שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

על כיפה אדומה וחיות אחרות

מסע לגילוי הקצוות, השליטה, ההתמסרות והכאב.
לפני שנה. 12 באוקטובר 2022 בשעה 9:22

לא התגעגעתי לכל העסק הזה של להתגעגע.

ויש לי עכשיו עוד שבועיים של געגוע.
אז מזכירה לעצמי רגעים של עננים מהסופ"ש האחרון.

1. אתה נכנס אלי הביתה אחרי 3 שבועות שלא התראינו ונדמו כמו נצח...רק נחתת בצהריים והתארגנת מהר כדי להספיק לבוא איתי למסיבת קדם היומולדת שלי.
יש לנו 15 דקות עד שפאפי תגיע. אתה מצמיד אותי לקיר, מרים לי את החצאית המנצנצת, מפנגר אותי עד שאני גומרת, זורק אותי על הבטן על המיטה, דוחף את הזין שלך לתוכי בדוגי, גומר בעוצמה. מתארגנת, מתקנת איפור שקצת נמרח. יוצאים.
2. אנחנו רוקדים יחד, מלופפים אחד בתוך השנייה, אני מסטולה, המוזיקה חופרת ומערפלת לי את המח, ביחד עם הנשיקה שלך, הייתי רוצה שתזיין אותי כאן ועכשיו מול כולם.
3. בבוקר שהוא בעצם צהריים אתה עוד ישן במיטה שלי, אני כרגיל בקצב טורבו (לטענתך), אני נכנסת למיטה וממזמזת אותך, פוף, עוברות 3 שעות של מזמוזים ודמדומי שינה ואתה אומר שאי אפשר לצאת מהמיטה איתי.
4. אתה שם לי את שרשרת הקולר ומחבר אליה רצועה, התחושה המתכתית קרה ונעימה על הגוף שלי והלך הרוח והמוח שלי משתנים.
5. אני על 6 מול החלון, רואה את ההשתקפות שלי, יש לי גאג אדום בפה ואני נוטפת ריר. אני עכשיו השולחן שלך, שולחן שמקבל הצלפות קרופ נעימות בתחת. אתה מניח עלי סושי ואוכל אותו. אני רטובה ונוהמת. אתה מחדיר לי פלאג וכל כך צר שם. אני שולחן רטוב מאוד. אתה אוכל עוד סושי מעלי. השילוב של האצבעות שלך, הפלאג, הרטט בדגדגן, הגאג בפה, השולחן שאני, גורמים לי לגמור בעוצמה משוגעת שעוד לא נראתה בינינו, עוד ועוד ועוד. ועוד

6. אתה מושך אותי בשיער למקלחת, מושיב אותי על הרצפה, דוחף אותי לפינה, מסתכל עלי במבט חודר וחיוך מרושע קצת, ממלא אותי בנוזל החם שיוצא ממך, זה חם ונעים וזה לא נגמר. אתה דוחף לי את הזין שלך עמוק ויותר עמוק, אני משמיעה קולות חנק, העיניים שלי עצומות ואני רואה הילה בצורת זין בצבעים של צהוב, כתום ואדום כל פעם שהוא נדחף יותר עמוק לתוכי. אתה מתפוצץ בגמירה משוגעת על כל הפנים שלי ומטנף אותי כמו שאתה אוהב.
7. אנחנו על הספה, אני בכלל נחה עכשיו, אבל אתה לא נותן לי, האצבעות שלך שוב בתוכי והצעקות שיוצאות ממני מרעידות את הבניין.
8. אנחנו יושבים במרפסת ואתה אומר שהזמן עובר מהר מדי איתי ולא בא לך שזה יגמר. גם לי לא בא שזה יגמר.
9. כמה שעות אחרי שהלכת אתה כבר אומר לי שאתה מתגעגע. למגע הממכר שלי. לחיוך שלי. זה נעים לי. 
10. אתה מוציא ממני רכות לא מוסברת ואני חושבת שאני מוציאה ממך, ג'נטל, ידעתי למה אני קוראת לך ככה. 

תחזור כבר, רררררר

 

Alpha1one1​(שולט) - מ ד ה י ם
לפני שנה
Crafty Girl{Mr Bear} - אוח...
😋
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י