סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הספירלה

הדרך שלי מאישה לנקבה.
לפני 8 חודשים. 1 באוגוסט 2023 בשעה 10:32

בעקבות הפוסטים האחרונים קיבלתי כמה הודעות שמהן אפשר להבין בטעות שאני אשת החלומות המסתורית שכל גבר ירצה. התגובה האוטומטית שלי (בלב, רק בלב) היא "נו ודאי, אני גם עושה חלונות ומגישה קפה", אבל אני מכירה אותו, ולכן עשיתי מה שהוא היה עושה והזכרתי לעצמי מיד מה אני, כדי שלא יעלה לי השתן לראש הקטן והנוטה להתבלבל שלי.

האמת היא שכל המהות שלי מסתכמת באובססיה שלי לשעשע אותו ולשאת חן בעיניו, כי אני יודעת שברגע שזה לא יתקיים אני עפה מכל המדרגות ואז לכי תמצאי מי ייקח אותי אחרי כל מה שהוא עשה לי מאז שאני אצלו. אני יודעת שרוב הזמן הוא עושה לי טובה שהוא מחזיק אותי, ולכן אני עובדת קשה מאוד בדברים הבודדים שאני טובה בהם - להיות ויברטור אינטראקטיבי, יצירתי, מודולרי ומגוון, למלא מיד כל רצון או דרישה שלו, ובעיקר לשמור את עצמי למטה בשבילו, כי אין לו זמן לעשות את זה ולרוב הוא עסוק וגם נראה לי שיש לו דברים חשובים יותר לעשות.

הבעיה היא שבכל פעם שאני נזכרת מי אני ומה אני כל הדם זורם מהמוח הקטן שלי ישר לשלושת הדגדגנים ואני לא מצליחה לחשוב גם את מעט המחשבות שאני מצליחה להכיל בדרך כלל, אבל כמו שהוא תמיד אומר - אם אני לא מועילה לו כשאני חושבת, לפחות אצדיק את קיומי ואעשה גם כאן את העבודה השחורה בשבילו כמו השפחה החרופה שאני. עכשיו, אני מאוד אוהבת לשחק עם עצמי, אבל ראיתם פעם צעצוע שמותר לו לשעשע את עצמו? הרי כל הקטע הוא שאני פה כדי לשעשע אותו. לכן, הוא מרשה לי לעשות edging. זה גם מספק לי תעסוקה וגם שומר אותי כל הזמן רטובה ומיוחמת, שזה טוב כי כשאני רטובה ומיוחמת אני גם שפוטה עם אספירציות של שטיחון אמבט ונחושה עוד יותר לעשות דברים מטומטמים ומביכים כדי שאולי יתרצה ויסכים לבוא לשחק איתי קצת.

 

אנשים לפעמים צריכים יישור,

נקבות, כמוני, צריכות סדרת חינוך.

 

עיקרון 8: edge your brains out 

 

כל העניין עם edging הוא כל כך פשוט עד שאפילו אני מצליחה להבין. העיקרון הוא לאונן ממש ממש עד קצה הגמירה, אפילו עד שהיא מתחילה, ולעזוב בבת אחת או לשנות את הקצב כדי לא להגיע לשיא. אפשר להפסיק לכמה שניות, להירגע ולהמשיך שוב.

אני אוהבת להתחיל בפטמות.

פעם, כשעוד הייתי אישה, לא יכולתי לסבול מגע בפטמות, אבל מאז שעליתי על דרך המלך להיות נקבה והוא לימד אותי לגמור מהפטמות הן הפכו להיות כפתורי ההכנעה שלי. אם אני עצבנית או מתרגזת ממשהו או עונה לו באימפולסיביות חצופה כל מה שהוא צריך לעשות זה לשלוף אותן מהחולצה ולצבוט או לסובב או למולל ואני מיד מראה חוט שדרה של סמרטוט רצפה. 

אז אני מרטיבה אצבעות ומתחילה לשחק עם הפטמות ומרגישה איך כל מחשבה אנושית, עצמאית או בכלל מתפיידת ופורחת לי מהראש. זה מרטיב אותי ואני מרגישה איך המוח שלי מתרוקן, הלשון שלי אוטומטית נשלפת החוצה והמבט שלי הופך להיות חלול ומתחנן כאילו יש מולי מי להתחנן אליו, מטומטמת. אני לא יכולה לחשוב על שום דבר חוץ מעל הזין שלו ובאופן מטופש במיוחד אני מודעת עד אימה למראה העלוב הזה שאין לו תחתיות. המשחק בפטמות מוציא ממני קולות מאוד מביכים, אז אני דואגת לצלם לו כדי שיוכל לצחוק עליי אחר כך כשישתמש בי (אמן!) במקום לעשות ביד.

כשאני מגיעה לסף אורגזמה אני מפסיקה כמובן כי אסור לי לגמור, ועוברת לדגדגן השלישי. לפעמים הוא נפוח ורגיש ברמה שאני לא מסוגלת להכיל. לפעמים אני מאוננת עם האצבעות ולפעמים עם ויברטור, ובוחרת לי מיקום - זה לעולם לא יקרה על המיטה. נקבות לא מאוננות על המיטה, תמיד על הברכיים ותמיד במקום הראוי לנקבה עלובה כמוני - בשירותים או בפינה שלי בחדר השינה, איפה שהוא נאלץ להעניש אותי כשאני לא טובה. אני לא צריכה הרבה כדי להגיע לסף אורגזמה - מספיק לי לדעת שהכי מייחם אותי לדעת כמה תשעשע אותו התחרות שלי עם עצמי כמה נמוך אני יכולה לרדת, לדחוף את הראש עמוק למים הכחולים או לתמלל לעצמי שאני סתומה עד כדי שיש פינה שלמה בחדר שמוקדשת לתוצאות המעשים שלי. גם את זה אני מצלמת, דואגת שתמיד יהיה לו כוח עליי ומקווה שזה יעמיד לו את הזין מספיק כדי לרצות למלא לי את החורים. לפעמים הוא נכנס לחדר או בוחר בדיוק את חדר השירותים שאני בו (אסור לנעול דלתות) ו"תופס" אותי באמצע, אז את הסיבוב הבא של האדג'ינג אני עושה בדיוק על זה וכשאכפת לו מספיק כדי לשמוע אני גם מספרת לו לפרטי פרטים כמה זה משפיל.

