בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 4 שנים. 5 במאי 2020 בשעה 5:07

שלא תבינו לא נכון, יש לי מלא חברים, חייב חברה מלאים, משפחה ענפה, ועבודה לענפה.

כולם דואגים לי, הרבה מסיבות זום יחד, מפגשים וכו בתקופת הCovid-19. גיליתי על עצמי מהו סשן אמיתי.

 

אבל די, בין 4 קירות, כל מה שבא לי עכשיו זה לפרק ולהתפרק. כן, נשמע אגואיסטי, אגרסיבי, ופטתי - שכולם יזדיינו (הי, גם אני רוצה)  - ומי שלא בא לו שלא ימשיך לקרוא את המילים הללו.

 

כן, פרטנרית זה דבר חשוב, אבל לפעמים לא בא על ההשקעה המנטלית, וכן בא להרגיש שמשקיעים פיזית. פשוט לפרק ולהתפרק. יכול להיות שרק אני מרגיש את זה, יכול להיות שכולם מתחבאים סביב זה. אבל לא פעם היו לי שיחות עם חברים שלי שהם לא רווקים , לא בודדים, וגם הם בתקופה הזו יחד עם הזוגיות גם כאשר גרו ביחד הרגישו שעוד שניה הם יוצרים חור בקיר ומזיינים ללא הבחנה.

 

כבר האמרה שחזרתי עליה לא פעם שהגבר נולד עם מוח אחד וזין אחד ורק כמות דם שמספיקה לאחד מהם בהחלט הוכיחה את התקופה הזו בימי העוצר המעצבנים. לא, לא בא לי להסתובב בדירה שלי עם בוקסר בלבד (או גם בלי בוקסר תלוי עם קר או חם בלילה), בא לי לעשות את זה מול מישהי שלא תשפוט ומצידי שגם, גם היא תסתובב אצלי בדירה עם הבוקסר שלי בלבד על גופה (או בלי הבוקסר) , העיקר שתהיה הרגשה שככה ברא אותנו הטבע - חיות. שרוצות מגע, וסקס לריבוי, ריבוי יצרים, החלפת נוזלים והוצאת החייתיות שבאנו בלי להתנצל מול אף אחד בטח ובטח לא אחד מול השני.

 

די, אנחנו בתקופה שנגמרו הפגישות בקפה והשאלות הבנאליות. השאלה היחידה שצריכה להישאל בסופו של דבר - את עולה אליי למעלה? או , אתה נכנס אליי לדירה כדי להיכנס בי? זהו, בלי שאלות, הורדת הבגדים , ללא מילים מיותרות (אחחחח, ואווווו, ודפוק אותי, זיין אותי , פרק אותי אינם מילים מיותרות, או אני הולך לפרק אותך, לזיין אותך, אני גומר, אני גומרת הם בהחלט מידע חיוני בשלב הזה ולא צריכים להיות שקטים ואילמים לגמרי בכל זאת, צריך להיות גם תוכן....).

 

ולמי שקורא/ת מילים אלו וחושב שאני משוגע, סקסיסט, חולה סקס (ושליטה וסשנים , קשירות והצלפות), אנא סיגרו פיכם מהשוק, נגבו בבקשה את הריר, ותבינו שאני אדם נורמטיבי לגמרי בחיי החברה החיצונית, עם כל הדברים הנורמטיביים והכלים הידועים שיש לכל אדם ואפילו מעבר לכך. אבל אני היחיד, שאומר את האמת למה שעובר לנו הגברים (לכולם!) באותה תקופה מעצבנת זו, ולא מתייפף רק סביב הרומנטיקה הדביקה שהיא חיונית אני לא אומר, אבל היא לא תמיד המטרה.

 

נקודה למחשבה, מה אתם חושבים/ות?


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י