בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 8 חודשים. 27 בספטמבר 2023 בשעה 5:53

כן כן יש לנו תסביך זין אנחנו הגברים, ושלא תטעו נשים יקרות, גם לשולטים יש את אותו תסביך.

מדוע. כי הוא מחובר לנו לגוף, או שאנחנו חרמנים בגללו, או שאנחנו צריכים להשתין. אין שקט עם הדבר הזה, וזה היום יום, 

 

האגו הגברי לא נמצא בראש, אלה בחלק התחתון של הגוף. ואם אנחנו לא חושבים ממנו, אנחנו חושבים על מה שנמצא מאחוריו . 

כנראה שמה שמניע אותנו ביום יום זה לא הישגים בעבודה, לא הישגים בחיים, אלה בסוף, חור התחת, הוא זה שבסוף גם מרים את הזין שלנו, שמרים לנו את האגו.

 

רק מלחשוב על העניין הזה אני שואל את עצמי אם אלוהים שם מצלמה נסתרת בתוכנית עבודה בעיניים או פספוסים (תוכניות שמכירים רק ילדים שנולדו לפני שנות ה2000) , במטרה לעבוד עלינו..... לעולם ועד....

 

שמעתי לראשונה על הלנגם לפני זמן קצר יחסית - כן יש מושגים מקבילים אך שונים לגמרי, כמו עבודת יד, מסז , מציצה ועוד, אבל זה שונה. זה מגיע מעולם הטנטרה שאומר, לא משנה באיזה מצב הזין שלך, צריך לכבד אותו, הוא קדוש, צריך לסגוד לו , והוא אישיות מלתי נפרדת שאסור להתעלם ממנה בכל מצב.

 

ומאז שנתקלתי בזה (ואני לא איש טנטרה, לא שאני לא רוצה לחוות פשוט לא יצא ולא חפרתי בזה), זה לא יוצא לי מראש, את הרצון לחוות את זה, וזה כל כך מתחבר לי עם עולם השליטה.

 

אז זהו, החלטתי , שזה מה שאני רוצה, זה הכיוון, וכמובן, צריך מישהי שרוצה לחוות זאת איתי. 

 

כן אני יודע שזה אתגר, למצוא מישהי בול בפוני שמתאימה לי ואני מתאים לה בעולם השליטה, זאת משימה בפני עצמה, אבל אני חושב שזה אולי צריך להיות חלק בלתי נפרד מהמטרה שאולי היא היא תעשה את ההבדל.

 

כן אני מודע לביקורת, וזה ממש לא מעניין אותי. - נכון תהליך רגשי הוא חשוב, משיכה זה משהו גם חשוב ביותר , אני לא חושב שזה סותר, אם אנחנו הגברים חושבים מהזין, אולי זה מה שצריך להתחיל איתו קודם, כי רק ככה אולי הראש יפעל בצורה יותר נקיה...... תאוריה? 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י