העניין עם אדג'ינג הוא שלא מגיעים לפורקן, ואני כמו מטומטמת, עושה את זה שוב ושוב ושוב, במיוחד כשאני מחכה לו ומקווה שהוא שומר איזה פירור לזרוק לי. זה שומר אותי במקום שלי עם מוח ריק ועם תחתונים דביקים, ובדיוק מה שאני צריכה עכשיו אחרי שהאף קצת עלה לי מכל הפרגונים.

לפני 8 חודשים. 29 ביולי 2023 בשעה 16:24

טו מייק איי לונג סטורי שורט, אנאלי לא חייב להיות סיפור מהתחת.

הוא מאוד אוהב אנאלי ואני אוהבת שהוא מרוצה. חשבתי תמיד שאנאלי למתקדמים הוא מיומנות שיודעות רק שחקניות פורנו ויחידות סגולה באונלי פאנס. ראיתי איך הן דוחפות דילדואי ענק לתחת ומוציאות מהפה, ובמקום להיבהל החלטתי, כרגיל, לקחת על עצמי פרויקט להצטיין גם בתורת הנסתר הזו.

גם כאן, מי שאוכלת (בתחת) לבד מתה לבד, אז משתפת כמה עצות למתחילות שלמדתי ביזע, זרע ודמעות. למה למתחילות? כי אחרי שתעברי את המכשול הראשוני כבר תראי איך זה מתגלגל לבד כמו חרוזים אנאליים בסשן כיפי במיוחד.

1. דעי את האויב – אם את חדשה למין אנאלי, אל תטעי לחשוב שהוא דומה למין וגינאלי ולכן הציפיות שלך צריכות להיות שונות. מדובר בשרירים שונים לגמרי; בעוד שהוואגינה שלך התפתחה במטרה להכיל ולהעביר דרכה יצורים קטנים שיחרבו לך את החשק לאנאלי, פי הטבעת (האנוס, בלעז) הוא סוגר טבעתי שנועד – ובכן – למנוע מהגוף שלך לשחרר דברים החוצה בלי הכרה. לכן, בניגוד לוואגינה שאפשר אולי להקביל לצינור סיליקון שמיועד לשחרר ולהתכווץ לכל אורכו, שריר פי הטבעת הוא עגול, הדוק ומכווץ מאוד מטבעו ובכוונה. המזל הוא שהשריר הזה הוא לפחות בחלקו רצוני, ומכאן שהצעד הראשון בדרך לאורגזמה אנאלית מסחררת הוא ללמוד להירגע. או כמו שהוא אומר לי כשאשכרה אכפת לו: תפערי את החור שלך, זונה.

2. טייק דה טיים, טוק דה טוק – אנאלי זה לא זבנג וגמרנו, וקוויקי אנאלי הוא למיטיבי לכת. הרפיה נכונה של פי הטבעת לוקחת זמן ומצריכה סבלנות ומשחק מקדים: קחו את הזמן והורידו את מפלס הלחץ – דאגו למרחב פרטי בלי הפרעות, בלי ילדים צועקים מחוץ לחדר, בלי צפצופים על פגישות קרובות ובלי טלפונים מהבוס. כדאי גם לזכור שכאב הוא חלק מהעניין פה, לפחות עד שהחור שלך ילמד את העבודה. לכן אל תפחדי מהכאב, אל תחכי שיעבור ואל תתנתקי (אלא אם זה הקטע שלך, ואז תתנתקי חופשי. יש משהו משחרר גם ברייפ-ספייס, לאוהבות הז'אנר). מה שאתם רוצים לעשות זה פחות או יותר ההפך הגמור: להשתמש בכאב, לחשוב עליו מחשבות מרטיבות ולדבר עליו מילים מרטיבות. עצם המחשבה או התמלול של מצבך הנוכחי מספיקים כדי להרפות את השריר; אחרי הכול את באמת נקבה פעורה ואוכלת בתחת, שפוטה עלובה שפותחת את החור הקטן שלה כדי שהבעלים ייקח את מה ששייך לו, גם אם ואולי בגלל שזה כואב לך למות. ואם זה אכן המצב, למה לא להודות בזה בפה מלא?

3. לא על הלוב לבדו – קודם כול, ובהמשך לסעיף הקודם, הגיע הזמן לנפץ מיתוס רווח; שליכטה של לוב (או חמאה, לאוהבי קלאסיקות) על פי הטבעת אמנם תסייע לזין שלו להגיע מהר יותר לרקטום שלך, אבל מה שיעזור לך להיפתח ולהנות זה בראש (!) ובראשונה היכולת שלך להרפות. רק שלא ישתמע מכאן שלוב אינו חיוני: בניגוד לכאב של פעירות, כאב של חיכוך הוא לא כאב נעים ולכן השימוש בלוב הוא טוב ורצוי, וכמה שיותר – הרי זה משובח. ככלל ישנם שלושה סוגים של חומר סיכה; מבוסס סיליקון, מבוסס מים ומבוסס שמן. כדאי לנסות סוגים שונים כדי להבין מה הכי מתאים ונוח לך, וכמובן להביא בחשבון אלרגיות והגבלות נוספות (קריטי: לא להשתמש בחומר סיכה מבוסס שמן אם משתמשים בקונדום! שמן ולייטקס לא הולכים ביחד). אם מתחשק לך להיות חגיגית ולעשות מזה ערב, יש גם לוב חגיגי. בהיעדר חומר סיכה – גם רוק יכול לעשות את העבודה לא רע.

