ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחשבות של שרמוטה

עמכם הסליחה.
לפני 4 שנים. 3 באוקטובר 2019 בשעה 18:01

"רוצה להרגיש מושפלת?" הוא כתב פתאום באמצע שיחה על נושא אחר לגמרי.

"כן בבקשה" הקלדתי מהר.

"אבל ממש כמו שרמוטה?"

"כן אני מתחננת" התרגשתי וגם חששתי טיפה, אי אפשר אף פעם לדעת למה לצפות איתו.

"אני באירוע הערב בצפון, לקוח ערבי טחון מתחתן. בואי בעקבים, תחכי לי באחד התאים בשרותים, אני גומר לך על הפנים וחוזר לאולם. מסוגלת?"

"כן :)"

הזמנתי בייביסיטר לבנות, התקלחתי, התאפרתי, לבשתי שמלה שחורה בלי חזיה ותחתונים כמו שהוא אוהב, נעלתי עקבים כנדרש ויצאתי בהתרגשות מהבית.

במהלך הנסיעה הארוכה תהיתי לרגע אם זה לא קצת מטורף לנסוע כל הדרך הזו בשביל שיגמור עליי בשרותים ולחזור הביתה. אז דימיינתי רגע את הסיטואציה, אותו קם מהשולחן עם שאר האורחים, נכנס לשרותים, מתפרק על השרמוטה שלו וחוזר לשבת עם כולם כאילו כלום לא קרה. הוא קיבל את מה שהוא צריך ואני הכלי שהוא השתמש בו. הכוס התכווץ והחיוך שתמיד עולה איתו נפרש על שפתיי. מאותו רגע לא היה אכפת לי איך זה נראה מבחוץ, אני שלמה כשהוא מסופק ומכורה לאיך שהוא גורם לגוף שלי להרגיש וזה כל מה שמשנה.

חניתי בחניון שכבר היה מלא ויצאתי לכיוון האולם. השמלה הקצרה והעקבים הדגישו את התחושה של הזונה שנבנתה בי אבל הלכתי בבטחון כאילו אני אחת המוזמנות. מוזיקה התנגנה בפול ווליום ומלא נשים בשמלות נוצצות, גברים בחליפות ואפילו כמה ילדים רקדו, שתו והצטלמו. מיד הבנתי שאני לבושה חשוף מידי אז עברתי ביניהם מהר בלי ליצור קשר עין, מחפשת את השרותים ותוהה אם הוא רואה אותי.

"בתא השלישי" כתבתי לו אחרי ששני בחורים יצאו משרותי הגברים והתפלחתי פנימה אחריהם.

"אני בא"

חיפשתי איפה להניח את המפתחות והנייד אבל הרצפה זה כל מה שהיה. אז גלגלתי נייר טואלט והנחתי אותם עליו בפינה. אחרי דקה הוא נכנס מהר, סגר מיד את הדלת אחריו ועם חיוך ענק תפס אותי חזק ואמר תוך כדי שנישק אותי

"איזה משוגעת את. לא רואה בעיניים"

לא ציפיתי לתגובה הזו ממנו. ראיתי את ההתרגשות מכך שבאמת באתי על הפנים שלו והחזה שלי התחמם. רק לספק אותו. רק לשמח אותו. זה כל מה שאני רוצה. ובאמת חשבתי שישר ישלוף, יגמור וילך. אבל הוא נישק אותי דקות ארוכות, חזק, בתשוקה, ואז הוריד אותי לברכיים. המבט הרציני שלו כשהוא משתמש בי כבר השתלט עליו וירדתי לו חזק ועמוק בגרון, בלי ליקוקים של פורפליי או כל עדינות, בדיוק כמו שהוא אוהב. בדיוק כמו שזונה צריכה למצוץ. הוא פתח כפתור כפתור בחולצה שלו, מלמטה למעלה, חושף כל פעם פיסת בשר הדוקה וחלקה. הרגשתי כמו במופע סטרפטיז הכי מחרמן שיכלתי לבקש, כשהזין הענק שלו בפה שלי והגוף שלו נחשף בפניי.

"זה כדי שהאיפור שלך לא ילכלך את החולצה הלבנה יא זונה" הוא תמיד עם חולצה כשמזיין אותי והפעם הוא חשף את עצמו רק כדי שהמסקרה שנמרחת לי מהמציצה לא תכתים אותו. אבל בכל זאת כשהוא סיים לפתוח את החולצה הוא תפס את הידיים שלי והניח אותן על החזה שלו. גנחתי על הזין הענק מהמגע של הגבעות החזקות שהרגישו כמו פלדה תחת ידיי העדינות.

"תסתובבי" ציווה כשמשך אותי מהשיער לרגליי והוריד את הראש שלי לכיוון האסלה.

הוא יודע שאני לפעמים צורחת כשהוא מכניס אותו מאוד חזק ומהר לתחת בלי הכנה אז היד שלו סתמה לי את הפה והאף והכלי העצום שלו פילח לי את החור בלי רחמים. גנחתי לתוך הכף יד שלו, משתדלת כמה שיותר לשמור על השקט. הוא דהר חזק ומהר כמו שהוא אוהב ואני ניסיתי עם ידיים שהרגישו פתאום כלכך קטנות וחלשות להוריד את הכף יד הענקית שלו מהפנים שלי כדי לנשום טיפה. נפתח לי התחת לגמרי מההרגשה של החוזק שלו לעומת שלי. כלכך אוהבת להרגיש קטנה לידו.

