בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הספירלה

הדרך שלי מאישה לנקבה.
לפני 10 חודשים. 7 ביולי 2023 בשעה 8:08

כל נקבה צריכה סטירה מדי פעם: זה מיישר, מאפס ומזכיר לך את המקום שלך תוך שנייה. אבל בעוד אדום-סטירה הוא הצבע היפה ביותר בעולם אחרי וורוד-בימבו ואדום-זונה (לתשומת ליבכם, ספורה), אף אחד לא מעוניין בסחבה המנוזלת והבוכייה שאת הופכת להיות כשהיד שלו נוחתת לך על הפרצוף.

כשירות לציבור, להלן 9 עקרונות שיעזרו לך להישאר הבימבו הנהדרת והייצוגית שאת גם כשהמוח הפצפון שלך מתעופף לצד השני של הגולגולת. חסר לי עוד עיקרון אחד כדי להשלים ל- 10 שהוא רוצה, אז אשמח לעזרתכן בתגובות. הוא הבטיח שאם אצליח להגיע לעשר, אקבל עשר סטירות כפרס. לעומת זאת, אם לא אצליח להגיע לעשר, גם אקבל עשר סטירות - אבל כעונש, ואני לא אוהבת עונשים.

1. השתדלי להיות מוכנה. סטירה בהפתעה תעשה לך מבט מאוד לא ייצוגי, תוציא אותך מאיזון ותקשה עלייך לקבל את הסטירה הבאה. החוק הוא שאם הסטירה הראשונה היא סטירה בהפתעה אז גם הבאות יהיו כאלו, ונקבה כמוך לא יכולה להרשות לעצמה להיראות כמו כלבלב מוכה. לכן תמיד העדיפי לבקש את הסטירה בעצמך, ועשי זאת בקול שקט ומתחנן ומנומס. תחשבי שאת מבקשת זרע.

2. נעלי את הלסת. ממש, לחצי חזק את השיניים הטוחנות העליונות לתחתונות ונשמי מהאף. כדאי גם לסגור את השפתיים כדי לא לדמם, ואם כבר דיממת אז לקקי את הדם (זהירות לא לחטוף סטירה נוספת באמצע הליקוק!) או נגבי אותו עם גב היד לפני שהוא זולג לך למחשוף, כי לנקות דם זה סיוט שלא ברא השטן (בגדול: מי-חמצן). אם בא לך להיראות אקסטרה-סקסית, את יכולה ללקק את השפה גם אם לא דיממת, בייחד עם ה"תודה".

3. קווי בכל מאודך ועצמותייך, שאי לשמיים כל תפילה אפשרית, כדי שהסטירה תהיה מדויקת. סטירה לא מדויקת עלולה לגרום לפנס בעין או לאף מדמם, ואת לא רוצה שיידעו בחוץ שאת אישה מוכה. זה בסדר גמור להתפלל בלב לאיזה אל שאת מאמינה בו, רק אל תעשי עם השפתיים (וראי סעיף 2).

4. הסיטי את השיער מהלחי שבטווח האש, לא רק כי זה תפקידך לדאוג לו לקנבס נקי ומתוח אלא בעיקר כדי שייראה איפה בדיוק האוזן שלך. פיצוץ לאוזן יוצר צלצולים לא נעימים באוזניים ועלול להיגמר במיון.

5. אל – ואני חוזרת, אל! – תעצמי את העיניים ותסיטי את הראש רגע לפני הסטירה. אני יודעת, זו תגובה אוטומטית, אבל תתגברי עליה. קודם כל כי זה גורם לך להיראות ממש, אבל ממש מפגרת, כאילו את לא יודעת מה הולך לבוא. את האישה שלו ואת לא יכולה להרשות לעצמך להיראות כזו סמרטוטית. דבר שני: אם תסיטי את הראש מקו הירי, היד שלו תנחת במקומות שאין לצפות מראש וכבר סיכמנו שאת לא רוצה לגמור במיון. שלישית: סיכוי גבוה שהתנועה האוטומטית הזו תצחיק אותו ואז הוא יתחיל לעשות לך "כאילו" רק כדי לראות את הפרצוף המפגר הזה שלך, עם העיניים העצומות והפה המתעוות, ואז הסטירה האמיתית תפתיע אותך. ודבר אחרון, את עלולה להיראות כאילו את לא רוצה את הסטירה. אין שום סיבה לגרום לו לחשוב שאת לא רוצה לקבל ממנו משהו שהוא רוצה לתת.