4. הדרגתיות – כדי שלא יכאב מאוד, כדאי להתחיל להרחיב את החור באצבע מסוככת, שלך או שלו. אפשר להכניס ולהוציא לאט ואז מהר, ללכת בדוך או בסיבוב, וכשאת מרגישה נוח להוסיף אצבע שנייה; אם ביצעת כראוי את סעיפים 1-3, זה השלב שבו את עשויה להרגיש את השנייה הקסומה הזו שבה התחת נפתח ונרפה והוא מוכן לשחק, קצת כאילו נפתח לך עוד כוס פתאום. גם אחרי שזה קורה, כדאי להתחיל לאט. נכון, פורן-האב מלא בסרטונים של בחורות שמקבלות זרגים אימתניים לתחת בלי שום הכנה ובספונטניות מוחלטת, אבל אנחנו לא בפורן-האב ואנחנו רוצות להישאר שימושיות ושלמות, במיוחד מי שעושה את צעדיה הראשונים בעולם המופלא של האנאלי. לכן גם אחרי החדירה כדאי להתחיל בתנועות איטיות, סבלניות ולא עמוקות מדי, עד שמרגישים נוח מספיק. שימי לב! ככל שהתנועות שלו עמוקות ומהירות יותר, ככל שהדפיקות שלו מטלטלות לך יותר את כל הגוף, כך גדל הסיכוי לתאונות עבודה מהסוג המלכלך. מה שמוביל אותנו בטבעיות לסעיף הבא.

5. ניקיון – כן, אין מבאס מלהיכנס לסיטואציה, להתמסר לתחושות, להרגיש איך החור ממושמע ומתרצה ונפתח ובאמת ליהנות מזיון אנאלי רק כדי לגלות שבמקום להתעלף מיוזעים ומתנשפים אתם צריכים להיכנס להתקלח ולהחליף מצעים באמצע הלילה. הקדמה עם חוקן מים אישי בהחלט עוזרת לפתור את הבעיה, אבל רופאים ממליצים לא לעשות חוקן, או לפחות לא לעיתים קרובות מדי. לא רק שזה לא בריא במיוחד לגוף, זה גם לא תמיד מבטיח ניקיון ב-100% ותמיד נשארים בבטן נוזלים שאין לדעת מתי ירצו לפרוץ החוצה (רמז – תמיד ברגע הלא מתאים). ההצעה שלי: פשוט נסי להתרוקן כראוי לפני המפגש, שטפי היטב ופרשי מגבת על המיטה. אפשר ורצוי גם לא לאכול כמה שעות טובות לפני המפגש. בכל מקרה, ובעיקר אם רוצים להיות ספונטניים, הנה פתגם סיני עתיק: מי שמפחד מהחום שלא יתקרב למטבח, ומי שמפחד מלכלוך שלא ייכנס לי לתחת 😉

6. פלאג ודילדו הם חבריה הטובים ביותר של המלכה האנאלית – אם את לא מנוסה ורוצה להתרגל לתחושה של אנוס מורחב ורקטום מלא, וגם אם את מנוסה מאוד ופשוט אוהבת את התחושה הנהדרת הזו, פלרטטי עם פלאגים (שגם מתפקדים כתכשיטים יפים לעת מצוא וכזנבות למשחקים כיפיים). פלאגים מסיליקון הם הכי נוחים אבל נוטים לספוג ריחות; פלאגים ממתכת אפשר לקרר או לחמם אבל הם עלולים לשרוט ולא מאוד נוחים; ופלאגים מזכוכית הם מושלמים אבל שבירים. בכל מקרה, ההמלצה הגורפת היא להוציא את הפלאג אחרי חצי שעה בערך ולאפשר לחור לנוח קצת לפני שמכניסים אותו שוב. בנוסף, זוכרות את הדילדו המומלץ מהפוסט הקודם? הוא מצוין גם לתרגול אנאלי לבד או לחדירה כפולה אם רוצים. לא לשכוח לשטוף ולנקות היטב אחרי השימוש.

7. שליטה – נכון, כולנו נשלטות טוטאליות ולכולנו שולטים אכזריים ואלוהיים, ובכל זאת, לפחות בהתחלה השליטה בסיטואציה צריכה להיות שלך (יחסית) והפרטנר שלך צריך להיות קשוב: אם קשה וכואב לך ואת צריכה הפסקה זה לא אומר שאת נשלטת בלאי ושנכשלת, זה אומר שאת צריכה קצת זמן כדי למצוא את הדרך לשמש אותו טוב יותר. רומא לא נבנתה ביום אחד ופמפום אנאלי גרנדיוזי בשליטה מוחלטת שלו יגיע רק אחרי למידה משותפת; עד אז, זכרי שמין אנאלי, כשהוא נעשה נכון, לא אמור לכאוב הרבה יותר מתחושת חוסר נוחות. הקשיבי לגוף שלך, ואם הכאב הוא לא ראשוני וחולף סימן שאתם עושים משהו לא נכון – ואז בקשי יפה הפסקה ונסו שוב מאוחר יותר. בכול מקרה אל תשכחי לנשום והביאי בחשבון שכולנו אנושיים: הומור וקלילות יוצרים חוויות משותפות שייזכרו לתמיד, והם יכולים להיות אפטר-קייר נהדר.

8. לא רק דוגי – מין אנאלי יכול להיות מדהים בתנוחות שונות: מיסיונרית מאפשרת תקשורת לא מילולית ואינטימיות; cowgirl מאפשר לך לקבוע את הקצב הנכון עבורך ומאפשר לו להישען לאחור וליהנות מהציצי המקפץ שלך; reverse cowgirl מאפשר לך להראות איך החור שלך מקבל את הזין שלו באהבה; וכפיות היא אינטימית, פחות כואבת, ומאפשרת לו ללחוש לך לאוזן את כל הדברים הכי מלוכלכים שאת רוצה לדעת. אפשר ורצוי להחליף באמצע, רק זכרי: לא עושים דאבל דיפינג באוכל ולא באנאלי, רוצה לומר, לא מזיינים כוס או פה אחרי ביקור בתחת. אני חוזרת, לא מזיינים כוס או פה אחרי ביקור בתחת.

