לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הספירלה

הדרך שלי מאישה לנקבה.
לפני 9 חודשים. 11 ביולי 2023 בשעה 12:07

פעם קינאתי בנקבות שיודעות למצוץ. היכולת למצוץ כמו שצריך נראתה לי כמו משהו ששמור ליחידות סגולה. חלמתי לדעת להעניק מציצה שתזגג לו את העיניים ותגרום לו לרצות לחזור לעוד, כי אחרי הכול - רבות סתומות עשו חיל, ואת רוצה לעלות על כולנה.

אני אומנם מטומטמת, אבל גם נחושה ועקבית אז לקחתי על עצמי פרויקט להצטיין ולשכלל את המיומנות החשובה הזו.

כתמיד, מי שאוכלת (זין) לבד מתה לבד, ולכן אשתף כאן כמה עקרונות ח״נ למציצה מיטבית.

יש 19 סעיפים, והוא כידוע אוהב עגול. מוזמנים ומוזמנות לתרום מניסיונכם. אני אוהבת ללמוד ולהשתפר 💜

 


1. את הכי יפה כשמלא לך🍆. זרקי את המבוכה לפח והתיידדי עם המראה שלך כשהפה שלך מלא בזין. את יכולה, למשל, להתגבר על הבושה ולבקש ממנו לצלם אותך עם הזין שלו בפה שלך. כשאת יפה בעיני עצמך את מתנהגת בביטחון וזה מקרין החוצה - אין סקסי מזה.
2. את הכי יפה כשרטוב לך. חשבי על הכוס שלך כשהוא מזיין אותך וכמה מבאס להזדיין בכוס יבש. אותו הדבר כאן - ריירי כאילו אין מחר ותני לרוק להצטבר בפה ולנטוף ולנזול במורד הזין שלו. בקטע הזה more is more, וכמה שיותר רטוב יותר מענג. אל תדאגי לרהיטים. בשביל זה בדיוק המציאו מגבות 💦
3. אל תמצצי, תזדייני עם הפה. התרכזי ותני לתחושה הממכרת של זין בפה לשטוף את כל הגוף. שימי לב להרגשה בבטן ובכוס. אם זיינת את הפה שלך על הזין שלו ושמת לב שגם האגן שלך זז בהתאמה - את עושה את זה טוב.
4. חיים ומוות ביד הלשון - הוציאי לשון תוך כדי, זה פותח את הגרון, שחקי איתה ולקקי לו את הזין לאורך ולרוחב, ישר ובסיבוב. זה הופך את המציצה לאחת שתיזכר במיוחד.
5. לא על טמפרטורת הגוף לבדה. כן, כולנו רותחות מתשוקה והכוס מבעבע, אבל נסי להכניס את הזין שלו לפה אחרי שלוק מקפה רותח או מיד אחרי לק גלידה גרגרני. מגוון זה כאן.
6.  like a dog with a bone🦴 - אם הוא כבר התרצה והסכים, או אם זכית והוא קרא לפה שלך לבוא, אל תגרמי לו להרגיש שעבורך זה עניין של מה בכך. שמרי על הזין בתוך הפה שלך בכל מחיר. אין עצוב כמו זין רטוב שנפלט בבת אחת לאוויר העולם הקר.
7. תהיי מקצוענית. אין מקצוענות מולדת, וכדי להיות מקצוענית כדאי להתאמן. הנה סוד - גאג רפלקס הוא לא גזירת גורל, וככל שמאמנים אותו הוא מפריע פחות. השקיעי בפיתוח מקצועי וקני לך עזרי אימון. ממליצה על זה. הוא מושלם בגודל ובצורה, מקושט ומשמח ויש לו פומפה שאפשר להצמיד למשטחים מפתיעים.  🎉🎉
8. ואם כבר גאג רפקלס - אל תפחדי ממנו. אין גבר שייגעל ממך אם הקאת עליו כי התאבדת על הזין שלו עמוק מדי. אם את דואגת לרהיטים, ראי סעיף 2.
9. תהיי מטרונום. דמייני זיון מושלם; את עומדת לגמור ואת צועקת ״כן! כן! כן!״ ובתגובה הוא מתלהב ומשנה את הקצב כדי לעזור לך וזה הורס לך הכול. מכירה? שאלה רטורית. אז אותו הדבר בזיון פה - היי עירנית לתגובות שלו. לא חשוב אם את איטית ועמוקה, מתלקקת רק על הקצה או באמצע זיון גרון אגרסיבי ומהיר; גם אם הלסת שלך עומדת להתפרק וגם אם את על סף נקע בצוואר, כשהוא עומד לגמור עשי הכול חוץ מלשנות את הקצב.
10. הישארי אלגנטית. לפעמים הוא צריך את הפה שלך באמצע יום עבודה או שנייה לפני שאתם יוצאים לבילוי ואת כבר מאורגנת טיפ-טופ, או - חזוס - בהפסקת שירותים בבילוי עם המשפחה המורחבת. את לא יכולה להרשות לעצמך לבייש אותו ולהיראות אחר כך כמו כלבה דרוסה. הצטיידי מראש במסקרה עמידה למים, למשל כזו, ובליפסטיק שלא יזוז גם אם העולם ייחרב, למשל כזה
11. לא על הזין לבדו - אם ריירת עליו מספיק, גם הביצים שלו יהיו רטובות. לקקי, מצצי בעדינות, שאבי ומלאי את הפה. שחקי איתן בפה וראי את הפלא שמתחולל מול עינייך.
12. (אל) תישכח ימיני - היד שלך יכולה לסייע ולעשות כל מיני דברים נעימים; למשל, אם גדול עלייך להתעלם מהשקדים שלך כשהזין שלו נדחף לתוכך, החזיקי את בסיס הזין שלו עם היד כהארכה לפה שלך והיי איתה אחת בהרמוניה. אם את כן מצליחה לדחוף את כולו לגרון, ראי סעיף 11 וענגי גם את הביצים בעדינות עם היד.
13. אחיזה נכונה - שיער פזור מחמיא אולי, אבל קוקו גבוה הוא שימושי.
14. שמרי על קשר עין. אין מה להרחיב, נסי בעצמך. 💜
15. לבלוע רצוי ואף כדאי. ואם את רוצה להיות טובה יותר, פתחי פה והראי לו שדאגת לא להשאיר טיפה מבוזבזת מהנוזל היקר שלו.
16. תיזמי, תציעי, ועדיף - תתחנני. נכון שלפעמים מתחשק לו, אבל אל תחכי שיבקש. עוד בנושא הזה, נדיבות היא תכונה סקסית. תהיי נדיבה, הראי לו שאת פה כדי לגרום לו הנאה ולא כדי לסמן וי. שאבי אותו מלוא הפה ואל תמהרי.
17. תיהני באמת ואל תנסי לעבוד עליו. אם תרצי להתאמן גם על זה, הוסיפי לדילדו מסעיף 7 ויברטור בין הרגליים.
18. וואקום - כמו בקשית. המיץ הטעים לא יגמור בפה שלך אם לא תשאבי אותו כראוי.
19. ושוב בפינתנו ״איך לא לגמור באיכילוב״ - בחייאת, פתחי פה גדול. בלי שיניים.

