ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אפרסקים וחצילים

לפני שנתיים. 24 ביוני 2021 בשעה 18:14

אני מתקשרת אליו כשהדמעות זולגות לי על הפרצוף והקול שלי נחנק ואני יושבת בקצה השני של הרחוב מהבית שלי כי אני מפחדת להכנס. מעבר לזה שהוא הגבר הכי יפה שראיתי הוא גם הגבר הכי מאיים שאני מכירה והוא לא מדבר על העבר שלו הרבה וזה גורם לי לחשוב שהוא, לפחות פעם, עשה דבר או שניים.

יש מישהו שכבר שבוע מטריד אותי, מפזר לעברי שנאה בכל פעם שהוא רואה אותי ברחוב ואני הרבה בחוץ אז זה קרה לא מעט פעמים. היום הוא ישב מחוץ לבית שלי ופחדתי להכנס שלא יגלה שזה פה אז התקשרתי לאמא ושאלתי אותה מה עדיף- להתקשר למשטרה או לחבר מפחיד והיא אמרה שהיא לא סומכת על המשטרה ועדיף את החבר. הוא לא ענה ובזמן שאני מתלבטת אם להתקשר לשוטרים הבחור זז מהספסל ונכנסתי הביתה.

ועכשיו כל מה שבא לי שזה שהוא יבוא ויחבק אותי עם הידיים הגדולות שלו ויגיד לי שהוא התגעגע אליי. בא לי שהוא ימחוץ אותי חזק חזק כמו שהוא עושה עד שכואב. בא לי שהוא יכנס אליי לחדר ויתפשט ויתן לי להסתכל עליו, בא לי שהוא ינשק אותי על הפה ואז על הצוואר וירד למטה ויתן לי כרית כדי שאוכל להסתכל עליו בנוח בזמן שהוא מרפרף עם השפתיים שלו על הכוס שלי וגורם לי להשתגע. בא לי לראות את הפרצוף היפה שלו בין היריכיים שלי ולהתחרפן ממה שאני רואה כשהוא מסתכל עליי כל הזמן. בא לי להרגיש את הזין שלו בתוכי מתקשה לאט לאט והופך מנעים לכואב ולהרגיש אותו מרגיש אותי ולשמוע אותו אומר לי שאני הילדה הטובה שלו ואיך אני אוהבת להיות הילדה הטובה שלו. בא לי שהוא יעטוף אותי ויעשה לי נעים ויהיה לידי במיטה ובא לי להרגיש שהכל בסדר ואני לא צריכה כלום חוץ ממנו באותו הרגע. בא לי לברוח ולהסניף אותו גם אם זה רק לכמה שעות בא לי להרגיש טוב והוא עושה לי תמיד כל כך נעים.

ואם הוא לא בא אז בא לי לצאת ולשתות ולהסניף כל סם שיביאו לי בא לי למחוק את הראש בא לי להרגיש בסדר גם אם זה לכמה שעות. בא לי להרגיש פחות לבד ובא לי להרגיש חזקה ותמיד בבר שלי אני מרגישה חזקה ואהובה ולא לבד, לפחות עד שאני חוזרת הביתה. 

אבל אני מפחדת לצאת מהבית, אז אני נשארת. 

הענק בגנו - כל אחד צריך חבר מפחיד.
לי יש חברה מפחידה - אני מפחיד את כל אלה שמפחדים מגורילות והיא מפחידה את כל השאר.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י