אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אפרסקים וחצילים

לפני שנה. 24 במאי 2022 בשעה 21:22

בתחילת 2018 הייתי כמה שבועות לפני שהתחלתי לעבוד כדיילת. אז יש את כל הקטע הזה עם המדים, שהוא כביכול סקסי, אבל נדרש לא מעט כדי לעמוד בכללי הלבוש הדקדקניים של אלעל. מעבר למדים המגוהצים צריך לאסוף את השיער בצורה הדוקה, למרוח לק על הציפורניים, איפור על הפנים ולהוריד את כל העגילים מלבד אחד על כל תנוך. אף אחד מהדברים האלה לא הייתי עושה ביום יום אבל הכי היה קשה לי להוריד את העגילים. יש לי לא מעט והם מביאים לי הרבה בטחון. אז החלטתי לעשות אחד בשביל עצמי, במקום שלא רואים. חשבתי על עגיל בפטמה אבל אז נזכרתי בבחורה שצללתי איתה בתאילנד. בתחתון ביקיני הקטנטן שלה הייתה בליטה שלא מכחישה עגיל שאפשר רק לדמיין. אז התחלתי לחקור איזה סוגי עגילים ניתן לעשות באזור. יש המון המון המון סוגים. אבל אחד משך לי את העין יותר מכולם והתאהבתי ככל שקראתי יותר. הוא יושב בצורה אנכית על כיפת הדגדגן ונראה וואו. בנוסף גוגל אמר שהחיכוך תורם להנאה וזה קנה אותי.

ב2.1.18 לקחתי את האוטובוס לתל אביב, לחנות פירסינג שבחרתי מראש כי אני אחראית. אני יושבת מחוץ לחנות על ספסל וקוראת בפעם החמישית את הסכנות בעגיל כזה ושוקלת מחדש את העניין. בא לי. אז אני קמה ונכנסת לחנות. בחורה מקועקעת עם עגילים ושיער ורוד בדלפק שואלת מה באתי לעשות. "עגיל" אני אומרת. איפה? "אני רוצה לעשות vch". היא מסתכלת שוב על הבחורה עם הפוני, ואומרת לי לחכות.

מגיע בחור גדול ואומר לי להכנס לחדר. הוא אומר לי להוריד מכנסיים ותחתונים ואני נשכבת בלי חלק תחתון על המיטה. סיטואציה מוזרה מאוד, שונה מאוד מאצל הגינקולוג. אני שואלת אותו אם הוא כבר עשה כאלה והוא אומר שיותר מידי בקצרה. הוא טומן את הראש בין הרגליים שלי ופותח את השפתיים החיצונית. הוא נוגע בי ואומר לי לקחת נשימה עמוקה. הוא מחדיר את המחט ונפלט לי "פאאאק". הוא מכניס את העגיל לחור הטרי וסוגר. "מושלם" הוא אומר, ואני לא בטוחה למה מתייחס.

 

חודש בלי להביא ביד וסקס. זו הגזירה. אבל לא אכפת לי כי הכוס שלי שהוא החלק הכי יפה בי לדעתי, מקושט עכשיו במוט פשוט עם שני כדורי כסף בקצה. יש לי סוד בין הרגליים והוא רק שלי וזה מדליק אותי מאוד. הוא עוד שם, העגיל שלי. אני לא מספרת עליו לפני כי אני אוהבת לראות את התגובה של גברים אליו. אני אוהבת שהוא אומר בלי מילים "זה פה". הוא הפך מספר תנוחות לטובות הרבה יותר.

הוא הסוד הקטן והסקסי שלי. 

לולקי - איזה יופי, בתחום שלי אני תמיד עם מחויט ועקבים גבוהים, הכול מתוקתק וול סטריט ותמיד מתחשק לי איזה עגיל פרטי כזה גם. סיפור מושלם.
לפני שנה
קיקי הקטנה​(מתחלפת) - ואו עשית לי חשק
לפני שנה
Long haired queen​(שולטת) - לגמרי, גם לי
לפני שנה
A רומנטיקן אכזר​(אחר) - מדהים.
דרוש פה תמונה לראות איך יצא. בעיני זה סקסי בטירוף.
לפני שנה
בלי לומר מילה - והוא עדיין דם? הרגת
לפני שנה
36kinky36​(שולט) - כנסי לצט מידי פעם
לפני שנה
Yunis - עכשיו הרסת לי את ההפתעה :/
לפני שנה
GינGי 1 - מדהים
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י