שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מנסה ומתנסה

אני מנסה ומתנסה.
לא בטוחה שזה המקום שלי. יותר נכון, בטוחה שזה לא המקום שלי.
אני לא שולטת, גם לא ממש נשלטת - תלוי את מי שואלים.
מה אני עושה פה? באתי בעקבות חבר. יותר נכון, חשבתי שהוא חבר, אבל לומדים מהחיים כל החיים.
הבלוג - זה כי אני מהרהרת (לפעמים יותר מידי) ואולי תגובות יעזרו לי להבין, לעשות סדר במחשבות.
חשוב מאוד - אני לא מחפשת. רק כותבת.


© כל הזכויות שמורות ©
לפני שנתיים. יום שבת, 2 בנובמבר 2024 בשעה 10:38

היום סופסוף חזרתי להתאמן  (אם אפשר לקרוא לזה אימון בכלל). 

ריצה - אסור.  

הליכה - גם. 

בהוראות שקיבלתי היו 2 אפשרויות.  

בחרתי באחת מהן והיום התחלתי. 

15 דקות. וואוו באמת. 15 דקות. (סרקזם גדול). 

אבל זו התחלה. 

אשוב לשעות הרבות שלי. לקילומטרים הרבים. 

הכל עוד ישוב לקדמותו. 

ברור לי. 

אין אפשרות אחרת. 

לא יהיה טוב, אלא, יהיה עוד יותר טוב!

 

 יש בלוג של מחשבות מהריצה. בו אני מקנאה.

שייאללה כמה מחשבות היו לי בריצות. כמה תובנות. כמה החלטות וגם כמה שתיקות. ברצים אני מקנאה. 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י