בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לק"י

נראה מה יהיה, בינתיים בא לי בלוג גם ככה לכיף. אין לי הרבה עניין
לפני 7 שנים. יום שלישי, 26 בנובמבר 2019 בשעה 18:48

היה אדיר וטעים. תודה למנלאוס שעזר לארגן, ולכל מי שהגיע. כל מי שרוצה להצטרף להבא - מוזמנים להירשם בקישור בפרופיל.

 

שמחתי לראות את כולכם, היה מעל למצופה! מי שלא נרשם עד היום פיספס מאנץ' נהדר עם שיח ראוי לאללה באווירה של המגזר שלנו, משהו שרק דתיים יבינו✨

עוד סיבה למה אני ממליץ להרשם? כי כשאתם רשומים, אנחנו מתחשבים בכם בנוגע למיקום והמועד של המאנטש הבא.

מחבבכם, 

      בס ד:]

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י