בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 5 שנים. 26 באוגוסט 2018 בשעה 7:58

אולי הרבה אנשים לא מוכנים להודות בזה, כועסים אפילו כשאומרים - אך עם עובדות הטבע לא ניתן להתווכח.

מה שמניע את בני האדם, מה שגורם לבן אדם להיות באמת בהיי , מה שדוחף אותו בסופו של לבצע פעולות שמקדמות אותו בחיים , זה לא הכסף, זה לא משפחה, וזה לא המחשבה לטווח הארוך - אם כי אלו בהחלט פרמטרים חשובים ביותר אך לא הטריגר לדברים - הוא סקס, מגע, והסטיות הקטנות. 

 

בן אדם קם בבוקר , מה יעיר אותו? העבודה? היום יום שלו? - סקס.

בן אדם חוזר מהעבודה, הוא רוצה להרגע, איך יירגע עם כל המחשבות מהעבודה? סקס.

בן אדם הולך לישון, איך יירדם? משיעמום? - סקס.

 

נכון, יש כאלה שאומרים - חולה נפש (אחרת לא הייתי כאן), האם רק סקס הוא החיים? ממש לא - אם כי זו הצורה הטבעית היחידה שאני מכיר כדי להביא ילדים.... אך סקס הוא תבלין חשוב. 

כאן כמובן אפשר להוסיף את הבדסמ שאני באופן אישי חובב- בהחלט שילוב מנצח.

 

כמובן שמאמר זה מדבר על גברים בלבד, והוא שובניסטי לחלוטין! מאחר ונתקלתי כאן בראש אחר מצד הנשים, המגוננות על עצמן באופן טבעי. סקס זה דבר חשוב, אך לא כולן ואף רובן גם אם רושמות זאת הראש שלהן הוא ההיפך מסקס ....

 

אז להבהיר דבר אחד, אני לא חושב שסקס יכול להיות תחלופה של תוכן שיחה - אני כאן הייתי שמח לראות אחת שמוכנה לשילוב של סקס ושיחה תוך כדי, זה צריך להיות סשן מטורף. הכיף בכל נושא של סקס לטעמי שהוא כן מובן מאליו, שהוא כן משולב בכל דבר בתוך קשר - וכן אין שום רע בכך שכל דבר מביא לקונוטציה לסקס- משטיף כלים ועד לעשות כביסה וללכת לסרט בקולנוע , או אפילו לראות יחד פורנו - זה משחרר, זה כיף גם אם זה ברברי , מלוכלך ולא תמיד תרבותי.

 

השילוב בין התרבות לברבריות זה מה שעושה אותנו אנושיים - ולא צריך להתבייש בכך או להתנצל על כך ובטח לא לעשות לאף אחד חשבון.

 

עכשיו רק נותן למצוא מישהי שחושבת בדיוק כמוני שגם תהיה בנינו כימיה. 

 

ותחשבו על זה....

שקט1 - צודק
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י