בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הספירלה

הדרך שלי מאישה לנקבה.
לפני שנתיים. 29 ביולי 2021 בשעה 8:15

הוא אוהב ברמיזה, אוהב שאני נראית מבחוץ כמו בחורה רגילה (מהוגנת אפילו!) אבל מבפנים תקוע לי בתחת פלאג ענק, או שהכלובונים מאריכים לי את הפטמות כבר יום שלם, או שהזרע שלו זולג לי מתחת לבגדים או שאני הולכת לשירותים ציבוריים לאונן בשבילו.

אני, לעומת זאת, אוהבת שרואים לי, רוצה שכולם יידעו.

הנה 13 דברים שהייתי רוצה שיעשה לי, אולי בעולם מקביל:

  1. שינפח לי את השפתיים לכריות נעימות וורודות. שיסביר לי שלזין שלו מגיע ריפוד נעים, פלאפי. אני רוצה להיות פלאפית.
  2. שיכריח אותי להישאר עם הפה פתוח לא רק כשהוא משתמש בי אלא גם כשאני בכלל לא לידו. נקבה טובה = חורים פתוחים, והחור העליון לא יוצא מהכלל.
  3. שכל הזמן יהיה לי ריח של זרע (בעצם זה קורה גם עכשיו, אבל אפשר יותר).
  4. שיכריח אותי להתאפר כמו בובת המין שאני: ליפ-גלוס ורוד זוהר, נצנצים בעפעפיים, מבט מטומטם, דה-הול-שאבאנג.
  5. שיצבע לי את השער בסגול, או בוורוד, או בצבעוני.
  6. לק-ג'ל מתאים כבר יש לי (כולל שתי ציפורניים בדוגמה של פרה חולבת, כתזכורת), אבל אפשר להאריך עוד ואולי גם לחדד קצת את הציפורניים.
  7. שינתח לי את העטינים. פחות אכפת לי מהצורה הסופית שלהם (מעדיפה לא גדול מדי. דווקא ציצי ענקי פחות מדליק את שנינו. מוזר, לא?), פשוט שיהיו שלו וכמו שהוא רוצה אותם. שיסביר למנתח מה לעשות בלי לעדכן אותי בכלל, שאלך לישון בצורה אחת ואתעורר בצורה אחרת, משודרגת. או שיסביר למנתח מה לעשות בזמן שאני בחדר לידם, שידגים עליי ויתייחס אליי בגוף שלישי ("תתקן לה פה, תעשה לה ככה"). שיגיד לי דברים כמו "תרימי את היד גבוה" או "תחזיקי אותם ככה רגע". ששניהם ייגעו לי בעטינים בלי לשאול, שיזיזו אותם בכל מיני צורות וכיוונים עד שיימצאו את הצורה הכי מתאימה בשבילי. אם בכל זאת היו שואלים אותי, בעיקר הייתי רוצה להרים אותם הכי גבוה שאפשר. שיגיעו לי לסנטר, שאי אפשר יהיה להסתיר אותם, שיבלטו תמיד, שיסתכלו רק עליהם. שכולם יידעו שהמהות שלי זה לספק את הגבר שאני שייכת לו, שלא יהיה מתבגר שלא יאונן בלילה על איך הוא היה מזיין אותי. הייתי רוצה להיות הסיוט הכי גדול של הפמיניסטיות וגיבורת-העל של הפמיניזם החדש, הפמיניזם כמו שהוא צריך להיות. ושיאריך לי את הפטמות, גם.
  8. שלעולם לא ירשה לי ללבוש תחתונים מתחת לטייץ של האימון. יש לי כוס בשרני (אולי מהתקופה שהייתי יותר מלאה), מה שמבליט עוד יותר את החריץ אם קצת מושכים למעלה את הטייץ.
  9. עקבים. רק עקבים. כל היום וגם חלק מהלילה. עקבים גבוהים עם זהב ונצנצים. כל היום, כל הזמן.
  10. שיכריח אותי להשתמש בכמה שיותר filler words בכל פעם שאני לידו: המון "אהההה" ו- "אממממ" ו- "לא יודעת" ו- "אין לי מה להגיד אבל אשמח למנת זרע". כאן דווקא אין לו המון עבודה, אני מגיעה די מטומטמת מראש 😊.
  11. שיקעקע אותי כבר עוד פעם! אני. חייבת. קעקוע. חדש. אגב יש באמזון קעקועים חד-פעמיים מהממים. בדרך אלינו מגרמניה ברגעים אלו: Slut, Cunt, Approved Cumslut, Whore, Fucktoy, Approved for Use. כשיגיעו אולי אעלה תמונה.
  12. קולר, אוביסלי. או שאולי לא? כולן היום עם קולר. אפילו נועה קולר.
  13. להשלמת הלוק: לחי נפוחה ואולי עין חצי עצומה, ורודה-סגולה מהמכות של הלילה לפני. כי אני לא סתם בימבו אמריקאית זולה, מיינד יו! אני שפחה. השפחה שלו.
Huginn​(שולט) - שאיפות מדליקות ביותר.
מה עם איזה צליל הודעה משפיל ומסגיר?
לפני שנתיים
dumb​(נשלטת){M--s} - נניח מווווווווווו?
לפני שנתיים
Huginn​(שולט) - 😈😈😈
לפני שנתיים
CAMEL​(שולט) -
Black panties with an angel's face
לפני שנתיים
H2SO4 - מושלם
לפני שנתיים
addictionn​(ג׳נדר קוויר שולטת) - פעם ראשונה שיש לי חשק עז למסגר פוסט ולתלות מעל המיטה.
ג'יזס!
לפני שנתיים
Ronguy​(שולט) - ענק:)
לפני שנתיים
arcoiris​(נשלטת){שייכת❤️} - חירמנת אותי בטירוף
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י