בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 7 שנים. 5 באוקטובר 2016 בשעה 5:54

אחד הדברים הכי קשים הוא להבין מה ההבדל בין יחסים ווניליים ויחסי בדסמ.

 

לא מעט היו לי שיחות בעניין עם אנשים/נשים (ולא טף) בין אם נשלטות לבין אם לא, מה ההבדל בעצם.

 

שהרי בכל זוגיות וקשר רוצים את החום, הקשר, הסקס (....הסקס הסקס הסקס) , ואולי עוד טיפה מעבר לסקס הוא גם החיבור וצורת היחסים - שהרי הרבה פעמים מדברים על פתיחות גדולה ביחסי בדסמ .

האם ביחסים ווניליים אין את הפתיחות הזו? הרי סודות יכולים להיות בכל סוג של קשר, בדיוק כמו פתיחות - זה קשר לכל דבר.

 

אז מה ההבדל? מה? הנושא של קשירות? ספנקינג? גמירות במקומות מיוחדים? הרגשת העליונות? יש לי חדשות בשבילכם - זה קיים גם בקשר וונילי - אומנם לא במינון כמו בקשר בדסמי - אבל בהחלט קיים (טוב, לא אצל כולם).

 

אז נשאר הטקסט , הטון ואולי קצת האווירה - גם זה יכול להיות בקשר וונילי.

 

נראה לכם מבולגן הבלוג הזה? כגודל הבאלגן כאן גם המחשבות מבולגנות. היש מישהו שיכול לפצח את הבעיה?! לא בטוח - הדיעות חלוקות.

 

אז קשר בדסמי כמו כל קשר הוא חשוב, השילוב של הפתיחות, ההזיה המנטלית והפיזית לנקודות שקשה להגיע אליהם בקשר רגיל,  בקשר בדסמי יכול להיות שזה מה שעושה את ההרגשה שם בלב שלוחץ , ההתרגשות מעבר לסקס הרגיל כביכול. היא הנכונות להיכנס לעולמות חדשים, אפלים של הצד השני - שכן , בקשר בדסמי מדברים על שיוויון - כאן, בקשר בדסמי הוא לא כל כך קיים כפי שחושבים או רוצים.

 

בהחלט המאמץ הוא משני הצדדים, אך כאן כל אחד יודע את תפקידו.

 

כל אלה חברים יקרים, לא אחדש לכם. לכל אחד הסטייה שלו, כל צורת קשר כזה או אחר שונה ומיוחדת ואיננה אותו הדבר. - שוב, לא חידשתי אלה רק חידדתי.

 

העניין הוא, שבקשר וונילי רגיל, תמיד מדברים שהיא או הוא מוציא את הדברים הטובים מבן/בת הזוג. ואילו בקשר בדסמי, היא או הוא מוציאים גם את הרע שבצד השני - ושכשאומרים את זה או עושים את זה זה לא דבר אסור או רע בזוגיות אלה להפך....


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י