6. החזירי את הראש למקום מהר, אבל לא מהר מדי. אם לא תחזירי את הראש למקום מהר מספיק, הוא לא יוכל להוריד לך את הסטירה הבאה ברצף ואז את עלולה לחטוף אותה מהצד השני, הצד המעליב, ולסטירה מהופכת כזו אין אף פעם איך להתכונן. את תמיד תיראי כמו כלבה דרוסה, וגם הדיוק של סטירה כזו נמוך בהרבה מסטירה רגילה. הימנעי בכל מחיר. מצד שני, אם תחזירי את הראש מהר מדי זה ייראה לו כאילו זה קטן עלייך, ואז הסטירות הבאות יהיו הרבה יותר חזקות ואת מסתכנת פה בנזק צווארי פלאס כל מה שהסברתי כבר בסעיפים הקודמים. החזרת הראש היא מיומנות נרכשת אומנם, אבל היא חשובה מאוד.

7. אל!! תישירי אליו מבט אם את לא רוצה לסיים באיכילוב. כשאת מחזירה את הראש למקום, הרכיני מעט את המבט ואת יכולה גם ללבוש חיוך קטנטן ועדין שייראה לו כמה את אוהבת להיות שק החבטות שלו. שימי לב שאת מרכינה רק את המבט ולא את כל הראש, כי להרכין את הראש יותר מדי זה גם לא אלגנטי וגם יגרום לו להרים לך את הראש מהסנטר לפני הסטירה הבאה, ומשם הדרך לאיכילוב, שוב, קצרה.

8. כשהוא גומר איתך, נגבי יפה את הדמעות ושאר הנוזלים, סדרי את השיער אם צריך (למרות ששיער של אחרי סטירות הוא מושלםםםם!), הודי לו שוב וככל האפשר, שבי על משהו יציב. אם עקבת אחרי כל ההוראות למעלה את לא אמורה להיות עם זעזוע מוח, אבל את גם ככה על עקבים ולא כדאי לקחת סיכון. שבי יפה ואלגנטי כמו שאת יודעת וזכרי שאת הכאב הזה בבפנים של הגולגולת אף אחד מבחוץ לא רואה, אז לא צריך לדאוג. אם את מרגישה קצת מזוגגת או מטושטשת, מצאי נקודה בחלל, עדיף בכיוון המפשעה שלו, ונעצי בה מבט חודר, אפשר עם פה פתוח קצת. אם את מיוחמת, אין בושה בלגעת בעצמך, זה רק יאפשר לו לצחוק עלייך עוד קצת ואז זה ווין-ווין.

9. אפטר-קר: ברגע שהעולם מפסיק להסתחרר, היזכרי במקום שלך ורוצי למצוץ לו כמו הנקבה הטובה שאת. הוא התאמץ והכה אותך, המינימום שמגיע לו זה מציצה טובה.

10. לעזרתכן אודה.

 

בהצלחה יקרה!

sprinkle{M} - 10. כמו בתחומים אחרים בחיים, כדאי לשמור על איזון. בקשי ממנו יפה שלא יביך אותך וייתן סטירה גם בכיוון הנגדי. את לא יכולה להרשות לעצמך להסתובב עם לחי אחת באדום-סטירה ולחי אחת בוורוד-מיוחם.
לפני 10 חודשים
Huginn​(שולט) - נהדר. שולח לשפחה שלי, שתלמד משו
לפני 10 חודשים
ivy​(נשלטת) - 10) סטירה פומבית משתלמת יותר: חוץ מלהכאיב לך, הוא גם מביך אותך על הדרך, ומשם הדרך להתחפר במפשעה שלו קצרה במיוחד (:
לפני 10 חודשים
sprinkle{M} - 10. מניעים: סטירת עונג תמיד עדיפה על סטירת עונש. תהיי טובה ושמרי על קשר טוב בין חוליה c4 לחוליה c5 🥰
לפני 9 חודשים
Aliceinwonderlandny​(נשלטת) - איך אני מתגעגעת לסטירות
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י