בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל מה שתלוי מתייבש ונופל

על עצמי, על פנטזיות, חינוך וכל מה שעולה בראש
לפני 5 שנים. 17 בנובמבר 2018 בשעה 9:47

יש בי המון צדדים.

 

יש לי את הצד התרבותי - זה שאוהב ללכת להצגות, סרטים, לשבת בבית קפה ולדבר איתך על דברים חשובים, היום יום, לדבר על מחשבות עמוקות אינטלקטואליות, דברים מקצועיים שאני עושה, לשמוע על דברים מקצועיים שאת עושה ועל דעותייך גם כן.

 

יש לי את הצד הקינקי - אוהב לקחת דברים לקצה ולבחון את ההנתהגות שלך. לדבר איתך על כל דבר טכני שקשור בשליטה או בסקס, להגיע לדברים המלוכלכים והירודים ביותר , ואחר כך גם בבית קפה בשירותים צדדיים (ונקיים), לבדוק אותך ולמשמש אותך עד התחננות שאפסיק.

 

יש לי את הצד הפתוח - זה שרוצה שתהיהי איתי בכל נקוה ונקודה בזמן. גם כשאת הולכת לשירותים, גם אם אנחנו שנינו עירומים, ואוכל להתמתח מולך בלי מחיצות - לעשות מתיחה כזו טובה מולך כשכולי חשוף בפנייך , ושכולך פתוחה פיזית מולי, עושים מה שבא לנו באותו רגע.

 

יש לי את הצד הסגור, המופנם - זה שמהרהר בתוך עצמו, יכול ללכת לאיבוד בתוך השיחה איתך, וזה אפילו לא קשור אלייך, סתם יום מדאיג שביאס ואני בתוכו וסוגר את כל העולם - גם אותך לצערי.

 

יש לי את הצד הציני - זה שיכול להיות הכי לא רציני שיש בעולם - צוחק בצורה צינית , עוקצנית ומבקרת כל פיקסל שהעולם קיים בו, וגם אותך.

 

יש לי את הצד שולט - זה שיתעלל בך , נפשית ופיזית, ויביא אותך לעולמות רחוקים של כאב, עונג, תסכול, חוסר אונים וסיפוק גם יחד - זה שתגידי לי כן אדוני, זה שאחפוץ לתת לך ספנק מכל הלב ולחדור אלייך בבת אחת ובהפתעה כשאת קשורה לא משנה אם כואב לך באותו רגע או שאת מתענגת על זה.

 

יש לי את הצד האוהב- זה שמחבק מכל הלב!

 

ועכשיו .... עכשיו אני זקוק לחיבוק.... גדול, חזק ורטוב.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י