צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סערות ספתא

Exlibris
לפני 4 שנים. 15 באוקטובר 2019 בשעה 13:52

קוראים לו עמית. הוא הצטרף אלינו כמה פעמים. בחור צעיר עם ראסטות. גם מעשן רחמנא ליצלן. שונה לחלוטין ממי שאנחנו וממי שחשבתי שהיא תתעניין בו אי פעם. אבל הוא היה גם גבר צעיר וגבוה, גוף יפה וחטוב, זין גדול אבל לא עבה מדי. כזה שיכול להכנס לכל פתח בנעימות ותקיפות מענגת. היה לה קשה להתעלם מזה. וגם לי היה קשה.

אחת הפעמים איתו זכורה לי כאילו זה קרה אתמול.  היא שכבה על הגב והוא זיין אותה כשהרגליים שלה על הכתפיים שלו. שכבתי לצידם והנחתי את היד שלי על הבטן התחתונה שלה. כמה שיותר נמוך. יכולתי להרגיש את הזין שלו נע בתוכה. יוצא ונכנס. זה הטריף אותי.
מרותק לתנועה שלו בה ולתחושה מתחת ליד שלי חיכיתי לרגע שהוא ישפוך בתוכה ותהיתי אם גם את השפיכה שלו ארגיש אבל הוא נמנע מלשפוך בתוכה והחליט לצאת ממנה אחרי כמה דקות של בעילה. יכולתי לראות בעיניה את הציפייה שלה שהוא ייכנס שוב אבל זה לא קרה ואז ראיתי בעיניה גם את האכזבה. הוא מצידו הוריד את הקונדום ושאל אותה איפה היא רוצה שהוא יגמור. סמכתי עליו ובהחלט הייתה אפשרות מבחינתי שהוא יגמור בתוכה ונראה לי שגם הוא ציפה שכך היא תענה. אני לא יודע עד היום אם זה היה כך גם מבחינתה. לאחר זמן שנראה לי כנצח ובוודאי ארך רק כמה שניות היא ענתה בלחש שהיא רוצה שהוא יגמור לה על הבטן. הוא שילב את ידיו מאחורי הגב, הסתכל עלי ואחרי זה על הזין שלו והבנתי מה הוא מורה לי. לקחתי את הזין שלו ביד אחת וביד השנייה החזקתי לו את הביצים ואוננתי לו. אני זוכר את התחושה שעלתה בתוכי תוך כדי. את הריגוש והציפייה שהזרע שלו ייפלט החוצה בזכותי. הסתכלתי על הזין ועל הפנים שלו כדי לראות מתי זה מגיע בלי להפסיק לרגע. זה הרגיש כמו נצח של עונג. וכשהוא שפך או יותר נכון השפריץ את הזרע שלו על הבטן שלה הייתי ממש מאושר. באמת. אני מתרגש אפילו עכשיו מהאושר הזה. המשכתי עד שהוצאתי ממנו את הטיפות האחרונות שזלגו בין השפתיים שלה והתערבבו עם התשוקה שלה. היא שכבה ככה נינוחה ושלווה והזרע שלו על כל הגוף שלה כששנינו התחלנו ללטף אותה לאט, מורחים את העונג שלו על כל גופה. נרגעים יחד.

אני לא זוכר מה קרה לפני ולא מה קרה אחרי באותו מפגש. סביר שהוא בעל אותה עוד פעם או פעמיים. האושר וההתרגשות מזה שגבר שפך ממני עשו אותי מאושר וזה מה שלקחתי מהמפגשים איתו.

זה המפגש המענג ביותר שהיה לי עם זין.


(ענבר)

Agate - וואו
לפני 4 שנים
Synt​(נשלטת) - לגמרי וואו (וכתוב נפלא. מענג. מגרה)
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - מ ד ה י ם ! ! !

סיטואציה כלכך מגרה, כתיבה מרגשת, עושה לי חשק לזין, עושה לי חשק ללכת לאונן ולדמיין את המילים שלך
לפני 4 שנים
LadyRiot​(שולטת) - מהמם. תענוג לקרוא
לפני 11 חודשים
סדום - תודה. אין לך מספיק מה לקרוא? (-:
לפני 11 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י