לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הספירלה

הדרך שלי מאישה לנקבה.
לפני 9 חודשים. 29 ביולי 2023 בשעה 16:24

טו מייק איי לונג סטורי שורט, אנאלי לא חייב להיות סיפור מהתחת.

הוא מאוד אוהב אנאלי ואני אוהבת שהוא מרוצה. חשבתי תמיד שאנאלי למתקדמים הוא מיומנות שיודעות רק שחקניות פורנו ויחידות סגולה באונלי פאנס. ראיתי איך הן דוחפות דילדואי ענק לתחת ומוציאות מהפה, ובמקום להיבהל החלטתי, כרגיל, לקחת על עצמי פרויקט להצטיין גם בתורת הנסתר הזו.

גם כאן, מי שאוכלת (בתחת) לבד מתה לבד, אז משתפת כמה עצות למתחילות שלמדתי ביזע, זרע ודמעות. למה למתחילות? כי אחרי שתעברי את המכשול הראשוני כבר תראי איך זה מתגלגל לבד כמו חרוזים אנאליים בסשן כיפי במיוחד.

1. דעי את האויב – אם את חדשה למין אנאלי, אל תטעי לחשוב שהוא דומה למין וגינאלי ולכן הציפיות שלך צריכות להיות שונות. מדובר בשרירים שונים לגמרי; בעוד שהוואגינה שלך התפתחה במטרה להכיל ולהעביר דרכה יצורים קטנים שיחרבו לך את החשק לאנאלי, פי הטבעת (האנוס, בלעז) הוא סוגר טבעתי שנועד – ובכן – למנוע מהגוף שלך לשחרר דברים החוצה בלי הכרה. לכן, בניגוד לוואגינה שאפשר אולי להקביל לצינור סיליקון שמיועד לשחרר ולהתכווץ לכל אורכו, שריר פי הטבעת הוא עגול, הדוק ומכווץ מאוד מטבעו ובכוונה. המזל הוא שהשריר הזה הוא לפחות בחלקו רצוני, ומכאן שהצעד הראשון בדרך לאורגזמה אנאלית מסחררת הוא ללמוד להירגע. או כמו שהוא אומר לי כשאשכרה אכפת לו: תפערי את החור שלך, זונה.

2. טייק דה טיים, טוק דה טוק – אנאלי זה לא זבנג וגמרנו, וקוויקי אנאלי הוא למיטיבי לכת. הרפיה נכונה של פי הטבעת לוקחת זמן ומצריכה סבלנות ומשחק מקדים: קחו את הזמן והורידו את מפלס הלחץ – דאגו למרחב פרטי בלי הפרעות, בלי ילדים צועקים מחוץ לחדר, בלי צפצופים על פגישות קרובות ובלי טלפונים מהבוס. כדאי גם לזכור שכאב הוא חלק מהעניין פה, לפחות עד שהחור שלך ילמד את העבודה. לכן אל תפחדי מהכאב, אל תחכי שיעבור ואל תתנתקי (אלא אם זה הקטע שלך, ואז תתנתקי חופשי. יש משהו משחרר גם ברייפ-ספייס, לאוהבות הז'אנר). מה שאתם רוצים לעשות זה פחות או יותר ההפך הגמור: להשתמש בכאב, לחשוב עליו מחשבות מרטיבות ולדבר עליו מילים מרטיבות. עצם המחשבה או התמלול של מצבך הנוכחי מספיקים כדי להרפות את השריר; אחרי הכול את באמת נקבה פעורה ואוכלת בתחת, שפוטה עלובה שפותחת את החור הקטן שלה כדי שהבעלים ייקח את מה ששייך לו, גם אם ואולי בגלל שזה כואב לך למות. ואם זה אכן המצב, למה לא להודות בזה בפה מלא?

