אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אפרסקים וחצילים

לפני שנתיים. 17 ביולי 2021 בשעה 0:53

הוא מגיע אליי, מתפשט ונשכב על המיטה. אני אוהבת את המראה הזה- אותו מחכה לי על המיטה שנראית כל כך קטנה לעומתו.

אני מטפסת עליו והוא מחבק אותי וזה מדהים אותי כל פעם מחדש איך העור שלו כל כך נעים והוא עובד בשיפוצים עם הידיים האלה. אני מנשקת אותו ומחבקת אותו ויורדת למטה לזין היפה שלו. אני מתחילה ללקק ולהרטיב אותו מכל הכיוונים והוא מסתכל עליי ואני מנסה להסתכל עליו כמה שיותר אבל הוא כל כך גדול ועם העיניים למעלה אני עוד יותר מאוכזבת מכמה ממנו אני מצליחה להכניס לתוך הפה שלי. הוא נהיה קשה ועומד וחזק וזה מרטיב אותי לראות שהוא נהנה ממה שאני עושה לו. הוא לא אוהב שיורדים לו, הוא אמר לי את זה כבר בפעם הראשונה שנפגשנו. כיף לו רק כשכיף לי אבל אני אוהבת לרדת אז איכשהו אנחנו נפגשים באמצע למרות שהוא בדרך כלל לא מניח לי לעשות את זה בשקט, הוא חייב לגעת וזה כבר הרבה יותר מידי בשבילי איתו- גם לקבל וגם להביא. הוא לא גבר טיפוסי, הם כולם אומרים שהם אוהבים לעשות כיף לפרטנר אבל מעטים האנשים שברגע האמת לא הופכים לאגואיסטים. מחמיא לי שהוא עומד בשבילי והוא אומר לי שבחיים הוא לא עמד ככה ממציצה ואני גאה בעצמי למרות שאפילו חצי ממנו לא נכנס לי לתוך הפה. אני נחנקת מלא וזה מדליק אותו יותר ומרטיב אותי יותר. אני מטפסת עליו ומכניסה אותו לתוכי, ככה, כשהוא הכי עומד שיש ובלי שהוא יורד לי לפני וזו חוויה חדשה לגמרי. זה כואב ונעים ואני זזה בקצב שאני רוצה ואני מתמכרת מחדש להרגשה שלו. הוא נמצא בתוכי כל כך עמוק ואני מרגישה אותו בכל סנטימטר. אני גומרת המון, לא יודעת לספור בכלל כמה פעמים. הוא מסובב אותי ונכנס אליי במיסיונרית, מכתיב את הקצב שלו. הוא מחבק ומנשק אותי ואני מרגישה אותו מזיע מעליי ואני מכורה להרגשה הזו. אני מכורה לנשימות שלו תוך כדי ולעובדה שאנחנו בכלל לא מזדיינים אלא עושים אהבה. בפעם הקודמת שהיה אצלי ביקשתי ממנו לגמור בפנים, זה לא פעם ראשונה שזה עלה אבל זו הפעם הראשונה שהוא הסכים. יש לו בעיה מנטלית עם זה, ברגע שהוא מרגיש שהוא שם הוא מוציא אותו. הוא אף פעם לא גמר בתוך מישהי. הוא חושש והחששות שלו מובנות לגמרי אבל אין לי סיכוי להכנס להריון ואני מתה להרגיש אותו בתוכי כשהוא גומר, להרגיש כל כיווץ וכל טיפה נכנסים אליי. הוא עשה את זה וזה היה מושלם, מושלם פיזית ומושלם בראש שלי כי הוא סומך עליי. הפעם הוא היה מעליי והוא גמר לי על החזה ועל הבטן בשאגה שלו שאני הכי אוהבת בעולם. זה נהמה מטורפת, תמיד זה ככה איתו. משהו חייתי שלא דומה לשום דבר אחר. אני טועמת ממנו עם האצבע והוא דוחף את הזין שלו לפה שלי כדי שאנקה אותו.

אנחנו נשכבים על המיטה והוא מגלגל לי סיגריה. אני לא מספיקה לסיים אותה והוא כבר יורד לי. אין מנוחה איתו וזה מושלם לדעת שקיים בן אדם שנטען אפילו יותר מהר ממני, זה אומר שקיימים עוד כמה כאלה שם בחוץ. הוא יודע ללחוץ לי עם הכפתורים הנכונים עם כל מה שאלוהים נתן לו. הוא מתחיל בעדינות, חוקר את השטח. נותק לי להסתכל עליו בזמן שהוא מלקק אותי עם הלשון הענקית שלו. הוא משחק איתי והוא אוהב לשמוע אותי נהנית ממנו. הוא מרים אותי ומסובב אותי לדוגי, נכנס אליי כשאני הכי רטובה בעולם ובכל זאת הוא קשה לי. הוא מעט את הקצב ואני מתמוגגת מאיך שהוא מרגיש. הראש שלי תקוע בתוך הכרית והוא מסיט לי את השיער ומסתכל עליי, מנשק אותי. אני גומרת והוא מחבק אותי ואומר לי שאני הילדה הטובה שלו. הוא ממשיך וזה כל כך נעים שזה מרגיש כמעט לא אמיתי. הוא גומר לי על התחת בנהמה טובה ואני מרגישה אותו נוזל עליי ואני אוהבת את כל מה שהוא עושה לי בגוף.

