שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני 7 חודשים. 29 בספטמבר 2023 בשעה 11:02

שכבתי עכשיו במיטה ומשום מה התחיל להתנגן לי בראש הקאנון ברה מאז'ור של פכלבל. שנים לא ניגנתי ועוד יותר שנים לא ניגנתי את היצירה הזאת, אבל שרירי זרוע ימין נמתחו והתכווצו באופן אוטומטי לפי תנועות הקשת וחשבתי לעצמי כמה זיכרון שריר זה דבר מדהים.

התגברתי על הבושה שבקיטש ושמתי לי את זה בספוטיפיי; יד ימין משכה בעוז בקשת מדומיינת, אבל את האיצבוע של יד שמאל שכחתי לגמרי (בכל זאת רפרפתי עם האצבעות, כדי לא להשאיר את יד ימין בודדה על הבמה). 

אני לא עומדת בהרמוניות האלה, הן מרחיבות לי את בית החזה יותר מדי והאלם של לנגן-בלי-לנגן היה גדול כל כך עד שהייתי חייבת לשאוג בקול חנוק מדמעות את התפקידים של הכינור הראשון, השני, השלישי והתבלבלתי כל פעם בפראזות אבל הרגשתי שבלי זה הייתי מתפוצצת מרב רוממות רוח.

ונזכרתי איך לפני כל חופש הייתי מקבלת בדואר מעטפה שמנה ממתא"ן ובתוכה התווים לתפקיד הכינור שאליו שובצתי (שלישי, שני, ראשון) והייתי מתאמנת בבית לבד ושומדבר לא הכין אותי לעוצמה האדירה, הבלתי ניתנת לתפיסה, הממלאת-ענווה ושפלות רוח, של לנגן פתאום ביחד כל התזמורת כולה ולראות, להבין, להרגיש, להתפעם מאיך הכל מתחבר. זה נשמע כל כך טריוויאלי אבל אין דבר פחות טריוויאלי מזה. אני חושבת שאז לראשונה הבנתי את החשיבות של 'לדעת את מקומי', אבל לדעת באמת, מהמקום הכמעט-אלוהי הזה, של המוזיקה.

צ'נדלר​(מתחלף) - בפעם הראשונה שעברתי מלהתאמן לבד ללנגן בצמד עם נגנית פסנתר את הסרנדה של שוברט לא הצלחתי להמשיך כי נעתקה לי הנשימה.
לפני 7 חודשים
ההנהלה - בדיוק. הנשמה שנעתקת.
לפני 7 חודשים
Marcus Wright​(אחר) - לבהות ב- GIF מהפוסט הקודם. כשברקע מתנגנת לה היצירה מהפוסט הזה. אורגזמה מובטחת.
לפני 7 חודשים
ההנהלה - חה
לפני 7 חודשים
Chimaera - למה הפסקת לנגן? למה לא חוזרת?
לפני 7 חודשים
ההנהלה - הפסקתי כי רציתי לנסות להיות פחות אאוטסיידרית בחברת הילדים בקיבוץ. כבר הייתי בת 18 והשונות מהם הפריעה לי. בוא נגיד שהכינור לא היה באמת הסיבה לשונות אבל אז חשבתי שאולי כן. אני לא חוזרת בעיקר מסיבות לכאורה-טכניות - הכינור במצב נורא ויעלה המון כסף להשמיש אותו, כנל לגבי הקשת, אני לא יודעת באיזה מסגרת לנגן וכו וכו - אבל בתכלס זה כי אני גם עצלנית וגם כי אולי יש דברים שצריכים להישאר בעבר.
לפני 7 חודשים
sprinkle{M} - עשית לי כאלה: ✨✨✨
לפני 7 חודשים
ההנהלה - 💥💥💥
לפני 7 חודשים
סנטוריון - השיחות הכי טובות שלי היו עם האצבעות.
לפני 7 חודשים
ההנהלה - לא בטוחה שהבנתי למה אתה מתכוון..
לפני 7 חודשים
סנטוריון - זה היה משחק מלים, כי אפשר לפרש את זה גם באופן מיני\קינקי, אבל גם אפשר לקשר את זה לעובדה שפעם הייתי מוזיקאי ובדיוק כמוך "שוחחתי" דרך מוזיקה עם מוזיקאים אחרים, כשניגנתי על הכלי שלי (עם האצבעות כמובן).
לפני 7 חודשים
ההנהלה - אהההה כן, זה באמת שיחות, בעיקר אם זה אימפרוביזציה.
לפני 7 חודשים
סתם עוד פנטזיה​(נשלטת) - את מושלמת
לפני 7 חודשים
ההנהלה - נהה סתם סנטימנטלית
לפני 7 חודשים
God Less​(אחרת) - חיברת לי עכשיו שני דברים
האחת: לשמוע את השיר שלי מחוץ לאולפן. לשמוע קהל שר יחד.
השניה: הדרך שבא יש אנשים שמחבקים אותי דרך האצבעות שעל הקלרינט
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י