שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מנסה ומתנסה

אני מנסה ומתנסה.
לא בטוחה שזה המקום שלי. יותר נכון, בטוחה שזה לא המקום שלי.
אני לא שולטת, גם לא ממש נשלטת - תלוי את מי שואלים.
מה אני עושה פה? באתי בעקבות חבר. יותר נכון, חשבתי שהוא חבר, אבל לומדים מהחיים כל החיים.
הבלוג - זה כי אני מהרהרת (לפעמים יותר מידי) ואולי תגובות יעזרו לי להבין, לעשות סדר במחשבות.
חשוב מאוד - אני לא מחפשת. רק כותבת.


© כל הזכויות שמורות ©
לפני שנתיים. יום שני, 19 באוגוסט 2024 בשעה 5:25

ענדתי את תליון הלב האדום 

מרגישה הכי 

מלכה (מילעיל מילרע, לא קריטי) לב אדום 

היום

 

ממי קיבלת את התליון? 

את קנית? איפה? כמה עלה?

בחייאת למה תמיד צריך לשאול שאלות או לתת תשובות?

למה זה מעניין בכלל? 

המאהב העניק לי 

ככה עניתי 

תתפוצצי 

מה חשבת לך? 

מתה על החסודות האלה

את חסידה 

ואני מלכה 

מלכה לב אדום ❤️ 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י