
לפני ארבעה חודשים. יום שני, 2 בפברואר 2026 בשעה 8:09

היי

חזרתי לטיפול כי אני רוצה להתקדם בחיים ולמצוא אישה

הבנתי שם שדיכאתי את עצמי רגשית שנים ולכן אני כבר לא מתרגש ולא חווה

אני עדיין האדם המצחיק ולפעמים אני צוחק, אבל אני לא מרגיש דברים. הבעיה העיקרית היא שאני לא קם ועושה מעשה. אני לא משתנה. אני מציב מטרות ולא עומד בהן. 

כמו כן אני גם מנסה להפביק עם הפורנו (שהיווה חלופה בעייתית ליובש האינטימי שהיה לי כמה שנים) אבל זה קשה. לא בלתי אפשרי אבל קשה. 

במיוחד כשהיו עתה כמה שבועות בלי עבודה רציפה וחוסר מעש זה זוועה להתמודדות הזו.

מה אני אגיד לכם, שאלוקים יעזור לכולנו. 

נ"ב: יצאתי עם בחורה קצת יותר מחודש, כשנפרדנו עשיתי את הפרידה עם בילוי, כמו שאני רגיל. יעני ישבנו ודיברנו על הפרידה ואחר כך הלכנו לבילוי משותף.

 

מסתבר שהיא לא אהבה את זה וכעסה.

בנות, אם היו נפרדים מכן בדרך כזו - מה הייתן חושבות? בנים, מה חושבים על הרעיון? 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י