אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שייכת

גווי זקוף ראשי מורכן / בבואך לדרוש את ששלך / רקמת בי שייכות / תוחלת שונה לקיום מלא / יצקת את נשמתך לתוכי. התפרסם היום: שוב מקולרת
לפני 17 שנים. 3 בספטמבר 2006 בשעה 11:27

הבטחתי ולכן אקיים, או ליתר דיוק: גברתי החליטה לשגע אותי בטיזינג אכזרי ומרטיב בבלוג שלה, ולא נותר לי אלא לכתוב עכשיו את מה שהרגשתי 😄

מראש אני מודיעה, אחרי שעה של ספייס חלק מהסשן פשוט נמחק לי מהראש. אני חוששת שזו תוצאתן של 20 האורגזמות (פחות או יותר, נראה לי שיותר) שחוויתי בסשן הזה.

את סוף השבוע בילינו גברתי ואני יחד. כבר ביום רביעי הודיעה לי גברתי שהיא קנתה הפתעה לסשן שלנו. הרמזים שלה גרמו לי לחשוד במהות הקנייה, אבל גברתי סירבה לגלות לי.

אני עירומה על הספה וגברתי מושיטה לי קופסה עטופה.
"תפתחי." היא מורה לי בחיוך.
אחרי יומיים של ניחושים העטיפה מוסרת בזריזות מהקופסה ומתגלה בפני אריזה לכוסות רוח.
ברגע הראשון חששתי שמדובר בכוסות של פעם שהונחו על הגוף תוך שימוש בחום, אבל גברתי (לשמחתי), קנתה כוסות שיונקים מהן את האוויר באמצעות משאבה.
"את תבטחי בגברתך." אומרת לי גברתי כשהיא מחבקת אותי אליה ומלטפת את שערי.
"ברור שאני בוטחת בך." אני עונה ומתכרבלת אל החיבוק שלה.
הידיים של גברתי עוברות לי על כל הגוף. מלטפות, צובטות, מצליפות בספנקים עדינים שמטריפים אותי בצורך שנבנה לעוד, ליותר.

"תכרעי על הספה," פוקדת גברתי, "תישעני על המשענת שלה שיהיה לך נוח שפחה שלי, את הישבן תבליטי אליי."

אני ממהרת אל הספה השנייה. הגוף שלי רעב למגעה של גברתי, לעונג ולכאב שהיא מעניקה לי. גברתי מתחילה להצליף בידה על ישבני, מכינה אותו. בתוך דקות אני רטובה וגברתי עוברת לשוט רצועות העור, ובעקבות האנחות שתוכפות להן נלקח שוט הרכיבה בידיה.

ההצלפות שלה מדודות. היא מתחילה בהצלפות קלות שהולכות ומתחזקות, הצלפות שפוגעות כל פעם בחלק אחר של הישבן והירכיים שלי, מפזרות את הכאב שהופך לחום מענג על פני כל השריר.

התגעגעתי לכאב הזה. אני עוצמת את עיניי ומתמכרת לתחושות. רגע לפני שאני מתחילה בטיסה ללא מצנח, מפסיקה גברתי להצליף ומורה לי לשכב על גבי על הספה.

הגיע הזמן לכוסות הרוח.

אני קצת חוששת. פעם ראיתי תמונה של פטמה שהפכו אותה לבולטת יותר בגלל שימוש בכוסות כאלה. אבל, אם בגברתי לא אבטח, אז במי כן?

"את הולכת לגמור היום שפחה שלי." מחייכת גברתי, "את הולכת להתפתל לי פה..."
"גברתי אני כבר מתפתלת." אני עונה לה בגניחה כשהיא מעבירה את אצבעותיה בתוכי.

גברתי מורחת קרם על שדיי ומניחה על פטמתי השמאלית את אחת הכוסות. אני מתבוננת בסקרנות. בתנועה מדודה היא שואבת את האוויר מהכוס. הכאב הראשוני מעקצץ בחדות כשהפטמה נשאבת, אבל אז אני כולי נשאבת לתחושות שמעולם לא הכרתי.

