בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

וְאָֽהַבְתָּ֥ לְרֵעֲךָ֖ כָּמ֑וֹךָ

פתגם יפני עתיק אומר

誰もが抱擁を必要とします


זה נכון !
לפני 6 שנים. 17 ביולי 2017 בשעה 21:19

חברה טובה שלי, בחורה מאוד איכותית סקסית שאוהבת סקס ושליטה, ביקשה ממני שאקח אותה למסיבת סווינגרס, שהיא בחיים לא חוותה והיא רוצה להיות במסיבה כזו..

קבענו בחמישי יוצאים למסיבה. כבר מהדרך היא מספרת לי כמה היא מתרגשת, וכמה היא מחכה לזה כבר, גם שהגענו למסיבה היא לא הפסיקה להתרגש, כמו ילד שלקחו אותו לגן שעשועים.

התישבנו שתינו עישנו וצחקנו, לא רציתי להלחיץ אותה (בכל זאת פעם ראשונה שלה)... ואז פגשתי שם כמה חברים וותיקים ושתינו עוד כוסית ועוד סיגרייה... ואז היא לוחשת לי "מתי נכנסים לחדר?"

כמובן שחייכתי ואמרתי לה עוד כמה דקות נכנס, קודם נסיים את השתייה והסיגריה.

אחרי שסיימנו לשתות, אמרתי לה בואי נעשה סיבוב, נטייל קצת בחדרים, נראה קצת אומנות, זה כמו לטייל במוזיאון לראות כל מיני יצירות, ואז לבחור את מה שאהבת ושם להתעכב..

אז טיילנו בחדרים נכנסנו והסתכלנו ואז המשכנו לעוד חדר ועוד חדר, הגענו לחדר הגדול, ושם התעכבנו, היה שם נוח למדי, חדר גדול מרווח ונכנסנו לאוירה.

כתבתי שהיא אוהבת מאוד סקס, לא הספקתי לסובב את הראש והזין שלי כבר היה לה בתוך הפה, והיא יודעת למצוץ בתשוקה גדולה והערצה לזין. תוך כדי שאני מסתכל במתרחש מסביב...

השכבתי אותה על הגב, שהרגליים שלה פסוקות עם שמלה בלי תחתונים, והדבר הראשון שעשיתי זה לגרום לה להשפריץ... והיא אוהבת להשפריץ. אין דבר יותר סקסי מזה.

אחרי שהיא כבר הייתה כל כך רטובה, סובבתי אותה על ארבע והתחלנו להזדיין. היא אוהבת חזק, סוער, פראי. כוחני, אין אצלה פחות מזה. ותוך כדי מלטפים אותה ומענגים אותה ומתרשמים מהשדיים הגדולים שלה.

באמצע הזיון משכתי אותה בשיער, לחשתי לה באוזן.. "קדימה, יוצאים לשתות ולעשן"... הרגשתי שאנחנו צריכים הפסקה, צמאים ויבשים... כמובן, אמרה.

הסתדרנו ויצאנו לשתות ולעשן, רציתי להחזיר אותה קצת לפוקוס ולראות שהיא בסדר... והחיוך השובבי שלה הסביר הכל.

אחרי ששתינו והחזרנו נוזלים לגוף, שוב חזרנו לחדר, עם סיבוב יצירות ושוב חזרנו לחדר הגדול ושם המשכנו מהנקודה שהפסקנו.... ואז התחלנו להזדיין כאילו לא עשינו סקס תקופה ארוכה. וכשהיא בדוגי ניגשת אליה בחורה, מתנשקת איתה, מלטפת אותה ומלקקת אותה, וגם הבן זוג שלה מצטרף אליה, וגם הוא מפנק אותה, וזה היה כיף ומחרמן לראות אותה מתענגת ולהזכר שזה הפעם הראשונה שלה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י