בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 6 שנים. 3 באוקטובר 2017 בשעה 12:52

זהו בהחלט כתב זעם הפעם.

לכל אלו שרושמות לי לפעמים שהבלוג שלי ברוטלי , שהם לא מתחברות לזה בגלל שזה מדבר יותר מידי על סקס....

 

זה בסדר גמור לדבר על סקס, וכאן זאת הפלטפורמה לדבר בברוטליות כל עוד לא מדובר על מישהו ספציפי ביד מכוונת ופוגעת, וכאן זאת הבמה שלי לכתוב מה שאני רוצה כל עוד אני לא מוציא דיבה על אף אחד.

 

שילוב של סקס, מיניות, קינקיות בשילוב סאדו מאזו - זה מה שמדבר אליי, גם ביחסים בינו ובינה ולא רק בחדר המיטות - ברוטלי מספיק בשבילכן? 

ולאלו שלדבר על זה כל הזמן זה משעמם... - אותי זה לא משעמם, חוץ מזה לדבר רק על סקס זה יכול להיות משעמם, ולשלב אותו עם נושאים שונים ובנושאים שונים זה הרבה יותר מעניין.

 

ולדבר על שום דבר בלי להכניס שום דבר מיני זה מעניין? - כמה אפשר לדבר על השמים, מצב הפוליטיקה בארץ ו-"שמעת מה קרה לבר רפאלי?" 

הרי יש אנשים שמשתגעים רק מלא לדבר על סקס  - ראה דאע"ש.

 

השאלה שאני שואל את עצמי על מישהי שאני פוגש אותה או מדבר איתה היא קודם כל ?Are you fuckable לאלו שלא יודעות אנגלית - הפירוש ברור - האם הייתי עושה אותה ? האם את ניתנת לזיון.... וכן , כשאני חושב על מישהי כזו, מראה זה חשוב, אך גם מה שיש מעל הכפתיים, צורת ההתבטאות, גם הכתיבה, ובסופו של דבר כלל החבילה זה מה שחשוב. הכימיה זה מה שחשוב.

 

ולכל הציניות שבנינינו (ובתור ציני שהמציא את הקונספט) , לא , אני לא אוהב רק לדבר על סקס, אני אוהב גם לעשות - ולא רק סקס, אלה לשלב את הדברים יחד. 

סקס טוב הוא לא רק כמה ואיך אני חודר (איזה כיף לחדור חי חי חי) , אלה גם שילוב של דברים מסביב לזה . אווירה, יין, נירות, דיבור, טון, משחק מקדים, קשירות, ספנקינג, וגניחות גניחות גניחות.... אוף זה חסר.....

 

ולאלו שעדיין זה לא מתאים - Fuck You  - You Are not Fuckable !


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י