סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני 3 שנים. 22 באוגוסט 2020 בשעה 15:18

חזרתי מההורים.

בדכ כשאני אצלם אין לי בכלל חשק מיני. אני מניחה שזה תלוי בהרבה גורמים, אולי בין היתר בעובדה שאצלם אני מעדיפה לעבור למצב טיסה לא מחייב ואז כל המערכות אצלי בגוף נהיות קהות הרבה יותר. אולי זה כי אצלם אני איכשהו זולגת למקום הלימינאלי, בין-לבין, לא פה ולא שם וגם וגם. וגם.

הפעם זה היה קצת אחרת, אולי כי לא הפסקתי לשדר ולטרטר לך משם ולזוועתי הרבה גם חלמתי בלילה שאנחנו מזדיינים. ואז כל היום לא הפסקתי לחשוב על איך אנחנו עומדים בחצר מתחת למקלחת החיצונית המצ'וקמקת שאבא שלי הינדס, עירומים על משטח העץ מתחת לקילוח מים חזק נורא וקר נורא ואתה מסובב אותי עם הפרצוף לקיר, מועך אותי אל הטיח שפריץ, יד אחת שלך חוסמת לי את הפה ומעקמת לי את הצוואר אחורה בתנועת קרס חזקה ובלתי מתפשרת, והיד השניה פותחת לי את הכוס בזמן שאתה דוחף את הזין לתוכי ועם כל חבטה של הגוף המחושל שלך אל התחת שלי, אני נמעכת יותר חזק אל הקיר המושפרץ, שקורע לי בבשר נקודות ושריטות ואתה מהדק את עצמך אלי ואותי אל הקיר יותר חזק ויותר מהר ובסוף אתה גומר וכל הפרונט שלי נראה כאילו גררו אותי על מחלוטה.

זה ממש פגם לי בחוויית הביקור אצל ההורים שתדע לך. אני לא אמורה להיות יצור מיני כשאני אצלם. בבקשה תוסיף את זה לרשימת הדברים בך שמעצבנים אותי. תודה.

Mary Jane - מהי ״מחלוטה״ במשפט ״כאילו גררו אותי על מחלוטה״, זו השאלה (:
לפני 3 שנים
ההנהלה - אבנים קטנות לבנות ודוקרות. זה כמו חצץ אבל יותר קטן. אולי זה פשוט חצץ? פשוט נתקעה לי המילה בראש אז השתמשתי בה. בואי נסגור על חצץ.
לפני 3 שנים
Mary Jane - סבבה, אבל שירשם שהמצאת מילה
לפני 3 שנים
ההנהלה - וואי הכי לא. יש לי ברפרטואר כמה מילים שהמצאתי אבל זאת מילה שגורה לחלוטין! בעיקר נניח בקרב עובדי משתלות, גננים, בנאים וסוללי כבישים. זה די נישתי, זה נכון ):
לפני 3 שנים
Mary Jane - עשיתי גוגל ואת צודקת. יש דבר כזה. מפתיע (:
תודה על ההסבר
לפני 3 שנים
ההנהלה - 🍎🍎🍎
לפני 3 שנים
אלי או חנה - צריכה להיות כאן תמונה.
מחלוטה או לא.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י