סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני שנה. 29 באוקטובר 2022 בשעה 13:56

בשכונה עוכרת-ישראל שבה אני גרה מציינים הערב את הלואין (האלווין? האלואין?) ובגלל שאין לי עמוד שדרה נכנעתי לתחנוני הילד, נרשמתי כבית מארח ומיד נכנסתי להתקף חרדה מבוסס-רגשי-נחיתות כי כולם בשכונה טחונים ברמות קשות וחיים בסרט של פרבר אמריקאי וכמויות הכספים שנשפכו פה על קישוטים הן דמיוניות. לעומתם, אני הצנועה ומעוטת-האמצעים חייבת להראות לכווווולללם שעם דבק מקמח ומים, בריסטולים, אקריליק וקרעי בדים משומשים אני בונה לבדי האוס-אוף-הורורז כי אני עצמי חיה בסרט של המעז מנצח וככה ביליתי את הסופש. כל זה רק כדי לספר שקודם שמעתי קולות ילדים שמגיעים לקושש ממתקים מחוץ לדלת (כי הכנתי הכל בחדר המדרגות מה אני פרייארית כל הזמן לקום ולפתוח את הדלת לילדים?!?) וכשהסתכלתי דרך העינית ראיתי ילדה שבמקום לקחת שקית ממתקים אחת לפי הנחיות המארגנים, לקחה שתי שקיות! מיד פתחתי את הדלת במהירות ורשפתי עליה 'מותר רק שקית אחת!!!'. זה כבר הבהיל אותה כהוגן. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

סנטוריון - חבל שלא פתחת את הדלת בלבוש של רוצחת סדרתית, כשדם נוטף מידייך.

(זה בסדר, נשמע שיש להם מספיק כסף לממן טיפול פסיכולוגי לכמה שנים.)
לפני שנה
ההנהלה - חברה הציעה לי לפתוח את הדלת על בדסמ מלא
לפני שנה
Crafty Girl{Mr Bear} - בדיוק😅😅

מעניין איפה ברמת אביב.
גרתי בשכונה
לפני שנה
סנטוריון - עזבי, הילדים של היום כל כך סוטים ומבינים כל דבר, שהיא עוד תנזוף בך שזה לא SSC ולמה לא אמרת לה מה מילת הביטחון.
לפני שנה
alpha3 - 😂😂😂😂
לפני שנה
אביב נעורים - מצ'וגעת😂
לפני שנה
MISTER BLUE SKY​(אחר) - יופי... עוד אחת תגדל להיות רוצחת סדרתית.
לפני שנה
ענתית - גדולה!
זה טריק אנד טריט ;)
לפני שנה
Shish​(שולטת) - התאהבתי. בא לי שגם אצלינו יבואו לקושש ואני אארוב להם דרך העינית כי בטוח הם יעברו על ההנחיות. זה החג היחיד נראה לי שלגיטימי בו לצעוק על ילדים. צריך עוד.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י