 

טיפ: זרע מרוח על הפרצוף טוב מכל מסיכת פנים באלפי שקלים.

 


נסי, תיהני וספרי לי חוויות 💜

 

 

 

 


** הקישורים המצורפים הם המלצה אישית כשירות לציבור בלבד. אין לי קשר למוכרים וודאי שאני לא מקבלת תמורה כלשהי עבור השימוש בהם.

 

LoL​(אחר) - מטורף !!
לפני 9 חודשים
kuji - שלמות
לפני 9 חודשים
Mr bitch{בהפסקה} - חחח פוסט אליפות
לפני 9 חודשים
נסס - היכן מוצאים כמוך. סוף סוף אחד שמבינה עניין
לפני 9 חודשים
dumb​(נשלטת){M--s} - בשיטת ״עשה זאת בעצמך״ :)
לפני 9 חודשים
Kitty frank - גם לא לאכול כמה שעות לפני עוזר. קצת קיא יכולהיות לוהט, אבל אוכל שלא ממש עוכל, בחתיכות, יכולהיות טרן-אוף.
לפני 9 חודשים
dumb​(נשלטת){M--s} - חידוד מצטיין, תודה 🥰👆🏻
משתדלת להקפיד על העיקרון הזה בשוטף, כי לכי תדעי.
לפני 9 חודשים
מחפש חזקה​(אחר) - טקסט חובה לכל בחורה
לפני 9 חודשים
bondman​(נשלט){FLR} - וגם לכמה בחורים.
:-)
לפני 9 חודשים
חלקה כאישה​(אחר) - אשת חיל מי ימצא .....
ש א פ ו
לפני 9 חודשים
קשוח והגון​(שולט) - שאפו
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י