9. אורגזמה אנאלית היא חוויה לא פחות מאלוהית. סביר להניח שלא תחווי אותה בזיון האנאלי הראשון, ובטח לא בעוצמות מטלטלות. בכל מקרה, ויברטור על הדגדגן תוך כדי הזיון יגביר מאוד את ההנאה, ולאורך זמן גם ילמד את התחת שלך איך גומרים עצמונית.

10. הסעיף שתמיד מבקש להתממש. עזרו לי ללמוד ולהשתפר 💜

 

כרגיל – נסי, תיהני וחזרי לספר לי איך היה 💜

 

 

 

 

 

**ועוד כרגיל - הלוב בקישור הוא המלצה רותחת מניסיון אישי בלבד, אין לי כל קשר למוכרים ולא שום כוונת רווח.

לפני 9 חודשים. 11 ביולי 2023 בשעה 12:07

פעם קינאתי בנקבות שיודעות למצוץ. היכולת למצוץ כמו שצריך נראתה לי כמו משהו ששמור ליחידות סגולה. חלמתי לדעת להעניק מציצה שתזגג לו את העיניים ותגרום לו לרצות לחזור לעוד, כי אחרי הכול - רבות סתומות עשו חיל, ואת רוצה לעלות על כולנה.

אני אומנם מטומטמת, אבל גם נחושה ועקבית אז לקחתי על עצמי פרויקט להצטיין ולשכלל את המיומנות החשובה הזו.

כתמיד, מי שאוכלת (זין) לבד מתה לבד, ולכן אשתף כאן כמה עקרונות ח״נ למציצה מיטבית.

יש 19 סעיפים, והוא כידוע אוהב עגול. מוזמנים ומוזמנות לתרום מניסיונכם. אני אוהבת ללמוד ולהשתפר 💜

 


1. את הכי יפה כשמלא לך🍆. זרקי את המבוכה לפח והתיידדי עם המראה שלך כשהפה שלך מלא בזין. את יכולה, למשל, להתגבר על הבושה ולבקש ממנו לצלם אותך עם הזין שלו בפה שלך. כשאת יפה בעיני עצמך את מתנהגת בביטחון וזה מקרין החוצה - אין סקסי מזה.
2. את הכי יפה כשרטוב לך. חשבי על הכוס שלך כשהוא מזיין אותך וכמה מבאס להזדיין בכוס יבש. אותו הדבר כאן - ריירי כאילו אין מחר ותני לרוק להצטבר בפה ולנטוף ולנזול במורד הזין שלו. בקטע הזה more is more, וכמה שיותר רטוב יותר מענג. אל תדאגי לרהיטים. בשביל זה בדיוק המציאו מגבות 💦
3. אל תמצצי, תזדייני עם הפה. התרכזי ותני לתחושה הממכרת של זין בפה לשטוף את כל הגוף. שימי לב להרגשה בבטן ובכוס. אם זיינת את הפה שלך על הזין שלו ושמת לב שגם האגן שלך זז בהתאמה - את עושה את זה טוב.
4. חיים ומוות ביד הלשון - הוציאי לשון תוך כדי, זה פותח את הגרון, שחקי איתה ולקקי לו את הזין לאורך ולרוחב, ישר ובסיבוב. זה הופך את המציצה לאחת שתיזכר במיוחד.
5. לא על טמפרטורת הגוף לבדה. כן, כולנו רותחות מתשוקה והכוס מבעבע, אבל נסי להכניס את הזין שלו לפה אחרי שלוק מקפה רותח או מיד אחרי לק גלידה גרגרני. מגוון זה כאן.
6.  like a dog with a bone🦴 - אם הוא כבר התרצה והסכים, או אם זכית והוא קרא לפה שלך לבוא, אל תגרמי לו להרגיש שעבורך זה עניין של מה בכך. שמרי על הזין בתוך הפה שלך בכל מחיר. אין עצוב כמו זין רטוב שנפלט בבת אחת לאוויר העולם הקר.
7. תהיי מקצוענית. אין מקצוענות מולדת, וכדי להיות מקצוענית כדאי להתאמן. הנה סוד - גאג רפלקס הוא לא גזירת גורל, וככל שמאמנים אותו הוא מפריע פחות. השקיעי בפיתוח מקצועי וקני לך עזרי אימון. ממליצה על זה. הוא מושלם בגודל ובצורה, מקושט ומשמח ויש לו פומפה שאפשר להצמיד למשטחים מפתיעים.  🎉🎉
8. ואם כבר גאג רפקלס - אל תפחדי ממנו. אין גבר שייגעל ממך אם הקאת עליו כי התאבדת על הזין שלו עמוק מדי. אם את דואגת לרהיטים, ראי סעיף 2.
9. תהיי מטרונום. דמייני זיון מושלם; את עומדת לגמור ואת צועקת ״כן! כן! כן!״ ובתגובה הוא מתלהב ומשנה את הקצב כדי לעזור לך וזה הורס לך הכול. מכירה? שאלה רטורית. אז אותו הדבר בזיון פה - היי עירנית לתגובות שלו. לא חשוב אם את איטית ועמוקה, מתלקקת רק על הקצה או באמצע זיון גרון אגרסיבי ומהיר; גם אם הלסת שלך עומדת להתפרק וגם אם את על סף נקע בצוואר, כשהוא עומד לגמור עשי הכול חוץ מלשנות את הקצב.
10. הישארי אלגנטית. לפעמים הוא צריך את הפה שלך באמצע יום עבודה או שנייה לפני שאתם יוצאים לבילוי ואת כבר מאורגנת טיפ-טופ, או - חזוס - בהפסקת שירותים בבילוי עם המשפחה המורחבת. את לא יכולה להרשות לעצמך לבייש אותו ולהיראות אחר כך כמו כלבה דרוסה. הצטיידי מראש במסקרה עמידה למים, למשל כזו, ובליפסטיק שלא יזוז גם אם העולם ייחרב, למשל כזה
11. לא על הזין לבדו - אם ריירת עליו מספיק, גם הביצים שלו יהיו רטובות. לקקי, מצצי בעדינות, שאבי ומלאי את הפה. שחקי איתן בפה וראי את הפלא שמתחולל מול עינייך.
12. (אל) תישכח ימיני - היד שלך יכולה לסייע ולעשות כל מיני דברים נעימים; למשל, אם גדול עלייך להתעלם מהשקדים שלך כשהזין שלו נדחף לתוכך, החזיקי את בסיס הזין שלו עם היד כהארכה לפה שלך והיי איתה אחת בהרמוניה. אם את כן מצליחה לדחוף את כולו לגרון, ראי סעיף 11 וענגי גם את הביצים בעדינות עם היד.
13. אחיזה נכונה - שיער פזור מחמיא אולי, אבל קוקו גבוה הוא שימושי.
14. שמרי על קשר עין. אין מה להרחיב, נסי בעצמך. 💜
15. לבלוע רצוי ואף כדאי. ואם את רוצה להיות טובה יותר, פתחי פה והראי לו שדאגת לא להשאיר טיפה מבוזבזת מהנוזל היקר שלו.
16. תיזמי, תציעי, ועדיף - תתחנני. נכון שלפעמים מתחשק לו, אבל אל תחכי שיבקש. עוד בנושא הזה, נדיבות היא תכונה סקסית. תהיי נדיבה, הראי לו שאת פה כדי לגרום לו הנאה ולא כדי לסמן וי. שאבי אותו מלוא הפה ואל תמהרי.
17. תיהני באמת ואל תנסי לעבוד עליו. אם תרצי להתאמן גם על זה, הוסיפי לדילדו מסעיף 7 ויברטור בין הרגליים.
18. וואקום - כמו בקשית. המיץ הטעים לא יגמור בפה שלך אם לא תשאבי אותו כראוי.
19. ושוב בפינתנו ״איך לא לגמור באיכילוב״ - בחייאת, פתחי פה גדול. בלי שיניים.