השפחות שעברו עיטוף יוכלו אולי להבין על מה אני מדברת. כאילו השד במנותק עובר עיטוף שמושך את כל התחושות מהבטן אל הפטמה. זו התחושה. אי אפשר לתאר אותה אחרת.

גברתי מניחה כוס שניה על השד השני ושואבת גם אותו. שוב הכאב החד לרגע, ובתוך שניות אני בחצי הדרך אל עולם אחר.

אני מרגישה את גברתי מלטפת לי את השדיים. העור שעליהם מתוח, רגיש... כל תנועה שלה, ולו העדינה ביותר, המרפרפת ביותר, מוציאה ממני אנחות בלתי נשלטות בעליל.

גברתי מתחילה להקיש על הזכוכית בה כלואות הפטמות שלי. אני מרגישה כאילו היא נוקשת ישירות על קצות העצבים שבבית החזה שלי. הגירוי מתפשט בכל השד, וחוזר ומתמקד ישירות בפטמות. אני מתחילה להשתולל מעונג על הספה.

גברתי משחררת את הפטמות שלי ואני מרגישה ריקה כשהוואקום מתפוגג.

עוד לפני שאני מספיקה להתרגל לחוסר, מניחה גברתי כוס רוח על שפתי הכוס שלי. היא שואבת אותן. מעולם לא הרגשתי את מה שהרגשתי באותו הרגע. אי אפשר לתאר את זה. כל המיניות שלך נשאבת באותן הדקות אל הכוסות הללו ומאבדים שליטה.

גברתי מעבירה את אצבעותיה בעדינות על שפתי הכוס שלי - אני גומרת. גברתי מחדירה אצבע ביניהן - אני גומרת. גברתי מצליפה בעדינות על השפתיים - שוב ניחשתם... אני גומרת. גברתי אומרת לי לגמור - אני גומרת ומתחננת לשתי שניות של הפסקה כי בחיים לא גמרתי חזק כל כך.

"רק התחלתי לשחק בצעצוע שלי עם הצעצוע החדש שקניתי. הצעצוע שלי לא יפריע לי." נוזפת בי גברתי, ואני מחליטה שחכם יותר להתרכז באנחות במקום בלהפריע לגברתי לשחק בצעצוע שלה.

כל נגיעה של גברתי בגוף שלי הביאה בעקבותיה אורגזמה. כל ליטוף, כל משחק שגברתי שיחקה בשפחה שלה גרר בעקבותיו התפתלויות בלתי נשלטות. ושוב גברתי מניחה את הכוסות על הפטמות שלי. הפעם זה כבר לא כואב, אני מייחלת לתחושה המדהימה הזו.

גברתי משחררת את שפתי הכוס שלי ושואבת את הדגדגן עצמו באמצעות כוס קטנה יותר. זה כואב, זה מסעיר, זה מטריף. אני מרגישה איך הוא נשאב, מתמלא בדם, ממלא את הכוס, נעשה רגיש עד טירוף. גברתי מקישה על הכוס מבחוץ ואני מרגישה את הנקישות הללו בתוך הדגדגן. אני לא חושבת שאי פעם גמרתי כל כך הרבה פעמים ובגמירות ארוכות כל כך שהרגישו כאילו הן נמשכות שעות. אני רק יודעת שלא יכולתי להפסיק.

בשלב מסוים הפסקתי לספור את הגמירות שגמרתי שם. גמירות שמעורבבות בספייס שלא נגמר. השאיבה הזו שגורמת לכל הגוף להתפוצץ אל הנקודה השאובה גרמה לי לספייס מטורף ולאיבוד שליטה טוטאלי בגוף שלי.

נדמה לי שחלק מהגמירות נמשכו לאורך דקות ארוכות של איבוד שליטה ונשימה מרוב עונג. הגוף שלי הפך למוליך אורגזמות. פשוט כל נגיעה של גברתי באזורים השאובים גרמה לאורגזמה.

במהלך הספייס שלי שיחררה גברתי את גופי מהכוסות. אני הייתי כמעט מחוסרת הכרה מרוב עונג. לא יכולתי לזוז. מעולם לא חוויתי ספייס שנמשך שעה שלמה. הייתי מסוממת מעונג, מאורגזמות ומכאב שונה כל כך.

