שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

BWV 1081

לפני 4 שנים. 7 ביולי 2020 בשעה 13:22

כי נראה שאתם בעניינים.

העכברונת 'שלי' משמיעה קולות מוזרים ביומיים האחרונים.. בעיקר סביב אכילה.

אסביר -

חתולת חוץ שנולדה בגינה שלידי, לפני שהגעתי, ואנחנו מיודדות פלוס פלוס, יש אהבה, אבל היא חיה בחוץ עם חבריה, צדה בגינה כל היום.

לפני כחודש שלחתי אותה לעיקור יחד עם עוד 12 חמודים מהשבט פה בגינה (יש עוד....). חזרה למחרת סבבה, אך אמרו שניתחו אותה מהצד בגלל קשיי נשימה. היא גורונת מתוקה שלא התפתחה עד הסוף, ה-runt של השגר, שנשאר פחוסה ויפה כמו גור, למרות שגדלה כבר (בת שנה בערך). 

בימים האחרונים היא משמיעה קול מוזר, כאילו היא מצוננת, נושמת בכבדות, מתעטשת. לא כל הזמן.. אוכלת ומשחקת וסבבה. מרגיש אלרגיה. או קורונה. אולי סתם חרחרנית כמו פאג?

לקחת אותה לווטרינר קצת מורכב לי - אין לי כלוב נורמלי and she's a fiesty bitch, שתפרק אותי.. (מה שבד''כ אני אוהבת, אבל בידי חתולה?! חדשני).

הצעות? אלרגיות? אם יחמיר כמובן שאקח.

 

כמו כן, עוברת דירה ממש בקרוב ושוקלת לקחת אותה איתי... קצת קשה לי להוציא אותה מהסביבה הטבעית שלה, המשפחה והחוץ, יש לה פה חיים טובים. מה אתם הייתם עושים? :)

תודות

ThePhoenix​(אחר) - אם את מבקרת במרכז אתרום לך ארגז נשיאה.
לפני 4 שנים
ThePhoenix​(אחר) - אה, גם יש לחבר חתול ממש שמן שסובל מקושי נשימתי בגלל משקל עודף.
לפני 4 שנים
LoveHateLove - אז היא כולה רזה וקטנטנה, הראש במיוחד
הוא מחרחר בגלל זה?
היא מתעטשת אז זה... מוזר לי.
ותודה!! אדבר איתך אם אגיע בקרוב.. תצטרך אולי להסביר לי איך לרתק אותה לרגע חח
לפני 4 שנים
ThePhoenix​(אחר) - כפפות תנור סוודר שרוול ארוך והרבה רצון טוב חח
לפני 4 שנים
זאלופון​(שולט) - נשמע שאת ממש אוהבת חתולים ודואגת להם (חזקי ואמצי!). למה לא לקנות כלוב? עבר זמן מאז שהיה לי, אבל ככל שאני זוכר אפשר להשיג מוצר סביר ביותר במחיר שווה לכל נפש, והוא יכול לשמש אותך גם כדי לקחת אותה לוטרינר (שמן הסתם יכול לייעץ בנושא טוב יותר מחובבי החתולים בכלוב) וגם בעתיד.

לשאלתך השנייה: אם היא באמת זקוקה לטיפול או השגחה בעקבות בעיות כלשהן, כנראה תעשי לה טובה אם תקחי אותה איתך. כנ"ל אם חייה הטובים תלויים בך באופן כלשהו. באופן כללי אני חושב שחייו של חתול נוחים בהרבה כשיש לו חבר אנושי שנותן לו אהבה ודואג לכל מחסורו - וחתולים הם חובבי נוחות ידועים. כך שסיכוי סביר שלא יגרם לה עוול אם תקחי אותה אלייך.
לפני 4 שנים
LoveHateLove - טוב לשמוע. אתה מהראשונים שאומרים לי את זה. היא כנראה תחיה פה טוב גם בלעדי, זו דירה שווה עם גינה שעוברת בין חברים. גם הם כנראה יפנקו מרחוק.
ולא עשיתי זאת עד כה, כי ידעתי שעוזבת בקרוב.. והסתדרנו בנתיים. וגם לא הייתי כזו חתולית עד הדירה הזאת, הם אימצו אותיייי :)
זה באמת שיקול מכריע אם יש לה משהו או לא.. תנקס
לפני 4 שנים
LoveHateLove - נייס. לא הייתי חושבת על זה בשלושים מעלות...
תודה :)
לפני 4 שנים
TheBanditKid - ממה אני יודע חתולים הם יצורים של הסביבה שלהם... ךא יודע כמה יעשה לה טוב אם תקחי אותה.. היא רגילה למקום וללשרוד בכוחות עצמה עם הלהקה שלה...
לאם תקחי אותה לוטרינר זה יהיה חמוד מאוד מצידך... אם תפרסמי באיזו קבוצה באיזור מגוריך שאת צריכה כלוב (של חתולים הפעם) אני בטוח שיתרמו או ישאילו לך באהבה :)
את מתוקה כל הכבוד...
לפני 4 שנים
LoveHateLove - כלוב זה באמת לא בעיה להשיג, סתם לא עשיתי את זה אף פעם אז... מפחדת שהיא תפרק אותי בעיקר.
אאזור אומץ.
וזו התחושה שלי ומה שהבנתי לגביה והסביבה.... ממש מתלבטת. אחליט רק ברגע האמת כנראה.
תודה 😘
לפני 4 שנים
TheBanditKid - נו מה עשית איתה בסוף?
לפני 4 שנים
LoveHateLove - היא נעלמה לה... ואני הלכתי לשתות יין.
נטפל בה מחר.
בטח אקח אותה לווט, היא חמודה מדי להזנחה :)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י