3. לא על הלוב לבדו – קודם כול, ובהמשך לסעיף הקודם, הגיע הזמן לנפץ מיתוס רווח; שליכטה של לוב (או חמאה, לאוהבי קלאסיקות) על פי הטבעת אמנם תסייע לזין שלו להגיע מהר יותר לרקטום שלך, אבל מה שיעזור לך להיפתח ולהנות זה בראש (!) ובראשונה היכולת שלך להרפות. רק שלא ישתמע מכאן שלוב אינו חיוני: בניגוד לכאב של פעירות, כאב של חיכוך הוא לא כאב נעים ולכן השימוש בלוב הוא טוב ורצוי, וכמה שיותר – הרי זה משובח. ככלל ישנם שלושה סוגים של חומר סיכה; מבוסס סיליקון, מבוסס מים ומבוסס שמן. כדאי לנסות סוגים שונים כדי להבין מה הכי מתאים ונוח לך, וכמובן להביא בחשבון אלרגיות והגבלות נוספות (קריטי: לא להשתמש בחומר סיכה מבוסס שמן אם משתמשים בקונדום! שמן ולייטקס לא הולכים ביחד). אם מתחשק לך להיות חגיגית ולעשות מזה ערב, יש גם לוב חגיגי. בהיעדר חומר סיכה – גם רוק יכול לעשות את העבודה לא רע.

4. הדרגתיות – כדי שלא יכאב מאוד, כדאי להתחיל להרחיב את החור באצבע מסוככת, שלך או שלו. אפשר להכניס ולהוציא לאט ואז מהר, ללכת בדוך או בסיבוב, וכשאת מרגישה נוח להוסיף אצבע שנייה; אם ביצעת כראוי את סעיפים 1-3, זה השלב שבו את עשויה להרגיש את השנייה הקסומה הזו שבה התחת נפתח ונרפה והוא מוכן לשחק, קצת כאילו נפתח לך עוד כוס פתאום. גם אחרי שזה קורה, כדאי להתחיל לאט. נכון, פורן-האב מלא בסרטונים של בחורות שמקבלות זרגים אימתניים לתחת בלי שום הכנה ובספונטניות מוחלטת, אבל אנחנו לא בפורן-האב ואנחנו רוצות להישאר שימושיות ושלמות, במיוחד מי שעושה את צעדיה הראשונים בעולם המופלא של האנאלי. לכן גם אחרי החדירה כדאי להתחיל בתנועות איטיות, סבלניות ולא עמוקות מדי, עד שמרגישים נוח מספיק. שימי לב! ככל שהתנועות שלו עמוקות ומהירות יותר, ככל שהדפיקות שלו מטלטלות לך יותר את כל הגוף, כך גדל הסיכוי לתאונות עבודה מהסוג המלכלך. מה שמוביל אותנו בטבעיות לסעיף הבא.

5. ניקיון – כן, אין מבאס מלהיכנס לסיטואציה, להתמסר לתחושות, להרגיש איך החור ממושמע ומתרצה ונפתח ובאמת ליהנות מזיון אנאלי רק כדי לגלות שבמקום להתעלף מיוזעים ומתנשפים אתם צריכים להיכנס להתקלח ולהחליף מצעים באמצע הלילה. הקדמה עם חוקן מים אישי בהחלט עוזרת לפתור את הבעיה, אבל רופאים ממליצים לא לעשות חוקן, או לפחות לא לעיתים קרובות מדי. לא רק שזה לא בריא במיוחד לגוף, זה גם לא תמיד מבטיח ניקיון ב-100% ותמיד נשארים בבטן נוזלים שאין לדעת מתי ירצו לפרוץ החוצה (רמז – תמיד ברגע הלא מתאים). ההצעה שלי: פשוט נסי להתרוקן כראוי לפני המפגש, שטפי היטב ופרשי מגבת על המיטה. אפשר ורצוי גם לא לאכול כמה שעות טובות לפני המפגש. בכל מקרה, ובעיקר אם רוצים להיות ספונטניים, הנה פתגם סיני עתיק: מי שמפחד מהחום שלא יתקרב למטבח, ומי שמפחד מלכלוך שלא ייכנס לי לתחת 😉

6. פלאג ודילדו הם חבריה הטובים ביותר של המלכה האנאלית – אם את לא מנוסה ורוצה להתרגל לתחושה של אנוס מורחב ורקטום מלא, וגם אם את מנוסה מאוד ופשוט אוהבת את התחושה הנהדרת הזו, פלרטטי עם פלאגים (שגם מתפקדים כתכשיטים יפים לעת מצוא וכזנבות למשחקים כיפיים). פלאגים מסיליקון הם הכי נוחים אבל נוטים לספוג ריחות; פלאגים ממתכת אפשר לקרר או לחמם אבל הם עלולים לשרוט ולא מאוד נוחים; ופלאגים מזכוכית הם מושלמים אבל שבירים. בכל מקרה, ההמלצה הגורפת היא להוציא את הפלאג אחרי חצי שעה בערך ולאפשר לחור לנוח קצת לפני שמכניסים אותו שוב. בנוסף, זוכרות את הדילדו המומלץ מהפוסט הקודם? הוא מצוין גם לתרגול אנאלי לבד או לחדירה כפולה אם רוצים. לא לשכוח לשטוף ולנקות היטב אחרי השימוש.