 

טיפ: זרע מרוח על הפרצוף טוב מכל מסיכת פנים באלפי שקלים.

 


נסי, תיהני וספרי לי חוויות 💜

 

 

 

 


** הקישורים המצורפים הם המלצה אישית כשירות לציבור בלבד. אין לי קשר למוכרים וודאי שאני לא מקבלת תמורה כלשהי עבור השימוש בהם.

 

לפני 9 חודשים. 7 ביולי 2023 בשעה 8:08

כל נקבה צריכה סטירה מדי פעם: זה מיישר, מאפס ומזכיר לך את המקום שלך תוך שנייה. אבל בעוד אדום-סטירה הוא הצבע היפה ביותר בעולם אחרי וורוד-בימבו ואדום-זונה (לתשומת ליבכם, ספורה), אף אחד לא מעוניין בסחבה המנוזלת והבוכייה שאת הופכת להיות כשהיד שלו נוחתת לך על הפרצוף.

כשירות לציבור, להלן 9 עקרונות שיעזרו לך להישאר הבימבו הנהדרת והייצוגית שאת גם כשהמוח הפצפון שלך מתעופף לצד השני של הגולגולת. חסר לי עוד עיקרון אחד כדי להשלים ל- 10 שהוא רוצה, אז אשמח לעזרתכן בתגובות. הוא הבטיח שאם אצליח להגיע לעשר, אקבל עשר סטירות כפרס. לעומת זאת, אם לא אצליח להגיע לעשר, גם אקבל עשר סטירות - אבל כעונש, ואני לא אוהבת עונשים.

1. השתדלי להיות מוכנה. סטירה בהפתעה תעשה לך מבט מאוד לא ייצוגי, תוציא אותך מאיזון ותקשה עלייך לקבל את הסטירה הבאה. החוק הוא שאם הסטירה הראשונה היא סטירה בהפתעה אז גם הבאות יהיו כאלו, ונקבה כמוך לא יכולה להרשות לעצמה להיראות כמו כלבלב מוכה. לכן תמיד העדיפי לבקש את הסטירה בעצמך, ועשי זאת בקול שקט ומתחנן ומנומס. תחשבי שאת מבקשת זרע.

2. נעלי את הלסת. ממש, לחצי חזק את השיניים הטוחנות העליונות לתחתונות ונשמי מהאף. כדאי גם לסגור את השפתיים כדי לא לדמם, ואם כבר דיממת אז לקקי את הדם (זהירות לא לחטוף סטירה נוספת באמצע הליקוק!) או נגבי אותו עם גב היד לפני שהוא זולג לך למחשוף, כי לנקות דם זה סיוט שלא ברא השטן (בגדול: מי-חמצן). אם בא לך להיראות אקסטרה-סקסית, את יכולה ללקק את השפה גם אם לא דיממת, בייחד עם ה"תודה".

3. קווי בכל מאודך ועצמותייך, שאי לשמיים כל תפילה אפשרית, כדי שהסטירה תהיה מדויקת. סטירה לא מדויקת עלולה לגרום לפנס בעין או לאף מדמם, ואת לא רוצה שיידעו בחוץ שאת אישה מוכה. זה בסדר גמור להתפלל בלב לאיזה אל שאת מאמינה בו, רק אל תעשי עם השפתיים (וראי סעיף 2).

4. הסיטי את השיער מהלחי שבטווח האש, לא רק כי זה תפקידך לדאוג לו לקנבס נקי ומתוח אלא בעיקר כדי שייראה איפה בדיוק האוזן שלך. פיצוץ לאוזן יוצר צלצולים לא נעימים באוזניים ועלול להיגמר במיון.