"סתמי יא אפס. איך באת עד לפה לקבל בתחת כמו שרמוטה זבל. מי זונה שלי?? בואי תלקקי" התחת שלו היה בפנים שלי ומיד דחפתי את הלשון פנימה. ליקקתי מלמטה למעלה כמו כלבה צמאה והוא תפס את הראש שלי ודחף אותו יותר חזק בין הלחיים שלו כך שלא יכלתי לנשום. דחפתי את הלשון כמה שיכלתי, הרגשתי את הלחץ של החור שלו מתהדק על הקצה שלה והצטערתי שהיא לא ארוכה יותר. הוא שחרר בפתאומיות את הראש שלי, הסתובב, החזיק לי את השיער חזק, אונן לי מעל הפנים ולפני שהבנתי מה קורה גמר על הלחי, המצח והפה שלי. איזה כמויות יוצאות לו.

"תראי איך את נראית" הוא אמר עם גיחוך קל והתנשפות. "תחייכי למצלמה" אמר בזמן שהוציא את הנייד וצילם את הפנים שלי. "תראי כמה את נראית כמו זונה" הוא אמר כשהראה לי את התמונה. כל מה שאני ראיתי זה כמה הוא מסופק מהמצב שלי. ושהמסקרה שלי מרוחה לגמרי מתחת לשפיך שלו. מזה היה קשה להתעלם.

ניגבתי את הפנים שלי וידעתי שהוא תכף הולך. לא רציתי שילך. אני אף פעם לא רוצה שילך. אוהבת את איך שאני מרגישה ליידו. הוא תפס אותי ונישק שוב.

"אני אוהב אנשים עם אומץ" לחש לי.

כמה זה החמיא לי. עם כמה שהוא מוריד בזמן הזיון הוא תמיד מרים. ידעתי גם שתבוא התכתבות ארוכה איתו אח"כ והוא ימשיך להביע את הסיפוק שלו ממני. ראיתי את ההתלהבות שעדיין יש לו מהגשמת הפנטזיה על הפנים שלו.

"חוזר לשולחן שלך?" שאלתי בחיוך עם עיניים חרמניות.

"כן זונה שלי. את תסתדרי עם לצאת מפה?"

"כמו שנכנסתי"

הוא זרק לעברי עוד חיוך אחד, נשיקה קצרה על השפתיים ויצא מהתא.

עוד פנטזיה מהרשימה הארוכה שלנו הוגשמה ✔

מי אני באמת - מזל טוב :)
לפני 4 שנים
Britney Bitch - עוד מקרה אבוד של תמונה שאין לדעת היכן תצוץ ובפני מי. אין לא תלמדו לעולם.
לפני 4 שנים
Sharmi - הוא שומר על התמונות שלי באדיקות. תודה על הדאגה.
לפני 4 שנים
Britney Bitch - מקווה בשבילך.
לפני 4 שנים
קיפוד - אנחנו תמיד שומרים באדיקות. לנצח. או לפחות עד שנפרדים.
לפני 4 שנים
Sharmi - ההכללה שלך כמו כל ההכללות לא כוללת את המיעוט שלא נכנס בתוכה. התמזל מזלי למצוא שולט מספיק גבר שגם אם יגיע יום וניפרד הוא תמיד ישמור עליי.
לפני 4 שנים
קיפוד - ברכה והצלחה
לפני 4 שנים
Britney Bitch - באמת מעוררת הערצה רמת האמון שלך בו, אבל עקב ריבוי מקרים של חבלה קשה באמון, נאמרים לך פה דברים על מנת לשמור על רווחתך ולא כדי לייצר מריבה.
זה בדיוק כמו שלא היית עושה סקס עם מישהו ללא קונדום רק כי הוא הבטיח לך שהוא נקי, יש אמצעי זהירות שיש לנקוט בהם כי אף אחד אף פעם לא יודע לנבא את העתיד, אז בטר סייף דאן סורי.
וגם אם הוא הכי אמין ושומר וישמור על התמונות באדיקות, חסרים מקרים של גניבות או פריצות למכשירים ניידים? מישהו יכול סתם לפתוח אצלו את הגלריה, הסלולרי יכול לעבור תיקון במעבדה וכל תוכנו יהיה פרוץ. יש דברים שלא עושים נקודה. מהו הקושי הככ בלתי מתקבל על הדעת פשוט להזהר?
לפני 4 שנים
Sharmi - התמונות לא נשמרות אצלו בגלריה ולא ניתן לפרוץ אליהן גם אם המכשיר נגנב. אני מבינה שהכוונה טובה, תודה על הדאגה, לא חשבתי שיש כוונה לייצר ריב אבל יש לי לא מעט ניסיון חיים והיכרות מעמיקה עם השולט שלי. להיזהר זה חשוב ולסמוך על מי שמגיע לו לקבל את האמון שלנו באופן מלא גם חשוב. זו דעתי בכל אופן ואת יכולה לא להסכים איתי.
לפני 4 שנים
Dotans​(אחר) - לכל סיר יש מכסה. זה חלק מהיופי.
לפני 4 שנים
Causy​(אחר) - חזק, מתמסר וכתוב נהדר 🙏
לפני 4 שנים
kinkit polania - מחרמן!!!!
לפני 4 שנים
MasterClass​(שולט) - Wonderful fantasy
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י