לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מנסה ומתנסה

אני מנסה ומתנסה.
לא בטוחה שזה המקום שלי. יותר נכון, בטוחה שזה לא המקום שלי.
אני לא שולטת, גם לא ממש נשלטת - תלוי את מי שואלים.
מה אני עושה פה? באתי בעקבות חבר. יותר נכון, חשבתי שהוא חבר, אבל לומדים מהחיים כל החיים.
הבלוג - זה כי אני מהרהרת (לפעמים יותר מידי) ואולי תגובות יעזרו לי להבין, לעשות סדר במחשבות.
חשוב מאוד - אני לא מחפשת. רק כותבת.


© כל הזכויות שמורות ©
לפני שנתיים. יום שני, 22 ביולי 2024 בשעה 15:36

תשאיר לי סימן. 

בשקע הזה בין הצוואר לעורף. 

תמצוץ את העור שלי בין שפתיך.

תמצוץ ותשחרר. תנשוך. חזק.

תשאיר לי סימן.

סימן גדול. 

סימן כחול. 

אאוץ׳

נשאר לי סימן.

עכשיו כולם יידעו שסומנתי. 

כולם ידעו שזויינתי.

 

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י