5. אל – ואני חוזרת, אל! – תעצמי את העיניים ותסיטי את הראש רגע לפני הסטירה. אני יודעת, זו תגובה אוטומטית, אבל תתגברי עליה. קודם כל כי זה גורם לך להיראות ממש, אבל ממש מפגרת, כאילו את לא יודעת מה הולך לבוא. את האישה שלו ואת לא יכולה להרשות לעצמך להיראות כזו סמרטוטית. דבר שני: אם תסיטי את הראש מקו הירי, היד שלו תנחת במקומות שאין לצפות מראש וכבר סיכמנו שאת לא רוצה לגמור במיון. שלישית: סיכוי גבוה שהתנועה האוטומטית הזו תצחיק אותו ואז הוא יתחיל לעשות לך "כאילו" רק כדי לראות את הפרצוף המפגר הזה שלך, עם העיניים העצומות והפה המתעוות, ואז הסטירה האמיתית תפתיע אותך. ודבר אחרון, את עלולה להיראות כאילו את לא רוצה את הסטירה. אין שום סיבה לגרום לו לחשוב שאת לא רוצה לקבל ממנו משהו שהוא רוצה לתת.

6. החזירי את הראש למקום מהר, אבל לא מהר מדי. אם לא תחזירי את הראש למקום מהר מספיק, הוא לא יוכל להוריד לך את הסטירה הבאה ברצף ואז את עלולה לחטוף אותה מהצד השני, הצד המעליב, ולסטירה מהופכת כזו אין אף פעם איך להתכונן. את תמיד תיראי כמו כלבה דרוסה, וגם הדיוק של סטירה כזו נמוך בהרבה מסטירה רגילה. הימנעי בכל מחיר. מצד שני, אם תחזירי את הראש מהר מדי זה ייראה לו כאילו זה קטן עלייך, ואז הסטירות הבאות יהיו הרבה יותר חזקות ואת מסתכנת פה בנזק צווארי פלאס כל מה שהסברתי כבר בסעיפים הקודמים. החזרת הראש היא מיומנות נרכשת אומנם, אבל היא חשובה מאוד.

7. אל!! תישירי אליו מבט אם את לא רוצה לסיים באיכילוב. כשאת מחזירה את הראש למקום, הרכיני מעט את המבט ואת יכולה גם ללבוש חיוך קטנטן ועדין שייראה לו כמה את אוהבת להיות שק החבטות שלו. שימי לב שאת מרכינה רק את המבט ולא את כל הראש, כי להרכין את הראש יותר מדי זה גם לא אלגנטי וגם יגרום לו להרים לך את הראש מהסנטר לפני הסטירה הבאה, ומשם הדרך לאיכילוב, שוב, קצרה.

8. כשהוא גומר איתך, נגבי יפה את הדמעות ושאר הנוזלים, סדרי את השיער אם צריך (למרות ששיער של אחרי סטירות הוא מושלםםםם!), הודי לו שוב וככל האפשר, שבי על משהו יציב. אם עקבת אחרי כל ההוראות למעלה את לא אמורה להיות עם זעזוע מוח, אבל את גם ככה על עקבים ולא כדאי לקחת סיכון. שבי יפה ואלגנטי כמו שאת יודעת וזכרי שאת הכאב הזה בבפנים של הגולגולת אף אחד מבחוץ לא רואה, אז לא צריך לדאוג. אם את מרגישה קצת מזוגגת או מטושטשת, מצאי נקודה בחלל, עדיף בכיוון המפשעה שלו, ונעצי בה מבט חודר, אפשר עם פה פתוח קצת. אם את מיוחמת, אין בושה בלגעת בעצמך, זה רק יאפשר לו לצחוק עלייך עוד קצת ואז זה ווין-ווין.

9. אפטר-קר: ברגע שהעולם מפסיק להסתחרר, היזכרי במקום שלך ורוצי למצוץ לו כמו הנקבה הטובה שאת. הוא התאמץ והכה אותך, המינימום שמגיע לו זה מציצה טובה.

10. לעזרתכן אודה.

 

בהצלחה יקרה!

לפני 9 חודשים. 4 ביולי 2023 בשעה 10:34

 

אדון מושלם,
כאן מטומטמת וסתומה ממתחת לרגל שלך,
דיברנו פעם, זוכר? מקווה שאני לא מפריעה.
רציתי בהילולים את פי למלא
ולפאר שמך כדי שיוכלו להתפלא

מי אני ומה שמי לעומתך?
אפס אפסים אני, הבוץ בנעליך
משקעי קפה בתוך פינג'אן
מכה בזרת מפינה של שולחן
אני אבנית על קיר של מקלחון
אבק דבוק בתוך מגבון
מי אפסים בשכשוכית
שאריות של קרם על המרית

כל כך הרבה שיער לבן זה בגללי יא אללה
על כל אחת אני מנסה לכפר בלילה
איזה כלי עולם אתה, דוהר עליי בלי ברקסים
אתה הכי טוב בעולם, איפה אתה ואיפה אקסים


אשפיל אפי לעומתך, ואז תוריד אותי עוד קצת
אל נורא בקטע טוב, פותח לי ת'תחת עם מצת
כואב לי לשבת כולי סימנים
אם אתה עצבני פרק לי ת'פנים

סטה גי דה די דה דו דה דו דיי, אדון מושלם, סטה גי דה דו דה

אשפיל אפי לעומתך, ואז תוריד אותי עוד קצת
זוחלת אליך כמו חשופית
לידך המוח שלי מושבת
אתה במדבר כמו מים מתוקים
בחייאת, לידך מי זה אלוקים?

