בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 7 שנים. 15 במאי 2017 בשעה 20:13

למה אנחנו משקרים לעצמנו? נוטים להאמין כי תרבות אחת מכסה בעצם על כאוס אחר.

 

ראיתי את הסרט חמישים גוונים של אופל, המשכו של סרט מושמץ פחות-  נראה כמו הפקת ברודאווי זולה אך עדיין לא סרט פורנו במלוא מובן המילה . ולמה ? למה זה צריך להיות גדול? למה זה צריך להיות גלוי? למה זה צריך להיות הסטנדרט?

 

כל הכיף הוא לדעת שזהו הנסתר, זהו החדר שאפשר לברוח אליו, כשכל החברה עסוקה בפוליטיקה חסרת משמעות, אנשים שמנסים להראות למי יש יותר גדול, מי יכול להכניס יותר למי... ומי יכול לעשות גאג לשני רק כדי שאותו שני יסתום את הפה...

 

כאן הוא חדר הבריחה האמיתי, חיפוש בעולם וירטואלי אחרי רגשות פיזיים, להוציא את הבאמת שלנו בתוך בתוך כל הריאליטי הצבוע. 

אז למה גם כאן אנחנו משקרים לעצמנו? בונים מסכות? בונים הסברים לאמת העירומה והפשוטה?

 

כולנו כאן רוצים להוציא מעצמנו את המיץ, להוציא את מה שמוחבא בגלל דיעות קדומות שמנסים לעשות מהם כסף על ידי הפקות גרנדיוזיות וצבועות לא פחות - והכי חשובות רחוקות מהאמת. אותם הפקות שגם גורמות לעולם להבין דברים אחרים ולא נכונים (ולא רק בתחום הבדסמי).

 

כולנו כאן רוצים להפיק ולממש פנטזיות מוחבאות, לחקור ולהחקר, לקשור ולהקשר, לגמור ולהיגמר , להיכנס למערבולת חושים פיזיים  ומנטאליים ללא כוונת חשבון ורווח (מקווה שכאן יש פחות למטרות רווח). 

 

למה אנחנו ממשיכים לשקר לעצמנו כאשר אני קורא כאן בכרטיסים - מחפשים אהבה, קשר אמיתי - שקר וכזב - כבר ניסיתי, כולם כאן ציניקניים, כולם כאן חסרי ביטחון מהיום הראשון שהם נכנסו ועד היום האחרון - כולם כאן עושים הצגה אחת , לא מוכנים להחליט, ולפעמים גם פוגעים בעוברי אורח תמימים שלפחות מודים שהם רוצים להתנסות, בדיוק את הכוונות שלהם וכן רצוי שזה יהיה מישהו קבוע מולם.

 

הם בודדים במערכה, כאלה שמתים לגמור מתוך פחד בכלל להיכנס למערכת יחסים בדסמית ולא איכפת להם אם מולם נמצאת מישהי נשואה שרק רוצה לחקור, כי גם הם רוצים לחקור, לא איכפת להם אם הצד השני מפחד לא פחות , כי הם מפחדים בעצמם. 

 

אז למה אנחנו כאן שרוצים שלא ישפטו אותנו, שופטים את כל מי שנמצא כאן ללא הרף , לא פחות ולא יותר משאר קהילות המציאות.

 

כי האמת העירומה היא שכולם כאן לבושים, כולם כאן מתחבאים, למרות הרצון להיות גלוי, להיות חשוף, לפתוח את מה שאי אפשר לפתוח במציאות העגומה, לא באמת אנשים כאן כדי ליצור מציאות חדשה. כולם כאן מפחדים, כולם כאן לא מעוניינים לצאת מהוירטואלציזציה המזוייפת שיש כאן, כי כולם מזייפים, ולא רק את האורגזמות שלהם.

 

וזאת חברים, זאת האמת העירומה!

 

* בלוג זה איננו במטרתו לפגוע בבן אדם כזה או אחר, אלה רק לפתוח את מה שיש לכותב בלוג זה במחשבתו בלבד.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י