בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מנסה ומתנסה

אני מנסה ומתנסה.
לא בטוחה שזה המקום שלי. יותר נכון, בטוחה שזה לא המקום שלי.
אני לא שולטת, גם לא ממש נשלטת - תלוי את מי שואלים.
מה אני עושה פה? באתי בעקבות חבר. יותר נכון, חשבתי שהוא חבר, אבל לומדים מהחיים כל החיים.
הבלוג - זה כי אני מהרהרת (לפעמים יותר מידי) ואולי תגובות יעזרו לי להבין, לעשות סדר במחשבות.
חשוב מאוד - אני לא מחפשת. רק כותבת.


© כל הזכויות שמורות ©
לפני שנתיים. יום שישי, 16 באוגוסט 2024 בשעה 21:18

מקבלת התראות למייל על לייקים ותגובות לפוסטים שלי. 

נכנסת לפוסט לראות, מה מי מו ובעצם אין כלום. ריק. נאדה.

בפעם הראשונה חשבתי שזו טעות. 

בפעם השניה חשבתי שהתחרטו על הלייק. 

בפעם השלישית התחרטו על התגובה.

בפעם הרביעית חמישית וכן הלאה, הפסקתי לחשוב. 

לא אוהבת לא לחשוב. 

לא אוהבת לא לדעת. 

לא אוהבת לא להבין. 

אבל לא הכל סביבי. 

אז מ׳כפתלי יש לייקים אין לייקים, יש תגובות אין תגובות. ממילא הכל תיכף נגמר פיניטו. 

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י