בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 6 שנים. 25 בנובמבר 2017 בשעה 16:15

רבות אני נתקל באנשים שלא פעם שוחחו איתי ושאלו את השאלות המוזרות ביותר . לא עלאה אתכם/ן בשאלות, אך דווקא אציין את התשובות.

 

לדעתי, BDSM ללא קשר הוא לא BDSM . גם אם הוא חד פעמי , יש משהו בינו ובינה כאשר זה קורה. קשר הוא קשר לכל דבר גם אם הוא רק לשעה כי בכל זאת משתפים דברים (ולא רק נוזלים).

 

כאשר מתייחסים לקשר קצת יותר ארוך טווח , אם זה קשר רציני שבו שני אנשים נכנסים לקשר הזה או פגישות קבועות מסיבות כאלה או אחרות עדיין מדובר בקשר שיש לו צורה וצורך. - צריך להתחיל לקרוא בין השורות.

 

חייבים להבין - כל אלה שרוצים מגע פיזי בלבד - שילכו לזונה. יש מלא כאלה, קצת מחקר בגוגל ותגיעו לאיכותיות ביותר שמקבלות גברים, נשים זוגות וקוקסינלים.

כאשר אתם מתחילים BDSM , זה הכי בנאלי נכון, אך מדובר בשיחה, בדיקה כימית (כלומר אנחנו משתמשים בחושים שלנו - עיניים, ריח, טון דיבור, נושאים משותפים) וכל אלה אם מתאימים אפשר להמשיך לשלב הבא. דומה לתוכנית ריאליטי? חמודים וחמודות - אילו הם חיינו ....

 

לא השתמשתם בקונדום? תשאו בתוצאות :)

 

מדובר במאמר ציני מתוך שיעמום שמראה את דעתי בלבד וזו רק סיכה בים לכל השורות הקטנות שמופיעות תמיד בדרך וללא אזהרה!

liki5 - לא השתמשתם בקונדום תשאו בתוצאות, באמת רציתי לשאול , יחסים בדסמ שבהם הרבה נוזלים קשה להיות מוגן אייך אתה מגן על השפחות שלך ?
לפני 6 שנים
THE-MASTER​(שולט) - קודם כל בלי קשר יחסי אדון שפחה אלה כל קשר בעל קיום יחסי החלפת נוזלים אם זה קורה לשני הצדדים ישנה אחריות לדאוג אחד לשני. אני יכול לבלבל כאן את המוח הרבה על זה שצריך לסמוך על האדון ושיש לו אחריות על שפחתו כל זה נכון אך יש 2 צדדים. אישית יחסי מין לדעתי חייבים להתקיים עם כובעון.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י