בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 7 שנים. 1 באפריל 2017 בשעה 13:37

נדמה לי לפעמים כאילו חושבים כאן תושבי הכלוב שחיי שליטה תלויים בנשלטת בלבד, או אולי בשולט בלבד, יש כאן ענייני מרות ועוד....

 

לא בדיוק כך הדבר. זה קצת יותר מלזיין בכוח מישהי , או לפקוד בה. מדובר בזוגיות לכל דבר, שכמובן פנטזיה של כולם לממש כזוגיות אולי או כמשהו מתמשך שלא יודעים להגדירו דיו לפני שמגיעים לזוגיות.

 

אך מדובר בעבודת צוות לכל דבר. 2 הצדדים צריכים לגרום אחד לשני להגיע לסיפוקם (ובהחלט לא רק המיני) - אחד דואג לשני ומבין את צריכיו, בהבנה שאין בן אדם מושלם, והפגמנטים של הבן אדם הם מה שהופכים אותו ליחיד ומיוחד ובדרך כלל בהם גם מתאהבים. 

 

אני מגיע כאן לשיחות וקורא בלוגים ולפעמים לא מבין איך לא מעלים את הדבר הזה כאן. גם אני שחולם על מישהי שאוכל לשלוט בה בצורה כזו או אחרת, מבין שקודם כל מדובר בבן אדם כמוני שמעוניין לפרוק את מחשבותיו ואחר כך את צרכיו הפיזיים ....

 

יגידו חכמי חלם, בטח מדובר בבן אדם משוגע, מכוער שנראה רע, אחד שאולי תולה את עצמו על האינטיליגנציה שלו. אוכל רק לומר לכל אלה- מעולם אומנם לא חתמתי על שפיות, וכן, אני חושב שכל אחד שנמצא כאן יש לו שריטות - אני ממש לא חף מפשע ומלא בשיגועים ושגיונות בריאים לחלוטין למרות שלדעתי לפעמים גם פוגעים לי בנפש. מכוער - ממש לא רחוק מכאן , מתאמן קבוע, נראה טוב ומטופח ולא , האינטליגנציה שלי לדעתי היא ממוצעת אולי קצת פלוס מאחרים בממוצע.

 

כל מה שאני רוצה זאת שיחה טובה בענייני שליטה ומשם לעבודת צוות....

Rotemrotem​(אחרת) - צודק
לפני 7 שנים
קיטי - אתה ממש צודק... דרך אגב הבלוג שלך מדהים
לפני 7 שנים
THE-MASTER​(שולט) - תודה קיטי :) טוב תמיד לשמוע.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י