אני נשכבת על המיטה והוא מנקה אותי וכשהוא מסיים הוא מבקש שאסתובב. הוא מרים לי את הטוסיק ויורד לי אליו ומכניס את הלשון הענקית שלו לתוך הטוסיק הקטן שלי ואפילו זה כואב לי. אני מנסה להרפות מזה ואני נהנית מכמה שהוא אוהב את הטוסיק שלי. הוא הרבה פעמים מסתכל עליו ונוגע בעצמו, אין בוסט גדול מזה לביטחון העצמי. הוא שותה מים ולא בולע אלא מכניס אותם לתוכי. הוא שותה אותי בתאווה מטורפת והוא לא יכול להפסיק וההרגשה של המים הקרים בתוכי ביחד עם הלשון החמה שלו מטריף אותי. אני מבקשת ממנו לנסות להיכנס אליי, דיברנו על זה מלא אבל תמיד היינו עסוקים במה שקל אז לא יצא לנו. אני מנסה להרפות כמה שאפשר. בסוף זה הכל בראש, כל הגברים (שניים) שעשיתי איתם אנאלי היו גדולים להחריד, אז אני יודעת שזה אפשרי וזה רק אצלי בראש. הוא מכניס את הכיפה אליי ואני מתכווצת. הוא עוצר ואומר לי שהוא לא מאמין ואני רק מתרכזת בלנשום כי אני מרגישה שהוציאו לי את האוויר מהריאות. אחרי שאני מצליחה להתגבר על עצמי הוא נכנס עוד קצת וזה לגמרי נסבל, ההתחלה תמיד הכי קשה. הוא אומר כמה זה מטורף, שאני כל כך טובה ואיזו התקדמות עשינו. אני אומרת לו שבסוף נצליח והוא אומר לי שהוא כבר בפנים, אני צוחקת ואומרת לו שאי אפשר לפספס אותו והתכוונתי שבסוף נצליח שיהיה לי נעים ולא רק כואב אבל אני מאושרת שאנחנו מתקדמים לשם. ההרגשה שלו שם היא מטורפת, אני מתה על אנאלי אבל צריך מלא סבלנות איתי וצריך לדאוג לי לפני ולהוריד את המגננות והבושה והוא עונה על כל הדרישות. הוא לוקח אצבע ונוגע לי בדיוק בנקודה הכי נעימה על הדגדגן שלי, הוא מכיר אותי יותר טוב מעצמי אפילו כשהוא מאחוריי. אני מתחילה לצחוק צחוק בלתי נשלט כי נעים לי וכואב לי ביחד וזה מה שקורה לי מסתבר כשזה עובר את הרמה של לצרוח האנדרופין במוח שלי משתחרר בבת אחת ואני לא מצליחה להפסיק לצחוק כי כל כך טוב לי. אני מבקשת ממנו להפסיק כי אני לא יודעת איך להתמודד עם התחושות האלה והוא מפסיק לגעת בי אבל נשאר בתוכי. אחרי כמה דקות הוא יוצא ממני ונכנס לכוס שלי בדוגי וזו הרגשה כל כך שונה וזה מטריף אותי. הוא עמוק בתוכי והקצב שלו מתאים לי בדיוק ואני מרגישה את עצמי מתפוצצת ובפעם הראשונה איתו אני גם משפריצה. אחרי שאני גומרת הוא שוב שואג ומכניס את הזין שלו עמוק לתוך הגרון שלי ואני שותה כל טיפה שלו ומנסה לזכור כל פרט שיהיה לי עד הפעם הבאה שהוא יבוא.

אני אומרת לו שהוא מוזמן לישון פה אבל הוא הולך ואני מבינה אותו כי בפעם הקודמת שהוא היה פה הרשנו לעצמו קצת יותר מידי. הוא תפוס ואנחנו צריכים להשאיר את זה נקי ולמרות שאני אוהבת אותו ושהוא אוהב אותי, אולי עדיף לא לתת לרגשות האלה להשתלט עלינו. אולי עדיף לא להגיד בקול, אולי עדיף שהוא הולך ואני נשארת לחבק את טי. ככה זה נשאר נקי, ואולי ככה זה ישאר ליותר זמן. אני לא מוכנה לוותר עליו עדיין.

 

שד טזמני - אז אל תותרי...
תלכי איתך.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י