בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אפרסקים וחצילים

לפני 3 שנים. 18 בפברואר 2021 בשעה 12:38

לוקח לי זמן להתגבר על הבחור מהטקסטים הקודמים. זה תפס אותי בהפתעה: גם הסיום של הקשר וגם זה שקשה לי לשחרר אותו. לא הייתי צריכה להיות מופתעת, הרי אני מכירה את עצמי ואני יודעת שכשהכוס שלי מתמכר גם הראש. ועזבו את זה שנמשכתי אליו בצורה מוגזמת והוא יפה יותר מהגברים בפנטזיות שלי.

כשהכרתי אותו הכרתי גם את א', בפעם הראשונה שנפגשנו שתינו בירות בירקון וחזרנו אליו לפיצה וסקס. הוא בחור חמוד והוא רוצה משהו אמיתי. יש לו חיוך יפה שכמעט ולא יורד  לו מהפנים. הוא מתחשב במיטה וגם אוהב את זה קשוח, כמוני. הוא פשוט טוב כזה. לא ממכר, לא מדהים, פשוט טוב. אני לא יכולה לבוא בתלונות אבל כדי להתמכר לבן אדם צריכה להיות לו אישיות בת זונה או שהרגליים שלי צריכות לרעוד 2 דקות אחרי שסיימנו לפחות. הוא גם, כמו הרבה גברים אחרים, מעצבן עם קונדומים ובואו נתעכב על זה רגע. למה למה למה למה זה כמעט תמיד אני שמבקשת כשמגיע הרגע לשים קונדום? למה זה לא חשוב להם גם? כאילו, לא בשבילי ולא בשביל העובדה שאני בחורה שהם כמעט ולא מכירים ויכולה להיות אחראית לגורל הילד הלא נולד שלהם. אני בת 24 ובשבע שנים האחרונות אני נוטלת גלולות, זה לא הפחד שלי, צריך להיות לך זרע על כדי להפרות אותי. אבל מה עם מחלות? למה לא מדברים על זה? למה רק לי אכפת מהגוף שלי? תשמור על עצמך בן אדם, זה חוסר אחריות משווע. ואם אתה קופץ כל כך מהר למין לא בטוח עם זונה כמוני, אתה בטח מלא במחלות וזה מטריד אותי. המשכנו לצאת במשך חודשיים עד שערב אחד, בחרמנות הרגע, שכבנו בלי קונדום. זה קשה לי גם, קונדום הורס הרבה ואני כלבה חרמנית ואני לא מבינה למה כל פעם מחדש אני זאת שמתעקשת. שכבנו והרגשתי חרא עם עצמי. מאז לא דיברנו.

גם את ב' הכרתי באותו הזמן של הבחור החלומי וא'. הכרנו בגינה, היה וויב טוב והוא ביקש את המספר שלי בצורה חמודה. נפגשנו כמה פעמים ברחוב, אנחנו שכנים מסתבר. הוא הזמין אותי אליו באיזה לילה חורפי, שתינו יין ודיברנו, או יותר נכון, דיברתי. חלקתי יותר מידי חוויות והתנשקנו והתחרמנו כמו ילדים. הייתי במחזור אז ידעתי שלא יקרה שום דבר רציני. רציתי אותו, חד משמעית. אני תמיד רוצה יותר דברים שאני לא יכולה לקבל. נפגשנו עוד כמה פעמים ואני חושבת שהוא בן אדם מדהים אבל אף פעם לא קרה לי לצאת 4 פעמים עם מישהו ולא לשכב. זה פשוט לא עבד משום מה ואולי הוא פשוט לא בן אדם כל כך מיני או שהוא פשוט לא יודע. הוא נגע בי בצורה מגושמת וביקש ממני לגנוח, הוא ביקש ממני גם לגמור בלי שהוא עשה שום מאמץ כדי להביא אותי לשם. היינו במיטה והייתי כל כך מתוסכלת מזה שהוא לא עושה שום מאמץ ופשוט עליתי על הירך הענקית שלו ועשיתי לעצמי נעים, נגעתי בעצמי וחיכיתי שהוא יצטרף וזה לא קרה. הוא רק ביקש שאגנח ואגמור כאילו אני איזה שחקנית בפורנו. אמרתי לו שהוא צריך לעשות יותר מאמץ כדי להביא אותי לשם, הוא לא עשה.

