בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 11 חודשים. 3 ביולי 2023 בשעה 5:39

נוסעים לאילת לשבוע.

תיאום ציפיות. קניות ביום הראשון, קניות ביום האחרון. ובאמצע, היא ברשותי וברשותי בלבד.

והמוח צף וחושב על כמות הפעמים שאני הולך פשוט כמשמעו לזיין אותה. ככה בא לי , בלי מעצורים, בלי שתשפטי אותי , ככה מולך לומר לך - אני הולך לזיין אותך מלא פעמים, ואת הולכת לקבל ממני הכל וגם להגיד על זה תודה.

וכל מה שאני רוצה לראות ממך בתגובה זה רק דבר אחד - חיוך רעב.

הדלתות בחדר יהיו פתוחות בלבד, וכל אחד מאיתנו יכול להיכנס ולצאת לא משנה באיזה סטטטוס נמצא השני - אם זה בשירותים, במקלחת. החוק אומר שאסור להסתגר ומותר להיכנס לכל מטרה בכל תא בחדר המלון.

במרפסת הגדולה שקיבלנו, יחסית מבודדים משאר המרפסות ועדיין.... יכול לראות, לא עושה לך חשבון, את יכולה להיות לבושה, אבל למצוץ לי מול כולם, את תמצצי. תבלעי  ותקבלי את זה. על 4, על 2,  מה שיהיה לנו נוח.... (לי).

 

רוצה לפמפם אותך בבוקר, לזיין אותך בערב, לפני ארוחת הערב, ואחרי ארוחת הערב , כך גם בארוחת הבוקר. שנגיע ללובי וניכנס לחדר האוכל כשהשיער שלך מפוזר ותיראי כמו אחת שזיינו אותה טוב טוב, נראים כמו מישהי שקיבלה מכל הכיוונים וזה היה לה טוב, משחרר, ומוציא את כל המיצים ומפרק את כל החושים. 

שיהיה לך ריח בושם טוב כמו במועדונים , מוגזם וזנותי..... אבל גם מכובד.

 

בערך נצא ונסתובב כמו זוג מאוהב, נדבר על הכל, על מזג האוויר, ועל החיים, ועל קולנוע, ומוזיקה, וגם על כמה שהזין שלי מהמם והתחת שלי סקסי ושכל הזמן את רק רוצה לנגוס בו ולהריח אותו ולעשות לי רימינג לפני ואחרי שמצצת לי ובלעת לי . ככה בלי גבולות. 

 

שכן בחיים המאופקים והמכובדים שלנו, אנחנו כל הזמן נזהרים מה לומר כדי לא להיפגע ולא לפגוע. 

ואני כל כך רוצה חלון של שבוע שבוא כל המעצורים פשוט לא קיימים....

 

אז מי באה איתי לאילת?! :)

 

הצעות לפרטי!


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י