בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 9 שנים. 25 במאי 2015 בשעה 16:15

אין ספק שההבדלים עצומים.

 

בסקס וונילי אני מצליח להעריך את הפרטנרית שלי לפני / בזמן הסקס ואילו בסקס המבוסס שליטה אני יכול להעריך את הפרטנרית שלי לאחר הסקס.

 

המשעמעות היא עצומה, מאחר שבמקום להרגע ולהנות מהסקס יש לחץ לקיים סיפוק לצד השני, לדוגמא כשהפרטנרית מוצצת - הרצון הוא מצד אחד לגמור ומצד שני לא לגמור לאט מידי כי המטרה שלה היא לענג אותך אך שיעמוד להכנה לחדירה לכן הדאגה שלי כפרטנר דואג הוא שהלסת שלה לא תתעייף....

לעומת מציצה בשליטה  שהשיפחה מטרתה לענג אותך באמת ולא עניינה כמה תגמור וכמה זמן זה ייקח לך - גם אם זה ייקח זמן רב = היא כאן בשבילך. כמובן שלאחר מציצה שכזו אני מעריך את השיפחה שלי לאחר מכן והיא באה על שכרה בעינוג בחזרה - באם באמת מגיע לה והיא הוכיחה את עצמה ובכלל , כאדון דואג זה דבר חשוב שגם היא תהיה מסופקת.

או בזמן סקס רגיל - אני חודר לפרטרית , ולאחר הגמירה הסקס נגמר, הולכים לישון. בזמן החדירה הפרטרנית רק דואגת לומר לך שלא תגמור לפניה. (לפעמים זה מצליח ולפעמים לא - התיאום הזה תלוי במליון גורמים וכולם מכירים זאת).

בזמן סקס המבוסס שליטה-  אין כמו לשמוע את השפחתי אומרת באוזניי - תגמור כמה שתרצה, אני מתה שתגמור . לאחר הגמירה מחכה השיפחה לשמוע ממך לפקודות והוראות נוספות.

 

וזה כל הכיף , ההרגשה שאין מחסומים בינך ובין השיפחה, ואילו בסקס וונילי, יש מלחמת מינים - מי לא גומר ראשון, מי מסופק יותר. וניסיתי בכמה מחוזות והמסקנה ברורה.

 

סקס בשליטה הרבה יותר כיף :)

 

ותחשבו על זה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י