גברתי כיסתה אותי וישבה לידי, מלטפת את שערי ומוודאת שאני בסדר. יכולתי להנהן, בשלב מסויים יכולתי אפילו לדבר איתה, אבל לא יכולתי לזוז.

שעות אחר כך עדיין הרגשתי כאילו הפטמות והכוס שלי אחוזים בכוסות. החזייה גירתה אותי, התחתונים גרמו לי להירטב. כל חיכוך ולו הסתמי ביותר גרם לגניחות.

24 שעות אחרי הפטמות עוד היו רגישות בטירוף למגע. אבל רגישות בקטע טוב, בקטע שמזכיר את מה שקרה יום קודם. כמה נקודות אדומות הופיעו עליהן ונעלמו עד הערב.

זה היה סשן שהותיר אותי חסרת יכולת לזוז. גם אם רציתי לענג את גברתי, פשוט לא יכולתי. הכוסות הללו משתקות מעונג.

אני יכולה רק להודות לגבירה שלי על הסשן המדהים הזה. על עונג שלא חלמתי שקיים.

תודה גבירה שלי, אני אוהבת אותך.

שפחתך.

Belisana​(שולטת) - תודה לך צעצוע מענג שלי. היה מדהים לראות אותך כך :) }{
לפני 17 שנים
קלייר​(נשלטת) - רק לקרוא את ההסברים שלך ואז לכתוב על התחושות שהיו לי שם, עושה לי גלים של הטרפה בראש מזכרונות העונג ההוא.

גברתי את מדהימה. את פשוט מדהימה.
לפני 17 שנים
Queencie​(שולטת) - ווווההההאאאוווו ...
נשמע מ-ט-ר-י-ף-ף-ף-ף
ככה באמצע יום העבודה החלטתי להציץ לך לבלוג...
אוי איזו טעות!
הלך על המשך היום...
אבל מה זה תודה על השיתוף המרתק והמרטיב....

לפני 17 שנים
קלייר​(נשלטת) - קווינסי,
בתור אחת שמתרגשת לא מעט מהבלוג שלך, אני מודה לך מאוד על המחמאה :)
לפני 17 שנים
פרנקי - מדהים
מצטרפת לקווינסי
אני בדרך ללימודים וזה אבוד
לפני 17 שנים
קלייר​(נשלטת) - תודה פרנקי, איזה כייף לקבל כאלה מחמאות. אבל לכי ללמוד :)
לפני 17 שנים
סוכן משנה מבנה - יא! גם אני רוצה דגדגן
:)))))))
לפני 17 שנים
קלייר​(נשלטת) - חחחחחחחחח פסיכי, חולה עליך.
נראה מה אפשר לארגן לך להשתלה בשוק השחור :))
לפני 17 שנים
scarlettempress{L} - וואו.

אתן פשוט לא מפסיקות להתעלות על עצמכן...

תמשיכו כך :)
לפני 17 שנים
קלייר​(נשלטת) - אני?... מתעלה?...
זו גברתי, סקרלט יקירה, היא שהופכת את חיי לאופרטה של אושר וגניחות :)
לפני 17 שנים
פשוט תות{Mistress H} - התעוררתי היום בהרגשה שמשהו טוב יקרה, נכנסתי לכלוב וישר חיפשתי את הבלוג שלך, וצדקתי, איזה חיוך התפשט לי על הפנים רק לדעת שהפעם את כותבת סשן שכרשומה לכלוב אוכל להגיב עליו ! :)

ועכשיו אני מצטרפת לכל חסרי המילים, וואו !
אם לא את וגבירתך, סביר שלא הייתי מאמינה כמה אהבה אפשר להכניס לסאדו, לסשן, לכאב. אתן מדהימות אותי כל פעם מחדש מההנאה אחת מהשנייה, מהחידושים וממכן.

אני מצטרפת לקווינסי, תודה על השיתוף שלכן.
הלוואי ויגיע יום ואהיה במצב שלכן.
אוהבת, המון מונים ! את שתיכן.
תותי
לפני 17 שנים
קלייר​(נשלטת) - תודה תותי על הפרגון המקסים שלך }{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י