שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני 3 שנים. 14 באוגוסט 2020 בשעה 22:31

טק טק טק נסעתי חזרתי ושאלתי את עצמי מה יהיה עם זה שאני בת מיליון ובמקום נניח ללכת עם הילד לפארק אני בכל מני עניינים. וסליחה, הייתי איתו אתמול בים והיום הוא עם אבא שלו אז זה בסדר. 

בנסיעה הלוך היו לי מחשבות על תקווה ואשמה ואדיפוס והדבר של אלבר קאמי ומגיפות וגם על זה שהבנים של סופוקלס תבעו אותו למשפט בטענה שהוא לא כשיר, כי רצו לנשל אותו מנכסיו וכמה חזירות זה המין האנושי.

ובדרך חזרה ספוטיפיי היה נדיב איתי וצרחתי בחלונות פתוחים לדעתי את כל השירים ברוק הישראלי שאי פעם יצאו לרדיו בין 1990-1997 וכואב לי עכשיו הגרון למות.

ובין לבין שתיתי ים ונהגתי כן נהגתי ונאמר לי שאני מפגרת ובצדק גמור.

אה וגם נזכרתי איך אחרי שהוא גומר לי על הפרצוף הוא תמיד מנגב את הזין שלו על הפה שלי ואני מתה על התנועה הזאת וויש וויש וויש וויש.

כמו כן להערכתי אני אוהבת את החתולים שלי אהבה לא בריאה.

 

נראה לי שזהו לעכשיו. תודה.

 

 

שולץ s - "פוסט שיכורה"
לפני 3 שנים
ההנהלה - חחחחחחחחחחחחחח אבל למה אתה ככה פה ככה?!?!?!?
לפני 3 שנים
באשיר - שיר מעולה.
לפני 3 שנים
ההנהלה - נכון
לפני 3 שנים
עשהאל​(נשלט) - אני לא מבין את כל הגברים שאוהבים לגמור על הפנים, או התחת, או החזה. כלומר, אני מבין את ההנאה של לגמור על משהו, או על מישהו, ולגוון, זו הנאה בסיסית, אבל היא לא משתווה להנאה של לגמור בתוך כוס, וזה מכמה וכמה סיבות. אבל היי, אני כמוך, אני יודע ליהנות מגמירה על הפנים שלי, אז מה איכפת לי.
לפני 3 שנים
ההנהלה - לא נכנסת ללמה שגבר יעדיף לגמור במקום כזה או אחר, בעיקר כי אני לא גבר, אבל כן אודה שאני חולה על זרע ונהנית מהפוזיציה (:
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י