ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

The beast

You meet your destiny on the road you took to avoid it
לפני 8 חודשים. 8 בספטמבר 2023 בשעה 14:38

כמה אני שמח שעשיתי יום מנוחה באמצע הטיול.  

השנה הייתה 2008. טסתי לבד למלון ביוון, להינות קצת מהשקט. קראתי ספרים, הלכתי שעות לטייל, יצאתי בלילה וישנתי עד מאוחר. 

ויום אחד, כשקמתי מאוחר במיוחד, החלטתי לעשות הפסקה מההליכות המתישות ולעשות מסאז׳ בספא של המלון. 

מה אני רוצה? אבנים חמות? שוודי? אנא עארף, אני רק מכיר מסאז׳. בחרתי משהו, נכנסתי לחדר, התפשטתי (עם תחתונים יא סוטות) ונשכבתי על הבטן.

המגע שלה היה עדין ונעים ובדיוק במקומות הנכונים. דיברנו קצת תוך כדי: סטודנטית, בת 26, באה ליוון ללמוד ולעבוד. אה, וכשהסתובבתי גיליתי עוד משהו: פאקינג כוסית.

לא, לא היה שום דבר במסאז׳, יא סוטים. רק מסאז׳. אבל השגתי טלפון. ודייט באותו ערב. 

חזרתי לחדר והדבר היחיד שיכולתי לחשוב עליו הוא החזה המושלם הזה, צמוד לגוף דקיק וקטן, של בחורה מצחיקה עם הומור סרקסטי ומתוחכם. כמו צעצוע מין קטן - אבל עם שכל.

בלילה יצאנו לשתות. הלכנו לאורך החוף ומבלי להתכוון הגענו לאזור המלון. אני הסתרתי זיקפה אימתנית ומחשבות שהלכו רק לכיוון אחד: האם היא תרצה שאחנוק אותה? האם היא תרצה שארתק אותה למיטה? האם היא תרצה שאטנף את שדיה בזרע שלי?

הסשן האגרסיבי של אוננות שדפקתי בצהריים לא עזר לי: הייתי מוכן לפעולה ורעב לטרף. כשהגענו למלון נישקתי אותה: נשיקות ארוכות וחושניות, שלאט לאט עוברות לצוואר וגורמות לרטט בכל גופה. 

היא שלחה יד אל הזין שלי, בהתחלה מעל למכנסיים ואז בתוך התחתונים. שאלתי אותה אם היא רוצה לשחק אותו. לא שם על החוף; אצלי בחדר. והיא אמרה שכן, אבל…

היא הכירה את כולם במלון. היא עבדה שם מספר חודשים. השוער, הקבלה - כולם היו חברים שלה. שאלתי אם היא רוצה ללכת אליה הביתה, אבל השותפים… השותפים הארורים. 

הערב לא הסתדר כפי שרציתי, והיא רצתה להפסיק לפני שזה יגיע לסקס על החוף. נפרדנו לשלום בנשיקה על הלחי, ואני חזרתי לחדר, נרדם לתוך פנטזיות על הסקס הקשוח והאגרסיבי שהיה יכול להיות פה. 

אבל כשאני יודע שיש רצון בשני הצדדים אני לא מוותר.

למחרת בבוקר הלכתי שוב לספא וביקשתי מסאז׳. היא יצאה מחדר הטיפולים וכשראתה אותי חיוך רחב התפשט על פניה. היא רצתה להכניס אותי מיד לחדר הטיפולים כשהבוסית הופיעה פתאום ונאלצנו להעמיד פנים שהיא עוזרת לי להחליט איזה טיפול לעשות.

בחרתי משהו, נכנסתי לחדר, התפשטתי (בלי תחתונים יא סוטות) ונעמדתי ליד המיטה. כשהיא נכנסה לחדר אחרי כמה דקות, חיוך גדול התפשט על פניה: 

Oh my god… you’re naked!

תפסתי אותה בשתי ידיים, משכתי אלי, והתנשקנו בלהט תוך כדי שאני מפשיט אותה מהמדים שלה (שהיו קלים להורדה באופן חשוד). עוד לא ידעתי אז מה זה שליטה ובדסמ - ידעתי רק שהתשוקה שלי אל הקטנטונת הזו חייבת לבוא על סיפוקה. 

״עכשיו את יכולה לשחק עם הזין שלי״, אמרתי לה - והיא ירדה על הברכיים ובלי לחשוב פעמיים הכניסה את כולו לתוך הפה ומצצה אותו בתאווה. תפסתי את שתי ידיה וריתקתי אותן מאחורי גבה, והיא צייתה והכניסה את הזין שלי עמוק לתוך הפה.

כופפתי אותה על מיטת הטיפולים ושיחקתי לה עם הכוס באגרסיביות הולכת וגוברת, והיא נאבקה לבלום את האנחות ההולכות וגוברות, עד שאמרה לי: 

We don’t have time… fuck me…

לא האמנתי שמכל האי הזה נחתתי דווקא על המסאז׳יסטית הכי חרמנית. ודווקא זה הוציא ממני את חוסר הבושה המוחלט כשאמרתי לה

I wanna cum on your face first. 

והיא צייתה 

וירדה על הברכיים

ומצצה אותו בתאווה

עד שמשכתי את ראשה לאחור מהשיער 

ופרקתי מטען לוהט של זרע חם על פניה.

והיא שאלה אותי אם אני יכול לאונן לה כמו שעשיתי מקודם, 

ועניתי לה

I thought you wanted me to fuck you

והפניתי את המבט שלה לזין שלי שעדיין עמד 

וזיינתי אותה במסיונרית על שולחן הטיפולים

יד אחת על הגרון

ושנייה מצמידה את האגן שלה למיטה. 

 

כמה שאני שמח שעשיתי יום מנוחה באמצע הטיול. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י