סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני 3 שנים. 27 בספטמבר 2020 בשעה 11:31

* חזרתי עכשיו מהעבודה וכדי לא להעמיד את עצמי במבחן 'שקר לשוטר' במחסום על אילון, התפנקתי בנסיעה דרך העיר. יש מלא חתיכים. מלא. מסתובבים לא קשורים, בבגדים חושפי זרועות ושוקיים. זה מאד מעורר תיאבון ועוד תחושות ואני לא יודעת אם זה הסטנדרטים שלי שירדו מפאת הריחוק החברתי, או הגיל שנותן את אותותיו, או אם באמת יש כל כך הרבה חתיכים חיים סביבי.

* מישהו יודע מתי חתולים אמורים להפסיק להנשיר את הפרווה שלהם? התחלתי ללבד חתולוני פרווה מהגולגולים שמסתובבים בבית וזה קצת מרגיש לי כמו 'שתיקת הכבשים' ואני לא לגמרי יודעת למה.

* עשיתי סדר במדפי הספרים שלי. כמובן שלא זרקתי שומדבר ובעצם לא עשיתי שום סדר, אבל עכשיו כל הבית מריח כמו ספריה ישנה. אני מחבבת את זה פלאס.

* קניתי באמפם הרבה יין וגם מלפפונים. נראה לאן זה יביא אותי.

* עוד באותו עניין, הוא מקפיד לשגע לי את המוח ואת הגוף ושולח תמונות שמוציאות אותי מדעתי, שגם ככה מעולם לא הייתי יותר מדי בתוכה. נראה לאן גם זה יביא אותי.

* כמו כן, היום הוא לימד אותי מה זה לחכות ב-ל'. עד עכשיו חייתי בבורות של לחכות ב-ר' בלבד והנה עולם חדש נפתח. אמרתי לו שכמו שהמלמד בחיידר משח את אותיות האלף בית בדבש לילדים, ככה לי הוא ימשח את אותיות האלף בית בזרע. אני תלמידה טובה ושקדנית עם עקומת למידה נהדרת ואם אשכח או אתרשל, הוא תמיד יכול להוציא את החגורה.

* הילד הועבר אחר כבוד לאביו. אני חשה שבסופו של דבר יהיה קשר בין הסעיף הזה לשלושת קודמיו. 

* בא לי סביח. בחיים לא אכלתי סביח.

* זו כפרתי

 

Boy Toy - טיפ קטן להבא: יש גם מחסומים ניידים גם בתוך העיר, אז כדאי להתכונן נפשית למפגש עם שוטר גם כשאת לא על דרך בינעירונית 😉
לפני 3 שנים
ההנהלה - אוווו תודה רבה על זה!
לפני 3 שנים
arcoiris​(נשלטת){שייכת❤️} - שוק שלא אכלת סביח מימייך. לא בטוחה שאת יכולה לכפר על דבר כזה, אפילו בכיפור
לפני 3 שנים
ההנהלה - ): אני יודעת.. זו תקלה חמורה
לפני 3 שנים
szep - הרבה יין ומלפפונים? אם זה יין לבן סנגריית מלפפונים ברור!
צחקתי בקול על חתיכים לא קשורים.
לפני 3 שנים
ההנהלה - (:
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י