לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מנסה ומתנסה

אני מנסה ומתנסה.
לא בטוחה שזה המקום שלי. יותר נכון, בטוחה שזה לא המקום שלי.
אני לא שולטת, גם לא ממש נשלטת - תלוי את מי שואלים.
מה אני עושה פה? באתי בעקבות חבר. יותר נכון, חשבתי שהוא חבר, אבל לומדים מהחיים כל החיים.
הבלוג - זה כי אני מהרהרת (לפעמים יותר מידי) ואולי תגובות יעזרו לי להבין, לעשות סדר במחשבות.
חשוב מאוד - אני לא מחפשת. רק כותבת.


© כל הזכויות שמורות ©
לפני שנתיים. יום שלישי, 22 באוקטובר 2024 בשעה 6:32

אם אישרתי לך כניסה למרחב האישי שלי, 

אל תנצל אותו לצרכייך האישיים. 

אם אמרתי לך שדברים מסוימים לא נעימים לי, 

אל תאמר לי: כִּרְצוֹנֵךְ, אך תמשיך כִּרְצוֹנְךָ.

אם אמרתי שלא מתאים לי הקצב ובכלל, 

ובטח אם לא ביקשתי או אישרתי,

אל תשלח לי דיקפיק.

Don’t!!

 

סתומים, נמאסתם!! 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י