שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מנסה ומתנסה

אני מנסה ומתנסה.
לא בטוחה שזה המקום שלי. יותר נכון, בטוחה שזה לא המקום שלי.
אני לא שולטת, גם לא ממש נשלטת - תלוי את מי שואלים.
מה אני עושה פה? באתי בעקבות חבר. יותר נכון, חשבתי שהוא חבר, אבל לומדים מהחיים כל החיים.
הבלוג - זה כי אני מהרהרת (לפעמים יותר מידי) ואולי תגובות יעזרו לי להבין, לעשות סדר במחשבות.
חשוב מאוד - אני לא מחפשת. רק כותבת.


© כל הזכויות שמורות ©
לפני שנתיים. יום ראשון, 22 בספטמבר 2024 בשעה 4:24

כתבתי פוסט על אופטימיות. 

הוא היה בטיוטה מוכן לפרסום אבל היום הוא לא מתאים. 

היום הזה אני ממש  פחות אופטימית.

לא שלא היו ימים רבים שכאלה מאז…

אבל היום מרגישה יותר מתמיד, שאין לזה סוף.

שאין בכלל כוונה לסוף.

אבל הסוף מתקרב.

עצוב ממש.

אוי ארצי מולדתי את הולכת פייפן.

 

אז האופטימיות שלי תמתין עוד קצת בטיוטות. 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י