בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 14 שנים. 17 בספטמבר 2009 בשעה 8:10

יש את המשפט הפלצני הזה - קשה יש רק בלחם וגם את זה אוכלים.
אז אני אומר היום שזה לא נכון, כי קשה יש גם בעוד כמה מקומות...

אז למה זה כל כך קשה למצוא את האחת? הרצינית? זאת שיהיה כיף לדבר איתה על הכל, ללא מעצורים או חוצצים? מישהי שתהיה גם בת זוג וגם נשלטת?

כל קשה למצוא מישהי שהיא ונילית מבחוץ ושיפחה מבפנים?
לעשות סשן זה דבר די קל בסופו של יום, לערבב את חיי השליטה בחיי היום יום הוניליים - הרבה יותר קשה.

קצת מתסכל שלא מצאתי את האחת. דווקא התחלתי לשוחח עם מישהי כאן , זה התחיל יפה, אבל לא נגמר כל כך יפה - בואו נגיד שלכל אחד יש את הקריזות שלו , ושנינו היינו עקשנים. אז עכשיו שוב מתחילים מאפס... בעצם אף פעם כנראה לא התקדמתי מעבר לנקודה זאת במיוחד כאן.

ושוב נשאלת השאלה - מדוע?

הרצון לשלוט, לתת פקודות, לגעת בעור הבתולי והרך משהו, וגרום לה לרטוט מחוסר האונים בזמן הקשירה או הפקודה, או אפילו סתם לקבל טלפון לפי הפקודה בשעה מסויימת - מול הרצון לצאת בכיף לסרט טוב, בירה או סתם לשכב בים ולהתנשק בכיף כאשר נוגעים אחד בשניה - מדוע זה כל כך קשה להשיג?

כנראה שלמצוא מישהי בעלת עניין, גם בתחום, עם ראש על הכפתיים שיודעת מה לעזאזל היא רוצה , ובמיוחד, אחת שתתחבר אליי , שהכימיה תזרום כמו מפלי הניאגרה , ואחר כך אולי מפלים אחרים יזרמו במיטה תוך הדגשה על תוכן, אופי, והרגשת אהבה משהו על העור - זה ... זה יותר מידי לבקש.


בקיצור, עצוב כרגע, וכמה חבל, הכמיהות הזו למישהי רצינית כאשר צריך, נשלטת כאשר פוקדים, וונילית כאשר יוצאים עם טיפת אינטליגנציה - כנראה שאולי זה מתכון לסלט טוב בספרים, אך בפועל למצוא את כל הרכיבים האלה ולמצוא אותם כמרקחת אחת - כנראה שזה בלתי אפשרי.

האם הסקפטיות השתלטה עליי? - יכול להיות, אולי אני טועה? אולי יש אחת כזו? - אולי אפעיל את מכשיר הניווט - או אולי אפתח לי חברת סטרטאפ - מכשירי ניווט למציאת ש.ח.ר - שיפחה רצינית וחמודה?!

כך או כך, שתהיה לכולם שנה טובה וחג שמח!

בת אדם - שמחתי להכיר את הבלוג,הוא נכנס לרשימת המועדפים,
אז אל תשכח שמעכשיו אתה צריך לעמוד באיזה סטנדרט:)

לפני 14 שנים
THE-MASTER​(שולט) - שמח שאת נהנת, אני משתדל לשמור על סטנדרט - הצעות לכתיבה את מוזמנת להציע ובכלל את מוזמנת לכתוב לי לפרטי תמיד , אפילו סתם לשאול מה נשמע :)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י