בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 4 שנים. יום רביעי, 2 בפברואר 2022 בשעה 8:08

אני אוהבת להתאהב במה שלא אפשרי. 

אוהבת לרצות את מה שאסור.

והאם אני באמת רוצה להשיג את מה שאני רודפת אחריו? או שאני רודפת רק כי אני לא משיגה?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י