את ג' הכרתי לפני שבועיים והוא הציע לאסוף אותי. הוא הגיע עם האופנוע שלו וכבר ראיתי שהוא קצת פחות הסגנון שלי: נמוך יותר ממה שהייתי הולכת עליו בדרך כלל וכשהוריד את המעיל יכולתי לראות שיש לו המון שרירים שזה גם קצת פחות הסגנון שלי. עלינו אליו לדירה הנעימה שלו והיה בינינו דיבור טוב, הוא סיפר לי על עצמו וזה היה שינוי מרענן לשמוע מישהו פתוח ככה. לא ציפיתי שיהיה לנו מדהים במיטה אבל הו וואו זה היה מעל ומעבר לכל הציפיות ולראשונה מאז הבחור החלומי נהניתי באמת. הייתה לו תשוקה אליי, הוא החמיא לי הרבה ונעצר להסתכל עליי עם ההלבשה התחתונה שלי. אני אוהבת שמעריכים. הוא נגע בי נעים וליקק אותי נעים ופשוט היה לי טוב. והזין שלו, הו וואו, מתאים לי בדיוק לכוס. היו לי כמה גברים כאלה, זה עניין של גודל ובעיקר של זווית שלוחצת לי בדיוק אבל בדיוק איפה שצריך. שכבנו במשך שעתיים בערך והרטבתי את שנינו עד ברכיים וגם את הספה היפה שלו. גמרתי כל כך הרבה פעמים מבחוץ וגם מבפנים וזה לא קרה לי הרבה זמן והרגשתי שאני עוד שניה משפריצה. כשהשעון הראה שהשעה כמעט אחת בלילה חששתי לגורל הכלב והחדר שלי, הוא גם הוא עייף אותי מאוד והרגשתי מסופקת. חשבתי שהגיע הזמן ללכת אבל הוא עוד לא גמר אז שאלתי "מה, אתה לא גומר?" והוא חיבק אותי ואמר שאני חמודה "זה מפריע לך?" הוא שאל "זה מפריע לי אם זה מפריע לך. כאילו, בא לי לעזור לך לגמור אם זה משהו שאתה רוצה". הוא אמר לי שבדרכ הוא לא גומר, ובשבילו הסקס זה לא בשביל לגמור והוא נהנה מכל רגע בדרך ואני הרגשתי את זה. התשובה שלו הייתה יפה בעיניי וחשבתי שזה מתאים לי מאוד. כמו שאמרתי פעם, קשה לי שאחרי שגברים גומרים הם לא יכולים עוד והבחור החלומי היה כזה שגמר והמשיך וגמר והמשיך וגמר והמשיך וזה התאים לי בדיוק. גם כזה שלא גומר אלא רק ממשיך מתאים לי. אז הוא הסיע אותי הביתה, עייפה ומסופקת, ואמר שהוא מקווה שזה לא חד פעמי. נפגשנו שוב כעבור שבוע, וכששכבנו הוא אמר לי שאני צריכה להגיד לו אם כואב לי כי לפעמים הוא לא יכול לדעת. אמרתי לו שאני אוהבת שכואב לי אז הוא לא צריך לדאוג והוא התאכזב מהתשובה. הוא שאל אותי אם אני רוצה להכאיב לו ואמרתי שלא והוא אמר שהוא מרגיש אותו הדבר. זו הייתה הקבלה יפה ומצד שני ידעתי שלא אגיד לו כשהוא עמוק מידי כי זה נעים ואני לא רוצה שיפסיק. היה לנו מדהים, אפילו יותר טוב מהפעם הראשונה. ואחרי שגמרתי כמה פעמים הוא אמר לי שהוא קרוב אז אמרתי לו קדימה והוא גמר בפיצוץ וזה גרם לי להרגיש מעולה. ואז הוא התנתק כמו שגברים נוטים לעשות אחרי שהם גומרים. שזה עוד משהו שמטריד אותי כי אחרי שאני גומרת אני מתחברת, לא מתנתקת. זה לא שאני מצפה שתעשה לי כפיות או תזמין אותי להישאר לישון, זה לא הקטע שלי. אבל לפחות תישאר נוכח עד שאני הולכת, מבטיחה שזה יהיה מהר. 

מאדים​(אחר) - את כותבת באופן שנעים לקרוא, על סף ממכר. נהנתי :)
לפני 3 שנים
Asha - תודה❤️
לפני 3 שנים
לוק רסן לב - צריך לכתוב לך עח המצח שרלילה ושכולם יהנו!
לפני 3 שנים
Asha - וואלה חויתי הרבה וזו התגובה הכי דוחה שאי פעם כתבו לי. מקווה שלהבא תהיה יותר רגיש עם המקלדת ובכלל. ורחוק ממני.
לפני 3 שנים
לוק רסן לב - אני יכול הרבה יותר דווה, נסי אותי
לפני 3 שנים
קולומבה - נוכחות נראה לי זה משהו שחסר לרבים לא רק בזמן שנפגשים אלא הדברים מעבר
לפני 3 שנים
Asha - את צודקת. אני מרגישה שהציפיות שלי הן מאוד נמוכות, לא מחפשת מעבר לא צריכה יותר רק שכשאני נמצאת שיהיו איתי וגם את זה גיליתי שקשה לקבל
לפני 3 שנים
CTAC DM​(שולט) - נוכחות לאחר סקס מביכה להרבה אנשים, במיוחד גברים.... מזכיר קצת כלב שהשתין ומנסה לעזוב את במקום בנסיון להסתיר את מה שעולל.
המבוכה כי יש צורך בביטוי אינטימי, וביטוי אינטימי לאדם יחסית זר, זה לא משהו שיודעים לעשות.
טיפ קטן, אפשר להציע להם ביטוי אינטימי - חיבוק או משהו דומה. רובם כנראה יזרמו
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י