לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מנסה ומתנסה

אני מנסה ומתנסה.
לא בטוחה שזה המקום שלי. יותר נכון, בטוחה שזה לא המקום שלי.
אני לא שולטת, גם לא ממש נשלטת - תלוי את מי שואלים.
מה אני עושה פה? באתי בעקבות חבר. יותר נכון, חשבתי שהוא חבר, אבל לומדים מהחיים כל החיים.
הבלוג - זה כי אני מהרהרת (לפעמים יותר מידי) ואולי תגובות יעזרו לי להבין, לעשות סדר במחשבות.
חשוב מאוד - אני לא מחפשת. רק כותבת.


© כל הזכויות שמורות ©
לפני שנתיים. יום חמישי, 25 ביולי 2024 בשעה 21:45

נשברתי. 

לא בפעם הראשונה וגם לא שניה. 

בכל פעם זה לוקח אותי למקום אחר ואף אפל בעברי. 

לא רוצה להיות שם. 

ברחתי משם. 

לא רוצה לחזור לשם.

אני וונדרוומן (הילדים אמרו, לא אני). 

אני חזקה. 

והנה אני חלשה. 

נשברתי. 

משטות לא חשובה. 

לא צריכה ניחומים ומילים חמות. 

צריכה להזכיר לעצמי מי אני מה אני מה.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י