שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני 6 חודשים. 28 באוקטובר 2023 בשעה 9:22

התעוררתי ב1 בלילה על סיפו של התקף חרדה כמו אז לפני שנים, כשהחושים מתבלבלים ואי אפשר לדבר, המוח מוצף דימויים והמילים מתפרקות להברות ועיצורים שאין ביניהם קשר או היגיון. שילבתי את אצבעות יד ימין באצבעות יד שמאל כדי לסגור בי מעגל, שאפסיק להרגיש רוחפת; דיברתי אל עצמי בשפה לא מדוברת כדי שאבין אותי ובסוף נרדמתי שוב.

הרבה יותר קל לי לכעוס, מאשר לנסות להבין את כל זה. הרבה יותר קל לי להיאטם מאשר להיות עצובה ושבורת לב. הרבה יותר קל לי לקבור עמוק את מה שאי אפשר לבטא במילים,  שזה כמעט הכל כרגע.

כבר כמעט שלושה שבועות שאני בעשייה בלתי פוסקת, אבל האמת שהכל מתפרק בי, מלבד דאגה שמרחפת כמו רוח אלוהים על פני המים ואני רוצה לצרוח שאני דואגת ושאני מפחדת ושאני מתפללת ומייחלת ושאני מיואשת ושזה כל כך לא הוגן כל זה, כלפי כל כך הרבה אנשים.

אבא שלי אומר 'החיים לא הוגנים'. אני לא יודעת מה עושים עם אמירה כזאת. אני לא יודעת כבר כלום.

Iust - צודק אבא שלך
לפני 6 חודשים
addictionn​(ג׳נדר קוויר שולטת) - חיבוקי אהובה.
אני בעוטף עם הגדוד והמוראל שלנו בשמיים.
אתם הגב שלנו
צריכים אתכן לביאות!
ובמרכאות כפולות ומכופלות- 0מעז יצא מתוק, וסוף 0וף נעלים את החמאס-נאצים מעל פני האדמה ולא יהיה יותר איום וטילים מעזה.
לפני 6 חודשים
ההנהלה - ממש שמחה לשמוע שהמוראל גבוה. תדעו שיש לכם גב חזק ואנחנו עורף של לביאות וגורי אריות, שמחכים שכולכם תחזרו בשלום ובמהרה.
לפני 6 חודשים
addictionn​(ג׳נדר קוויר שולטת) - אש❤️🔥
לפני 6 חודשים
רפאים​(שולט){מ} - אה! הבנתי! זה במקום להגיד, שמעי, צודקת, איזה חרא זה, אני לא רוצה להרגיש את זה, בואי נתייחס לזה כחרא סטטי, קבוע כזה. חרא רקע. נראה לי.
לפני 6 חודשים
ההנהלה - אני חושבת שזה בעיקר אומר שאין טעם לחפש הוגנות והגיון היכן שאין.
לפני 6 חודשים
Shish​(שולטת) - אמא שלי אמרה לי כבר לפני 3 שבועות "לפעמים החיים מכתיבים לנו" שזה די דומה למה שאבא שלך אמר. דווקא קיבלתי מזה איזשהו שקט. היא אמרה את זה מנסיונה, עברה את הטראומה במשך שלושה חודשים לפני 50 שנה, ומאז באמת החיים הכתיבו. עד לפני 3 שבועות נלחמתי בגישה הזו, היא הרגישה לי תבוסתנית. מאז, הבנתי יותר למה היא מתכוונת ואיך מצאה את עצמה חיה על פי תכתיבי החיים.
הדבר הכי משמח בפוסט הזה זה שהצלחת לסגור בשתי ידייך את המעגל ולחזור לקוהרנטיות ולעצור את ההתקף. את לביאה של ממש. מחזקת ומחבקת.
לפני 6 חודשים
Aציבעוני​(אחר) - אף אחד לא יודע כלום כולל כולם
לפני 5 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י