סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מנסה ומתנסה

אני מנסה ומתנסה.
לא בטוחה שזה המקום שלי. יותר נכון, בטוחה שזה לא המקום שלי.
אני לא שולטת, גם לא ממש נשלטת - תלוי את מי שואלים.
מה אני עושה פה? באתי בעקבות חבר. יותר נכון, חשבתי שהוא חבר, אבל לומדים מהחיים כל החיים.
הבלוג - זה כי אני מהרהרת (לפעמים יותר מידי) ואולי תגובות יעזרו לי להבין, לעשות סדר במחשבות.
חשוב מאוד - אני לא מחפשת. רק כותבת.


© כל הזכויות שמורות ©
לפני ארבעה חודשים. יום ראשון, 8 בפברואר 2026 בשעה 14:49

חרא של תקופה. 

תקופה חרא. 

עבודה חרא.

חרא גנב לי את הרכב. 

דייטים חרא. 

אזור מגורים חרא. 

חברות חרא.

חרא לי כבר אמרתי?

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י