סטה גי דה די דה דו דה דו דיי, אדון מושלם, סטה גי דה דו דה


יד נגעה בחור ויצאו ממנו מים,
ואזעק: "תוציא לי את המיץ!"
יהי ליקוק לרגליך,
אבל אתה יכול גם לבעוט, מאסטר,
בשבילך אני מדממת, לא צריכה שום פלסטר.


השפיטני נא
בנה לי מלונה
ילדה משונה

 

 

 

לפני 10 חודשים. 17 ביוני 2023 בשעה 8:44

עם אור ראשון אני פוקחת את העיניים

שומעת ״בואי למצוץ, זה עושה לך טוב״

אני נחנקת, והגאג רפקלס בשמיים

אוהבת שאתה עמוק

מטח של זרע לגרון כל בוקר כבר שנים

מה לעשות, זו מתנה שמשאירה אותי בחיים


תגיד לי,

עוד לא גמרת כבר התחלתי להתגעגע

מה נהיה ממך רק אלוהים יודע

רק תגיד לי

לא מפסיקה לחשוב עליו

החור נואש לבעליו

 

תגיד לי,

איך אתה אוהב כשאני תחתיך

נקע בצוואר כדי להסתכל עליך

רק תגיד לי

״את צריכה אותי יותר מדי״

שלך גם אם תאמר לי די

 

היה לי פעם כבוד עצמי שמספיק לשתיים

אבל היו לך תוכניות במקום

מחכה לעוד סטירה, לא רואה כבר בעיניים,

שתשאיר אותי במקום

בלילה לך לוחשת ״רוצה אותך קרוב״

עונה לי ״בטוחה? איש לא יוכל לך לערוב״

 

תגיד לי,

״עוד לא גמרתי וכבר התחלת להתגעגע

את כל כך סתומה, רק אלוהים יודע

איך זכית בי,

מכורה לזין זה כבר מביך״

אני מתה אתה כזה חתיך

 


זוכרת,

כשהתחלנו השווצתי כאן וכאן

החברות אמרו לי ״מאמי הוא מסוכן״

את לא נורמלית

שום דבר פה לא ssc

אבל אני רוצה לשבור ת׳שיא

 


בחלומות שלי לא חשבתי שייתכן

שאהיה כזה סמרטוט שרק אומרת ״כן״

כשאני על הברכיים כל רגע מיוחד

נראה שהחורים שלי מקולקלים לעד

 


תגיד לי

עוד לא גמרתי וכבר התחלת להתגעגע

מה יהיה איתך רק אלוהים יודע -

כל מה שתגיד לי

 


לא מפסיקה לחשוב עליו

דקה היא נצח בלעדיו

רק תגיד לי

 

ממש כמו פרס ראשון בלוטו פעמיים

כשאתה מזיין לי חור אחד או שניים

רק תגיד לי

בואי ואני כבר מוכנה

שפוטה בלי תחתית זו האבחנה

 

עם אור ראשון אני פוקחת את העיניים

שומעת ״בואי למצוץ, זה עושה לך טוב״

 

 

 

 

 

לפני 11 חודשים. 4 במאי 2023 בשעה 12:38

 

לפעמים אני כל כך high maintenance 

שיש לי מזל שאני הבעיה של

מישהו אחר.

 

לפני 11 חודשים. 2 במאי 2023 בשעה 18:04

כבר תקופה שתקף אותי רנסנס שלם של מיניות. אני הנחתי שהשגשוג המרהיב הזה קשור במיתוס הגדול שנשים מספרות כדי להתנחם על אובדן הנעורים בהגיען לגיל מופלג מדי. לא הבנתי מה קורה לי, הרטיבות העקבית, הקלות הבלתי נסבלת של האורגזמה, סירחון הייחום שמלווה אותי לכל מקום.
הוא אומר שלעת בגרות הפכתי סוף סוף לנימפומנית, ואני ספק מסמיקה ספק גאה בעצמי על ההישג.

אבל בימים האחרונים אני יבשה כמו אדמת טרשים ואין נווה מדבר באופק. נכון, היה כאן קשוח, אבל מה בין זה לגוף שלי שכבר הפך להיות מכונה משומנת מדי של ייצור ברטולין?

במקרה הבנתי.
במקרה קראתי שמחקרים מצאו שמתח וסטרס משפיעים על היכולת להגיע לאורגזמה, על איכות האורגזמות ועל מספרן האופציונלי.
ואני, מטומטמת, העזתי לחרוג מגבולות הגזרה שהגדיר לי. העזתי לחשוב, להחליט בעצמי מה חשוב לספר ומה מותר לשמור לעצמי. וכשאני חושבת אני נכנסת לסטרס, והסטרס מביא איתו מתח, לחץ וחרדה. ההסקה מתבקשת מעצמה.


לפעמים אנשים צריכים יישור.
נקבות, כמוני, צריכות סדרת חינוך.


עיקרון 7 - אין שכל אין דאגות.

 

חכם לא מכניס את עצמו לצרה שפיקח יודע להוציא את עצמו ממנה, אבל כאן אין לא חכמה ולא פיקחית,
אלא נקבה אחת בהחלט מטומטמת,
שלעיתים נדירות קורה שאינה מיוחמת,
ואז הראש הקטן שלה, החלול,
נתפס לשיגעון גדלות וצורח ״אחריי המבול״
מתחיל לחשוב מחשבות כאילו יש לו יכולת
כאילו יש שם חומר בתוך הגולגולת
ומחשבות, ידידיי, הקשיבו כעת
מביאות איתן צרות גדולות בהחלט,
איזו רשות עצמית להחליט החלטות,
מה לומר, מה לחשוף, מה עיקר ומה זוטות,
כאילו מדובר בחתולה עם תשע נשמות,
שימי לב, סתומה, עם הקילומטרז׳ שלך בעולם הן תיכף מסתיימות,
הכרטיס עוד לא אדום, אבל הוא עלול להיות
אם לא תלמדי כבר לסתום את הפה האידיוט.

