ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אפרסקים וחצילים

לפני שנתיים. 26 בנובמבר 2021 בשעה 10:40

אני לא יודעת אם זה העובדה שהוא מתרגל שלי או הפלרטוט מתחת לפני השטח, אולי גם וגם. 

הוא ילד, קטן בעשור לפחות מכל גבר שיצאתי איתו בחמש שנים האחרונות. הוא קטן ממני רק בשנתיים אבל עד עכשיו הטעם שלי בגברים היה... מיושן? מעושן? מעונן? לא יודעת, מעולם לא התעניינתי בגברים בגילי ובטח שלא צעירים ממני. אולי זה אומר שאני מזדקנת? לא חשוב, חזרה אליו .
הוא נראה ילד טוב כזה, אחד שרק עכשיו מגלה את העולם ובא לו לטרוף הכל ולזיין כל מה שאפשר. יש שם משהו, הפלרטוט הקטן דרך הזום כל פעם מחדש. אבל יותר מהכל, מה שהדליק אותי מההתחלה, זה שהוא חושב שאני חכמה.
אני רגילה שגברים חושבים שאני סקסית, שווה, אולי אפילו יפה. חלקם אולי אפילו חושבים שאני חכמה. אבל הוא לא חושב, הוא יודע. וזה מדליק אותי מאוד.

 

אני מטיילת עם הכלב בדזנגוף ונתקלת בו, יושב עם חברים. החברים שלו ילדים ולא מעניינים אותי אבל הוא שיכור והמגננות שיש בנינו נפרצות. הוא מציע לי לשבת לדרינק ומזמין לכל אחד בשולחן שני צייסרים, ילד. אני שותה ומדברת איתו, זה כיף לראות אותו שיכור והוא כזה פריטי בוי והוא אפילו יותר יפה במציאות. אני מסתכלת עליו מקרוב והוא צוחק ושואל על מה אני מסתכלת תוך כדי שהוא דוחף אותי קצת. אני אומרת שכלום אבל הרקע מסביב מטושטש ואף אחד לא מעניין ואני מרגישה את המתח המיני בנינו כמו חשמל סטטי ואני רק חושבת איך הערב הזה יגמר. אני מקרבת את הרגל שלי לשלו, נוגעת לא נוגעת. הוא מצמיד את הרגל שלו חזק לשלי. הוא שיכור מספיק כדי לא לחשוב על ההשלכות. אני מניחה יד נוגעת לא נוגעת על הרגל שלו ואני רואה את החיוך החמוד שלו עם הפרצוף, הפעם קצת מובך ולא מסתכל עליי. העניים שלי מקובעות עליו. אני מזמינה עוד דרינק, אנחנו ממשיכים לצחוק ולדבר ואני כבר שיכורה וגם הוא והיד שלי כבר לא נוגעת לא נוגעת היא מטפסת למעלה על הירך שלו והיד שלו תופסת לי חזק את הרגל. החברים שלו מתפזרים ואנחנו ממשיכים לדרינק אחרון, צוחקים על שטויות ומדברים על שטויות והאמת שאני כבר בקושי מצליחה להתרכז במה הוא אומר חלקית בגלל האלכוהול אבל בעיקר בגלל שאני לא יכולה להפסיק לדמיין איך הערב הזה יגמר. הוא מספר לי על הילדות שלו ואני כבר לא מקשיבה בכלל ורק מסתכלת לו על השפתיים ותוהה מתי הוא ינשק אותי כבר. הוא קולט אותי ומפסיק לדבר, מחייך את החיוך הממזרי שלו. די, אני לא יכולה, אני תופסת לו את הפרצוף ומורחת את החיוך שלו על השפתיים שלי ואני מרגישה איך ברגע אני מוצפת ואני רק רוצה עוד עוד עוד.זה בילד אפ של חודשים לרגע אחד ואני מרגישה את עצמי משתגעת כי מתח מיני יכול לעבור דרך מסך מחשב ועכשיו הוא עובר דרך הלשון שלו שבפה שלי והיד שלו שתופסת אותי חזק והתחתונים שלי שכבר מזמן רטובים.

 

 

 

 

את ההמשך אני לא מרשה לעצמי לפנטז, אני לא רוצה לצפות למין טוב או למין בכלל. אני מתנערת מזה, יש עוד חודש לסוף הקורס ואני יכולה להתאפק עד אז. רק מעניין מה יהיה אחר כך, יהיה לו כל כך חבל אם הוא יפספס את ההזדמנות הזאת. 

דיאלקטי - כתבת מהמם
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י