סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Pokéball

זיוני שכל אנאליים
לפני 4 שנים. 22 בפברואר 2020 בשעה 23:15

יש תקופות בהן אני יותר נמשכת מינית לנשים ויש תקופות בהן לגברים. כלומר, הרעיון של להתעסק עם זין ירתיע אותי מעט ולהיפך. אתמול בדייט הוא שאל אותי למה אני נמשכת יותר - לגברים או לנשים.

בכללי? חשבתי על כך לא מעט, והבנתי שזה מאוד דינמי, אבל בממוצע, ואולי בעיקר, שוויוני מאוד. גבר או אישה, זה כמעט ולא משנה לי. החיבור הוא שחשוב. יש מראות שמושכים אותי מאוד ויש שמורידים שלי, אבל בסופו של דבר הכמיהה לקירבה תגיע מתוך חיבור אינטלקטואלי ורגשי עם אדם. ירד לי מאוד מהר מגברים שנראו מאוד לטעמי אחרי שהבנתי שהם אידיוטים. 

לא טרחתי להגדיר את עצמי מעולם, וגם הבנתי שמשהו מעט שונה בי אחרי שגיליתי שיש נשים הנרתעות מלראות פורנו לסביות. למרות זאת חשבתי שבאיזשהו מקום סתם משעמם לי ואני רוצה להיות מיוחדת, עד שיצאתי עם בחורה בפעם הראשונה. ו-אופסי-כוס זה ממש אחלה. כלומר, ממש ממש ממש אחלה. מישהי חמודה שיצאתי איתה לכמה דייטים אבל זה לא עבד אמרה - איך החברה מצפה מאיתנו לא להימשך לנשים אחרי שמציגים אותן ככל כך מושכות? התשובה ברורה, כמובן, אבל זה עדיין שעשע אותי. 

בכל מקרה, אני לא חובבת הגדרות. זה מחייב, ולי יש בעיות עם מחוייבות. אני אוהבת את ההגדרה קוויר. נכון, היא הגיעה מכינוי גנאי, אבל כיום המילה משמשת כמושג מטרייה, מושג כללי, שבסך הכל אומר "אני לא סטרייט". האם אני בי? פאן? פולי? לא אכפת לי. זה תלוי בתקופות, באדם שמולי, במה שמתחשק לי באותו הרגע. בדיוק כמו שלפעמים אני יותר מזוכיסטית, ולפעמים יותר כנועה ומרצה, ולפעמים בכלל נוטה לצד הונילי יותר (למרות שבדסמ זה בהחלט חלק משמעותי בחיי). 

אני לא יודעת מדוע אני רושמת את כל השטויות הללו. אני מרגישה שהניסוחים יוצאים בצורה קלוקלת. אני עייפה, אבל למען האמת אני סתם רוצה לכתוב. היו לי בלילה הקודם חלומות רעים מהרגיל. החלומות שלי גם ככה מאוד מציאותיים, מובהקים ולא נעימים - זו תופעת לוואי של התרופות. לאחרונה החלומות שלי מיניים למדי אבל מרובם אני נחרדת לאחר שאני קמה. עינויים, הטרדה ואונס, ניצול, חטיפה, התעללות. וזה לא משנה מי - האנשים שבחיי כיום, גברים שיצאתי איתם בעבר, אפילו משפחה. פאק איט, חלמתי לפני מספר ימים שפוליטיקאי מסויים הפך אותי לשפחת המין שלו. שיט הזוי כזה, שאת רובו אני זוכרת במעומעם. פרטים מאוד מסויימים, מאוד ביזאריים. אני בורחת, אני סובלת, אני חסרת אונים. הפסיכולוגית שלי בטח הייתה אומרת שמעניין לנתח את זה, אבל אני לא בטוחה שאני רוצה להבין מה זה אומר. 

אני עייפה. הגיע הזמן לישון. 

1. הייתה לי משמרת מאוד משעשעת, וראיתי עובדת שלא עבדתי עמה זמן מה.

2. אכלתי שוקולד ממשששש טעים. המריר הכי טעים שאכלתי בחיי. 

3. הצעיף האהוב שלי חזר אליי לאחר ששכחתי אותו בעבודה בתחילת שבוע שעבר. 

4. ואננס, אכלתי אננס, זה היה מאוד טעים. 

5. היה לי יום שקט למדי. 

אני מרגישה רע, אני מבינה את זה עכשיו. היה לי כל כך קשה לכתוב את הרשימה הזו וזה לקח יותר מדי זמן. אולי מחר יהיה יותר טוב , אני אזכר רק בדברים הטובים ואמצא זמן לסדר. רק אולי.

- פיקצ'ו 3>


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י