 

 

וכתמיד, אנסה לסכם זאת בכמה סעיפים שקל ליישם:

1. אל תחשבי.
2. אל תחליטי בשבילו.
3. אל תסנני.
4. תמיד עדיף להיות מטומטמת ושמחה.

לפני שנה. 15 במרץ 2023 בשעה 11:25

אנשים לפעמים צריכים יישור.

נקבות צריכות סדרת חינוך. 

 

מאז הפרסום האחרון נשאלתי כמה פעמים לאן נעלמתי ולמה שתקתי בשנה האחרונה.
ובכן, לפני כשנה וחצי קרה מקרה מאוד מוזר. אולי נפלתי וקיבלתי מכה, אולי חטפתי סטירת-צד-מעליב אחת יותר מדי, אולי מצצתי עמוק מדי והגאג רפלקס גלש לי למוח, או שזו אחת החניקות, שכן מן הידועות הוא שככל שהחניקה מזרימה פחות דם למוח היא מזרימה יותר נוזלים למקומות הנכונים.

לא חשוב. מה שחשוב הוא שבוקר אחד התערבל לי כל אוצר המילים. באופן לא ברור התחלתי לדבר במילים מלקסיקון זר. היו שם כל מיני ״אני״, ״רוצה״, ״דורשת״, ״חושבת״, ״לדעתי״, ״אני״, ״אני״.

הוא כמובן תיקן אותי, מה שמוביל אותי לנסח את העיקרון הבא:

עיקרון 6.
שפחה צריכה לטפח אוצר מילים הולם.

 

להלן לקסיקון מקיף ומתקדם לסתומות (תמיד בלי נקודה בסוף המשפט כי נקבות טובות אף פעם לא סוגרות את הקצה):

1. כן, מאסטר

2. תודה, מאסטר

3. נכון

4. תוקן

5. בוצע

6. 🫡

7. 🤪

 

אם זה מרגיש גדול מדי להכלה, אפשר להיעזר בתוכן ייעודי:

לפני שנה. 13 במרץ 2023 בשעה 10:42

בשבוע שעבר חל יום האישה, וחגיגת הנשיות, ההישגים והניסיון להבין אם תקרת הזכוכית נעלמה או שפשוט הבריקו אותה ממש יפה העירו אותי מתענית השתיקה שנפלה עליי בשנה האחרונה.

 

עיקרון 5.
Proclaim your power.
ידע הוא כוח, והיכרות שלך עם עצמך ועם חוזקותייך היא המפתח להצלחה.

**

לפעמים בערב, כשאנחנו צופים יחד בחדשות, אני מרגישה שהראש שלי מתחיל לכאוב. אין לי ראש למילים ארוכות והמציאות לאחרונה היא מילה ארוכה-ארוכה שכזאת. אני מתחילה לזוז בחוסר נוחות.
אני יודעת שהוא מכיר אותי היטב, ובכל זאת מתלבטת אם להמשיך לשחק בלהיות חיה פוליטית-פמיניסטית-אינטלקטואלית-בעלת דעה. כאילו הוא קרא את מחשבותיי (אם היו כאלה), הוא התחיל לשחק לי בשיער והמוח שלי נמס. הרגשתי איך זה מתחיל לעקצץ, ואז לבעבע.


משהו בי רצה לפרוץ.


כשכואב לי הראש קשה לי לדבר, אבל הוא על הספה ואני על השטיח וכף הרגל שלו מונחת לי על הכתף, וזה מצב שמייעד את הפה שלי לדברים הרבה יותר גדולים מאשר דיבורים. למשל נשיקה קטנה בכף הרגל, שהופכת לליקוק ולפני ששמתי לב מצצתי את הבהונות שלו. אחת המחשבות הבודדות שהצלחתי לזהות היא שבאמת הצלחתי להירגע כאילו הן היו מוצץ לסתומה במצוקה.


אחר כך הרגשתי שאני צריכה לנוח עוד, אז התכדררתי על השטיח. התברר שעשיתי את זה באופן יעיל ביותר, כי הוא מצא בתנוחה הזו הדום מושלם להניח את אצבעותיו הרטובות להתייבש.


רציתי לחשוב מחשבות משמחות, למשל על הזין שלו בתחת שלי, אבל הוא אומר לי לאחרונה שאני מגזימה בייחום שלי ודורשת יותר מדי, אז אני מנסה להסיח את דעתי בדברים אחרים, ונכנעתי למחשבות על יום האישה ועל פמיניזם.


חשבתי על כל הדיבורים על עוצמה נשית ועל העצמה נשית, וניסחתי לעצמי רשימה קצרה על עקרון “proclaim your power”:

1. Embrace your inner bimbo – הרשי לעצמך לזהור ולהחזיר אור בים של טרנד הסאפיוסקסואליות.
2. הקפידי על עיקרון פשוט - No Thoughts. Head Empty. Just Vibes.
3. גופך הוא מקדשך, או: אם את רוצה שיאכלו אותך, כדאי שתהיי העוגה הכי אטרקטיבית בוויטרינה.
4. את הכי יפה כשנוח לך – בהנחה שעקבי סטילטו, מחשוף עמוק, חצאית מיני, תחושת ניכור לתחתונים, ישיבה ממושכת על הברכיים וישיבה ממושכת עם לשון בחוץ, עונים להגדרת "נוח".
5. הקפידי על השכלה נכונה – טיקטוק, למשל, מתגלה כמוסד אקדמי ממעלה ראשונה לבימבואיזם.
6. הקפידי על היגיינה – בעיקר של החורים.
7. תהיי גאה – שחררי את הצורך להרשים, לצדוק או להתנסח. ככל שתטעי יותר, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יסכים לסטור לך.

 


נאלצתי לסיים את הרשימה מוקדם משחשבתי כיוון ששמעתי אותו קם להשתין, ושום יום האישה או העצמה נשית לא יעצרו את הריצה שלי אחריו לשירותים כדי להספיק להגיע לפני הניעור.