בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 8 שנים. 23 במרץ 2016 בשעה 12:47

לפני הרבה שנים, לפני עוד שהבנתי שאני בתחום השליטה, הייתי ילד חננה (עדיין לדעתי), ילד טוב, שעושה כל מה שאומרים לו. - לא כל כך טוב ונכון בגיל הטיפש עשרה וגם לאחר מכן אתה הופך להיות קשה הבנה מדוע בחורות לא מעוניינות בך.

החלטתי לעשות ניסוי כדי להבין את פשר העניין. התגלית הייתה מפתיעה אז בעיניי, ואז.... אז הכרתי את הכלוב.

 

אז מה היה הניסוי? פשוט. במקום להתייחס לבחורות בצורה נחמדה, להתעניין, לשאול לשלומן ולהיכנס לתוך שיחה כמו שיחת בנות, פשוט התעלמתי בנונשלנטיות מהסובבות אותי.

 

בתוך קבוצה של 12 נשים סקסיות לחלוטין שבהן השתתפתי בשיחה, הייתי מעורה והתעייננתי בהן - אפס הסכימו לצאת איתי לדרינק , סרט , שלא נדבר על החלפות נוזלים (ציניות...)....

 

בתוך קבוצה של 12 נשים סקסיות לחלוטין אחרות התעלמתי לחלוטין מהן, אומנם עברתי דרכם פיזית (בדרך למבטחון, ישיבה, או דירשות תפקיד בעבודה וכו'...) הכל באדישות יחסית, ללא התעניינות כלשהי מצידי אליהן.

3 בחורות פנו אליי לשיחה והתעניינות בחיי האישיים, 2 בחורות נתנו לי מיוזמתן מספר טלפון, ואחת שתפסה אותי בדרך לשירותים (היא לא הייתה צריכה לשירותים...).

 

מסקנות:

נשים אינן אוהבות יחס חם לפני קשר, לא בקטע שיתחילו איתן (עידן חדש?), וכנראה אוהבות יחס אדיש  - רק כך תוכלו להשב את תשומת ליבן ולצאת איתן לסרט או החלפת נוזלים.

גברים חמים אומנם יצליחו בקשר לאחר מכן, אך ייקח להם הרבה יותר זמן להגיע לכך. גברים עם יחס מזלזל לנשים ללא קשר לעולם הבדסמ שמופרש אולי קר אך מאוד מאוד חם - ייקח מעט מאוד זמן להגיע לאישה אך גם מעט מאוד זמן להצליח להחזיק אותה איתו (אלה אם היא לגמרי על כדורים).

 

* מחקר זה ומסקנתו אינו משקף את 100% מאוכלוסיית הנשים, ומטרתו להראות כי לגברים חמים אין הרבה סיכוי להצליח להתחיל עם נשים.

* מחקר זה וממצאיו הוא לפי שיקול דעתו של הכותב ואינו מהווה תוצאה סטטורית.

* במקרה שיש מישהי כאן שנפגעה ממחקר זה , היא מוזמן לכתוב לכתוב המאמר ומסקנתו ואף לפרסם זאת בפומבי.

* הכותב איננו מתנצל על מסקנתו מאחר ומסקנתו היא לאחר ניסוי אישי מהחיים.

 

:)

strong scorpion - הכי מדוייק שיש.
כמובן ששום דבר לא 100 אחוז אבל....
מאוד נכון.
לפני 8 שנים
כבר לא חדש​(נשלט) - עצוב. כל כך עצוב..ואנחנו הבחורים הטובים והחמים? אם הבחירה היא בין להתקרר או לחכות? נחכה!
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י