7. שליטה – נכון, כולנו נשלטות טוטאליות ולכולנו שולטים אכזריים ואלוהיים, ובכל זאת, לפחות בהתחלה השליטה בסיטואציה צריכה להיות שלך (יחסית) והפרטנר שלך צריך להיות קשוב: אם קשה וכואב לך ואת צריכה הפסקה זה לא אומר שאת נשלטת בלאי ושנכשלת, זה אומר שאת צריכה קצת זמן כדי למצוא את הדרך לשמש אותו טוב יותר. רומא לא נבנתה ביום אחד ופמפום אנאלי גרנדיוזי בשליטה מוחלטת שלו יגיע רק אחרי למידה משותפת; עד אז, זכרי שמין אנאלי, כשהוא נעשה נכון, לא אמור לכאוב הרבה יותר מתחושת חוסר נוחות. הקשיבי לגוף שלך, ואם הכאב הוא לא ראשוני וחולף סימן שאתם עושים משהו לא נכון – ואז בקשי יפה הפסקה ונסו שוב מאוחר יותר. בכול מקרה אל תשכחי לנשום והביאי בחשבון שכולנו אנושיים: הומור וקלילות יוצרים חוויות משותפות שייזכרו לתמיד, והם יכולים להיות אפטר-קייר נהדר.

8. לא רק דוגי – מין אנאלי יכול להיות מדהים בתנוחות שונות: מיסיונרית מאפשרת תקשורת לא מילולית ואינטימיות; cowgirl מאפשר לך לקבוע את הקצב הנכון עבורך ומאפשר לו להישען לאחור וליהנות מהציצי המקפץ שלך; reverse cowgirl מאפשר לך להראות איך החור שלך מקבל את הזין שלו באהבה; וכפיות היא אינטימית, פחות כואבת, ומאפשרת לו ללחוש לך לאוזן את כל הדברים הכי מלוכלכים שאת רוצה לדעת. אפשר ורצוי להחליף באמצע, רק זכרי: לא עושים דאבל דיפינג באוכל ולא באנאלי, רוצה לומר, לא מזיינים כוס או פה אחרי ביקור בתחת. אני חוזרת, לא מזיינים כוס או פה אחרי ביקור בתחת.

9. אורגזמה אנאלית היא חוויה לא פחות מאלוהית. סביר להניח שלא תחווי אותה בזיון האנאלי הראשון, ובטח לא בעוצמות מטלטלות. בכל מקרה, ויברטור על הדגדגן תוך כדי הזיון יגביר מאוד את ההנאה, ולאורך זמן גם ילמד את התחת שלך איך גומרים עצמונית.

10. הסעיף שתמיד מבקש להתממש. עזרו לי ללמוד ולהשתפר 💜

 

כרגיל – נסי, תיהני וחזרי לספר לי איך היה 💜

 

 

 

 

 

**ועוד כרגיל - הלוב בקישור הוא המלצה רותחת מניסיון אישי בלבד, אין לי כל קשר למוכרים ולא שום כוונת רווח.

Crafty Girl{Mr Bear} - יופי של פוסט בנושא.

וכן, תנוחות אחרות מלבד דוגי יכולות להיות פתרון נהדר למי שכואב.
לפני 9 חודשים
טלי35​(שולטת) - פוסט אליפות!
לפני 9 חודשים
חלקה כאישה​(אחר) - הפוסט שלך חשוב וראוי , רק המצב הנוח לכל מתחילה זה כשהיא בפוזה עוברית על הצד , וכשהיא הוכנה כראוי , שהיא זו שתחדיר אותו ל וכה , עד שהיא תרגיש שזה נוח לה ואז לאפשר לו לפמפמם אותה בהדרגה , ככה יהיה לה חשק לעוד , כשהשליטה שם בידיים שלה .
שוב , הפוסט שלך מאד חשוב ומורה דרך ....
לפני 9 חודשים
חלקה כאישה​(אחר) - שהיא זו שתחדיר אותו לתוכה .....
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י