בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מנסה ומתנסה

אני מנסה ומתנסה.
לא בטוחה שזה המקום שלי. יותר נכון, בטוחה שזה לא המקום שלי.
אני לא שולטת, גם לא ממש נשלטת - תלוי את מי שואלים.
מה אני עושה פה? באתי בעקבות חבר. יותר נכון, חשבתי שהוא חבר, אבל לומדים מהחיים כל החיים.
הבלוג - זה כי אני מהרהרת (לפעמים יותר מידי) ואולי תגובות יעזרו לי להבין, לעשות סדר במחשבות.
חשוב מאוד - אני לא מחפשת. רק כותבת.


© כל הזכויות שמורות ©
לפני שנתיים. יום שישי, 6 בספטמבר 2024 בשעה 10:12

תמה ההפסקה? 

או שזו הפסקה בהפסקה? 

לא יודעת. 

 

הימים  עברו

הימים אמרו

אופטימיות היא שם המשחק

 

מפה לשם ובחזרה, נסיון להתחלה חדשה. 

To make a long story short 

וברוך השם גם הקיצור יהיה ארוך

אז ככה:

כוסית יין 

ועוד אחת 

ועוד אחת 

הוא מנשק נהדר 

הלשון שלו התגלגלה בתוך פי 

קרב לשונות טעים התחולל 

ואז הוא ליקק פיטמה

זה מקפיץ אותי

מדליק אותי

מחרמן אותי

מרטיב אותי

משגע אותי

זה הרגע שנכנסתי למוד זיוני

(מוד סקסי זה מעולה אבל מוד זיוני זה כבר משהו אחר לגמרי)

לוחשת לו שהוא מנשק מהמם ואני מחכה להרגיש את הלשון שלו בין השפתיים התחתונות שלי.

 

ידה ידה ידה…

 

פתאום ככה בין לבין הוא אומר:

שומעת, אמרת קודם שאת אוהבת לשון למטה

אהממ אהממ אני לא ממש אוהב 😵

כל האימוג׳ים האפשריים של פליאה, סימני שאלה, מחשבה, אכזבה וכו׳ רצו לי בראש באותה שניה.

מה??????????? זה חוק ראשון אצלי ובל יעבור.

מה זה עכשיו?

מה אני עושה?

אבל אני כבר במוד זיוני פלוס פלוס

אנחנו שתויים קלילות, הראש טוב והגוף בוער

ובכלל אנחנו פה ליהנות

אז מתעלמת כרגע

הוא דווקא מפתיע ומתישהו יורד קצת

אבל קצת

ממש קצת

קצת קצת

ואני אוהבת הרבה

הרבה  

הרבה מאוד

מאוד!

 

מה עושים עכשיו?

הוא חמודי

הוא בראש שלי

הוא מגניב לאללה

מרגיש לי שמשהו טוב יכול להיות איתו

אבל הוא לא יורד

ואני רק ככה גומרת

לוותר?

על מה לוותר?

על הנסיון להעמיק את הקשר?

עליו?

על ירידה שגורמת לי להיות בעננים?

על אורגזמה טובה?

 

למה? למה? למה?

למה תמיד חייב להיות משהו שקוטע את הטוב?

למה?

 

 

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י