צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The beast

You meet your destiny on the road you took to avoid it
לפני חודשיים. 12 בפברואר 2024 בשעה 21:30

…ופתאום, אחרי חמש שנים, קיבלתי ממך הודעה. כביכול שאלה בענייני עבודה. ״איך קראו לבחור ההוא שעבד איתנו אז על העניין ההוא…״ וכו וכו. 

אבל מהר מאוד המסיכה ירדה והודית מיוזמתך שסתם רצית לדבר איתי. 

היכרתי אותך כשאני הייתי בן 40, ואת היית קצת יותר מחצי ממני. עבדנו בשתי חברות שונות באותו בניין. את היית שקטה מאוד, אני הייתי עסוק מאוד, ושני אלה יחד עם פער הגילאים מנעו ממני לומר לך כמה שהחזה הגדול והיפה שלך מעמיד לי את הזין וכמה שבא לי לפרק אותך ממש כאן על השולחן של הבוס. 

ואז הזמנת אותי איתך לראות סרט אירוטי. ״נימפומנית״ - הסרט העאלק-אומנותי של לארס פון טרייר, שכנראה שכל מטרתו הייתה לאפשר לסטודנטים חרמנים לאמנות לצפות בפורנו עם שותפות לספסל הלימודים. 

ישבנו וראינו את הסרט המשעמם הזה ואני שאלתי את עצמי למה את רואה איתי סרט פורנו אצלי בבית כשיש לך חבר. ואת סיפרת לי שהחבר לא רואה איתך סרטים כאלה ושאת לא היית בוגדת בו לעולם (לא שהייתי עושה דבר כזה) ושהוא לא בעניין של יחסים פתוחים או שלישיות. 

אה, ושאת ממש אוהבת חדירות. כל השאר לא מעניין אותך. 

ואני נשארתי לתהות למה את רואה איתי סרטי פורנו כשיש לך חבר (שלא לדבר על הפעם ההיא שראינו יחד סרט כזה כשאת היית אזוקה, סתם בשביל הצחוקים). 

אז ראינו עוד כמה כאלה במשך כמה שבועות, ואז את עזבת והקשר נותק. 

עד לפני שבוע. 

אז כן, את עדיין עם החבר, אבל סתם רצית לשאול מה נשמע, וכן, תשמחי להיפגש לשתות משהו. ואני עדיין לא אעשה שום דבר אם יש לך חבר ואת לא במערכת יחסים פתוחה איתו.

….אבל אם את עדיין אוהבת אזיקים וחדירות בלי שטויות מסביב, ואם במקרה פתחתם את הקשר, אז סתם שתדעי שאני ממש הייתי מת להשכיב אותך על הכורסה בסלון, אזוקה מאחורי הגב, עירומה ומפושקת מולי, עם החזה המפואר והזקור שלך פרוש לפני, 

ואז

לשים לך יד אחת על הגרון

לחדור עמוק לתוכך

ולזיין אותך באגרסיביות 

עד שאפרוק מטען של זרע חם 

לתוך הקוס שלך. 

 

אני מחכה לזה כבר חמש שנים. 

Luna Sol​(נשלטת){Loki the t} - מקווה שהם במערכת יחסים פתוחה (נשמע שבמידה וכן היא בטוח תהנה)
לפני חודשיים
TheBeast​(שולט) - היא לא יודעת מה מחכה לה (אולי)
לפני חודשיים
Luna Sol​(נשלטת){Loki the t} - מקווה בשביל שניכם
אחרת זה בהחלט נשמע כמו הפסד
*אחת שאוהבת את התיאורים שכתבת
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י